News

[Opgelost] Problemen met verbinding T-Mobile Thuis 21-6-2018

Reputatie 7
Badge +19
  • Oud-medewerker
  • 4000 reacties
Hoi allemaal,

We krijgen meerdere meldingen binnen van klanten die problemen ervaren met hun T-Mobile Thuis verbinding. Naar aanleiding van deze meldingen zijn we natuurlijk direct een onderzoek gestart!

We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. We houden jullie op de hoogte, zodra er een update is delen we dat in dit topic.

69 reacties

Reputatie 7
Badge +6
[Update 18:10] We krijgen alweer de eerste voorzichtige meldingen van klanten dat alles weer hersteld is. Bij jou nog niet? Haal het modem voor 10 seconden van de stroom!
Reputatie 2
Badge +2
[update 18:20] In verband met netwerk disruptie (DSL) hebben veel klanten zonder diensten gezeten. Het netwerk is uitgevallen maar komt geleidelijk aan weer op. Je diensten zouden het dus snel weer moeten doen.
Reputatie 2
Badge +2
[update 19:20] Het lijkt nog niet opgelost te zijn. Ze zijn nog bezig met onderzoek.
[update 19:58] De verstoring lijkt alleen op internet te zitten. We werken met man en macht aan de oplossing.
[update 20:24] Het gaat de goede kant op. We krijgen meldingen dat de diensten weer online komen.

[update 20:42] De storing is opgelost! Werkt het bij jou nog niet? Haal het modem voor 10 seconden van de stroom!

Reputatie 2
Internet valt bij mij net uit en werkt nog niet.
Hier ook zo stekker uit en in en nog niks
Reputatie 4
Badge +2
vanaf half zes, Had ik er last van,Maar heb nog steeds probleem. Heb 2x de stekker er uit getrokken maar probleem is nog steeds.
Na hoeveel tijd zonder diensten gaat t,mobile betalen of compenseren
Hellemaal niks, geen netwerk
Reputatie 2
Na hoeveel tijd zonder diensten gaat t,mobile betalen of compenseren
nooit denk ik
Afgelopen uur al meerdere keren modem eruit gehad, rond 1845 tot 1907 verbinding, daarna weer niks tot aan nu toe.

Post code gebied 3291
Had tot een half uur geleden amper problemen, maar internet en tv liggen er nu beide uit.
Internet valt om de zo veel seconde uit en de tv blijft hakkelen..
Ik sluit me aan bij Lennyh.. Postcode 9401 AZ. Geen enkele dienst werkt meer 😞
Hier ook (2597AV) geen internet. Modem stekker eruit, later er weer in, probleem hetzelfde. Dit probleem begon overigens gisteren al!
Hier ook 7557sp twente
TV werkt ook niet!
Hier ook problemen postcode gebied 5554 GP
Reputatie 2
Enig idee hoe lang dit nog gaat duren? Zou graag Argentinië - Kroatië willen kijken!

#firstworldproblems

-edit- lijkt allemaal weer te werken 3328 KM
Hier werkt niks. Tv, internet en telefoon. Weet iemand hoe lang het gaat duren? 8604 Friesland
Postcode 2171 XR ook een probleem maar nu lijkt het weer te werken. WiFi en tv lagen eruit. Alles wel heel traag
Hier ook geen verbinding postcode 4102 KC
Sinds een half uur geen internet (3571HR) hopelijk binnen een half uur geregeld wordt anders een dure wedstrijd kijken, op mobiele data ( mits dát het blijft doen ) 😛
Sinds 19u storing, postcode 4333AK Middelburg-Noord
Hier ook geen ontvangst postcode 9481HM

1938 we hebben weer ontvangst!!
Reputatie 2
Wel fijn dat we op de hoogte worden gehouden....

Reageer