News

[Opgelost] Problemen met verbinding T-Mobile Thuis 21-6-2018

Toon eerste reactie

69 reacties

Kan hier een update over komen vanuit T-Mobile? Niet zo klantvriendelijk, deze radiostilte.
Welk nummer kan je bellen v contact met 't mobile thuis.. Ik zit te lang zonder wifi... Dit gaat ten koste v werk enz.. Vanaf 18 uur gisteravond geen wifi meer.
Router nummer komt niet voor 8n mn netwerk lijst.. Wat is dit v ellende..?
0800 0092, staat gewoon op de website van T-Mobile thuis. Is alleen erg druk bij de klantenservice, geen verrassing natuurlijk.
Thanx
Hier (3362WS)nog steeds een niet werkend internet. Het gaat elke keer aan en uit. De modem al verschillende malen van de stroom gehaald.
2024dl werkt nog steeds niet. Verwachting dat het na de nacht zou zijn opgelost was dus een illusie. Heb internet nodig voor mijn werk en kan het al vanaf 1730 niet gebruiken...misschien melding aanpassen dat het nog niet is opgelost alhoewel steeds meer mensen er geen probleem meer van ondervinden...
Reputatie 7
Badge +6
Bedankt voor de meldingen dat er nog velen zonder werkend internet zitten. Hier ga ik meteen achteraan. TV lijkt overal weer goed te werken, maar internet (na reset) nog niet. Bedankt voor de postcodes, ik ga op onderzoek en zal hier snel terugkoppeling geven.
Reputatie 7
Badge +6
Zutphen 7207 lijkt volledig hersteld! Klopt dit @robbietobbie ?
Dank voor de update, Sander. Ik woon 3532 SG (Utrecht).
Postcode 5371 MS heeft nog steeds geen internet.
Tot 15 mij geleden deed zowel internet als tv het niet (nu noodgedwongen op pad naar werkend wifi). TV opgelost is dus weer iets te voorbarig, zoals eerder gemeld dat een perceptie wordt gewekt dat alles werkt...
Reputatie 7
Badge +6
Ik krijg te horen dat het alleen om de Wifi gaat. Kennelijk is deze na de storing op het modem uitgezet. Deze kun je gemakkelijk aanzetten door het Wifi/wlan-knopje aan te klikken. Ik hoor graag!
Reputatie 7
Badge +6
[UPDATE 10:20 22-6-2018]

De verstoring lijkt redelijk onder controle, maar er zijn nog enkele postcodegebieden waar Internet nog niet is teruggekeerd. TV lijkt overal weer te werken.

Wat kun je doen?
-Het kan zijn dat enkele de Wifi is uitgevallen. Dit kun je door middel van het Wifi/wlan-knopje herstellen. Je zal dan jouw Wifi-netwerk weer verschijnen.
-Het kan zijn dat het modem in de war is geraakt door de verstoring van gisteren. Haal daarom het modem voor 10 seconden van de stroom (stekker er echt even uithalen) .

We zetten alle zeilen bij om iedereen zo snel mogelijk weer online te krijgen.
Reputatie 7
Badge +6
@bstraus

Volgens mij zou het in Utrecht weer beter moeten werken. Kun je mij vertellen of het Internet weer terug is gekomen? Fingers crossed!
Ik ben inmiddels op kantoor, maar ik ga er dan vanuit dat het weer werkt. Dank!
Reputatie 7
Badge +6
Ook uit Hilversum ontvang ik weer goede geluiden. Ook Ravenstein lijkt weer online. Klopt dat @Suuske ?
Tv telefoon internet werken nog steeds niet. 5507lx
Zojuist thuisgekomen en het werkt. Op zich blij, maar heb onkosten gemaakt om vandaag te kunnen werken. En een mooie wedstrijd gemist gisteravond 😳
Goed nieuws: De storing is opgelost en afgemeld. We hebben geen nieuwe meldingen meer binnen gekregen. Mocht je na het opnieuw opstarten van het modem en het checken of wifi is ingeschakeld nog steeds geen diensten ervaren? Laat het mij weten!

Reageer