[Opgelost] Problemen vast internet T-Mobile Thuis 19-3-2019

• 19 maart 2019
  • 13 reacties
  • 2270 Bekeken
[Opgelost] Problemen vast internet T-Mobile Thuis 19-3-2019
Reputatie 6
Badge +5
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 2728 reacties
13:15
Iedereen is weer online! Mogelijk heeft je modem nog een korte stroomonderbreking nodig. Hierna zou iedereen weer verbinding moeten hebben.

11:30
Een groot deel van de getroffen klanten is weer online. Een deel is echter nog steeds offline. We werken verder aan een permanente oplossing voor al onze klanten.

10:30
Het internetverkeer wordt omgeleid naar andere apparatuur. We monitoren het effect op de verbindingen.

09:00
We krijgen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met de verbinding. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak èn de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.

13 reacties

Hier in Pijnacker sinds 8 uur geen verbinfing
In Gouda de hele ochtend geen verbinding gehad, eerst knipperde het lampje van internet op het modem, na opnieuw opstarten was hij uit. Nu brandt hij weer en werkt internet en wifi zoals altijd. Bedankt!
Pijnacker probleem sinds 9:00 hrs
Reputatie 6
Badge +5
10:30
Het internetverkeer wordt omgeleid naar andere apparatuur. We monitoren het effect op de verbindingen.
Pijnacker nog steeds niks... leuk dagje thuiswerken... not...
afgelopen nacht een update aan het systeem, mogelijk eerst testen voordat de update online gaat....
Reputatie 6
Badge +5
11:30
Een groot deel van de getroffen klanten is weer online. Een deel is echter nog steeds offline. We werken verder aan een permanente oplossing voor al onze klanten.
Reputatie 6
Badge +5
Iedereen is weer online! Mogelijk heeft je modem nog een korte stroomonderbreking nodig. Hierna zou iedereen weer verbinding moeten hebben.
Amsterdam, still no TV and Internet
Reputatie 6
Badge +5
Hi @Abadono,

Ik ben er meteen voor je achteraan gegaan. Dit is een ongerelateerd issue met dit topic. Er is in jouw straat/buurt een issue met de verbinding. Je kunt de status hiervan bekijken in jouw My omgeving: My T-Mobile Thuis.

Ik hoop dat het snel opgelost is. Weet dat we er hard aan werken!

Hier in Delfgauw nog steeds geen verbinding.
Zeer ontevreden!!!
Overgestapt va Ziggo naar Tmobile-Thuis. Elke dag valt het internet weg en dat exact om 01:00. En de afgelopen 3 kwartier doet het helemaal niks meer. Als je dan op de site checkt dmv je postcode geeft geen storing aan. Stekker eruit getrokken maar helpt ook niet. WORD OVERSTAPPEN DENK IK !!
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Samdschu,

Hier ga ik graag direct voor je achteraan! Kun je mij vertellen welke lampjes er branden op het modem? Kun je een fabrieksreset van het modem uitvoeren? Ook hoor ik graag hoe het modem is aangesloten op het aansluitpunt (ISRA). Voornamelijk wil ik weten of dit het hoofdaansluitpunt is en hoe lang de kabel is naar het modem. Op deze manier kan ik veel zaken uitsluiten. Houd je mij op de hoogte?

Hoi @escobar22,

Dit loop ik graag voor je na! Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in en een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Kun je ook aangeven of alle diensten gelijktijdig om 1:00 wegvallen en welke lampjes er op dat moment branden op het modem. Herstelt de verbinding uit zichzelf of moet je hier iets voor doen? Ik hoor graag!
@Sander Probleem lijkt nu opgelost, na fabrieksreset van modem en verwijderen/terug insteken van de kabel.

Reageer