[Opgelost] Problemen snelheid mobiel internet

• 2 december 2019
  • 10 reacties
  • 431 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 11545 reacties

Goedemorgen,

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten in Eindhoven en omgeving traag mobiel internet op 4G heeft of problemen ervaart met bellen over 4G. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte. 

Je kunt als tussentijdse oplossing ook even handmatig terugschakelen naar 3G om te testen of het dan al beter werkt. 

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 2

Mobiel internet 4G werkt weer zoals het hoort in Eindhoven (noord)

Downloadsnelheid 120 Mbps en Up 39,3 Mbps

Probleem lijkt opgelost. :thumbsup:

Reputatie 7
Badge +20

Hi all,

Hierbij weer een update! Zojuist hebben we actie ondernomen wat het probleem op zou moeten lossen. We horen graag van jullie of het ook bij jullie is opgelost!

Hier (5631 BN Eindhoven) nu 5 opvolgende metingen waarbij de downstream > 65 Mbps is. 

Ik ben nu wel benieuwd wat het probleem veroorzaakt heeft.

Reputatie 2

Problemen lijken hier nu ook opgelost. Ook ik ben wel benieuwd wat het probleem was. Zoals via DM al gezegd: de upload snelheid was wel goed, althans bij mij. 

Opgelost in 5502, 5662. Ik kon eerder helaas niet reageren, maar ik had last van het probleem in Veldhoven, Eindhoven en ik west Geldrop (5662).
Upload was 1000kB/s, maar download was een schamele 14 kB/s. Dit speelde sinds afgelopen zaterdag al.

Waarom heeft dit tot vandaag moeten wachten terwijl de berichten massaal binnen kwamen bij webcare vanaf zaterdag?

Internet problemen Elst -Nijmegen nog NIET opgelost, wel ietsje verbeterd.

we zitten nu op een duizelingwekkende snelheid van 20mbps download volgens de meetapp...:(

Hier werkt het ook weer, EINDHOVEN centrum 

straks thuis checken of het daar ook werkt

maar wat is de root cause??? Want all of a sudden hadden we geen fatsoenlijke 4g verbinding meer...

Storing lijkt hier ook opgelost te zijn. (Eindhoven centrum). Ik vind het ook verbijsterend dat dit probleem nu pas word opgelost na zo’n lange tijd.  Is er een compensatie aan te vragen voor deze storing? Ik heb gekeken en jullie zouden dan een aanvraag formulier op jullie website zetten maar dit is niet gebeurd. 

Reputatie 7
Badge +20

We zien dat het probleem ondertussen is opgelost en gaan er dan ook alle maatregelen voor treffen om te voorkomen dat dit in de toekomst weer gebeurt. Mocht je op dit moment nog niet de snelheden halen die je normaal behaalt, start dan even je toestel opnieuw op. 

Voor nu in ieder geval een goede avond toegewenst!

Dit topic gaat op slot om het probleem af te melden.