Beantwoord

[Opgelost] Resetten internet MB bundel

Vandaag meerdere keren aanvraag gedaan voor 'resetten internet bundel 1000MB'. Maar nog steeds niet? Hierdoor kan ik m'n werk, welke m'n portemonnee aanvuld, niet doen!!!!! Hiermee gaan jullie me verplichten dat ik moet overstappn op directe satelliet verbinding. En dus stoppen met jullie. Doe hier iets aan en zo snel mogelijk, zo raak je me kwijt! Groet, Norbert
icon

Beste antwoord door Thalina 4 augustus 2016, 08:56

@all

UPDATE
Goed nieuws: het probleem is opgelost, dus je kunt weer via My T-Mobile de snelheid van jouw internetbundel resetten! Nogmaals excuus voor het ongemak voor de afgelopen tijd. Mochten jullie op de aankomende factuur alsnog onterechte kosten tegen komen voor het resetten in de afgelopen dagen, laat dit dan even aan ons weten. Uiteraard zullen we de kosten dan vergoeden.
Bekijk origineel

136 reacties

Ik heb hier ook last van ben het al sinds 02.00 uur vannacht aan het proberen. Hij geeft iedere keer aan dat het succesvol gelukt is maar er gebeurd niks, ondertussen al zeker 20 keer geprobeerd zeer vervelend
Reputatie 7
Badge +15
Hey Norbert en Bjorn,

Onze excuses hiervoor. Door een storing is het helaas momenteel niet mogelijk om de internetbundel te resetten. Uiteraard doen we ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Zodra het weer mogelijk is laten we het aan jullie weten. Ik wil jullie adviseren om het in de tussentijd niet te proberen. Dit kan namelijk kosten met zich meebrengen. Mochten jullie op de aankomende factuur alsnog onterechte kosten tegen komen laat dit dan even aan ons weten. Uiteraard zullen we de kosten dan terugdraaien.

Voor nu heb ik bij jullie beiden 500MB toegevoegd. Zo zijn jullie toch nog even online. Nogmaals Excuses hiervoor. Als jullie nog vragen hebben dan beantwoorden we ze graag.
Hallooooo, wanneer is dit probleem nou is opgelost? Zit al sinds zondag zonder internet. Dus 5 dagen. Meerdere keren gebeld hierover. Die 500MB die is gegeven is bij mij is niks, omdat ik een maandelijks abonnement van 10GB heb, welke ik elke maand wel een keer moet bijvullen (10GB voor €5). En het vervelende is dat ik daardoor via m'n mobil moet internetten waarvan een 1GB aanvulling €5 kost, dus 10keer duurder!!!! Hoe gaan we dit oplossen? / compenseren?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Some-one,

Ik begrijp dat je dit super vervelend vindt. Onze excuses voor het ongemak! Mijn collega's zijn nog hard bezig om dit probleem op te lossen. Ik wil je daarom om geduld vragen. Ik heb je ook een privébericht gestuurd met wat meer informatie.
Ik lees deze post nu pas. Gisteravond bleek mijn bundel op te zijn, na ettelijke keren geprobeerd te resetten. Internet is heeel traag nu. Omdat ik een nieuwe PC aan het installeren ben, is het heel irritant.
Omdat ik de komende week een evenement organiseer, is het voor mij erg belangrijk dat internet goed (en snel) werkt. Ik hoop dat er snel een oplossing komt.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Koesoemobroto.

Heel vervelend dat je hier ook last van hebt. Zodra de storing verholpen is brengen we je daarvan op de hoogte. Excuses voor het ongemak. Ik hoop dat alles met het evenement toch nog goed afloopt. 🙂
Hi Amy, dank je voor je reactie. Het evenement zal prima gaan, alleen is het nu lastig omdat email met formulieren zo traag zijn. Als jullie mijn bundel (deels) kunnen resetten, zou het fantastisch zijn. Succes met het verhelpen van de storing.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Koesoembroto,

Fijn om te horen! Ik heb net een 500 MB compensatiebundel voor je geactiveerd. Hopelijk kom je daar een beetje mee uit de voeten.

Succes en een fijn weekend! 🙂
Dankjewel Amy, nu komen emails weer vlot binnen. Jij ook een fijn weekend.
Ik kan heel goed begrijpen dat onderhoud nodig is en dat het soms langer duurt dan verwacht. Inmiddels duurt het al dagen en heb ik dus al die dagen geen snel internet. Wat vooral jammer is dat ik moest zoeken op dit forum of via social media wat er aan de hand is. Er wordt gezegd dat we ook moeten stoppen proberen om onze bundels te resetten in verband met kosten. Daar wist ik niks vanaf tot nu en ben dus al dagen aan het proberen. Waarschijnlijk als dit opgelost is zit ik dus met onterechte kosten waar ik zoals ik begrijp achteraan moet bellen zodat die niet in rekening worden gebracht. Een sms of mail met het probleem is niet alleen wenselijk, maar meer dan terecht wat mij betreft. Wanneer iets een dag of twee dagen langer duurt kan ik dat volledig begrijpen. Inmiddels is het een week met een hoop berichten op dit forum dat het binnenkort opgelost wordt, zonder resultaat. Het is zaterdagavond en ik verwacht dat er pas maandag verder wordt gekeken. Hier heb ik alleen nog geen bericht over gehad. Ik zit zonder snel internet tot maandag sowieso en met een beetje pech langer, zonder excuses, zonder algemeen bericht om ons in te informeren. Slechte service wat mij betreft en een goede reden om verder te kijken en mijn abonnement over te zetten. Overigens alle respect voor de medewerkers op dit forum. Zij kunnen er niks aan doen en zijn voor zover ik kan zien altijd vriendelijk. Waarvoor dank.
Precies hetzelfde probleem! Duurt wel lang allemaal
Ik heb al 11 dagen zeer langzaam internet. Zou het op prijs stellen, allereerst als de storing verholpen zou worden, maar ook dat Tmobile klanten mail stuurt om ze op de hoogte te houden. Misschien een idee internet tijdelijk voor alle gedupeerden sneller te maken? En het resetten, wat tevergeefs is geprobeerd, klanten niet in rekening te brengen.
Compensatie (gratis internet voor de gemiste dagen) lijkt me terecht en hopelijk worden klanten een volgende keer via sms of mail op de hoogte gehouden. Ik hoop echt dat ik straks niet met een onterecht hoge rekening zit. Ik ga er vanuit dat het probleem maandag opgelost is. Als dit niet zo is zal ik op zoek moeten gaan naar een andere provider. Ik ben al jaren zeer tevreden over T-mobile, maar het laatste jaar zijn er meerdere storingen geweest zonder goede updates of goede kennisgeving over wat er aan de hand is. Jammer. Ik heb alle begrip voor technische problemen zolang dit duidelijk wordt gecommuniceerd. Overstappen is nooit gewenst, maar ik heb verschillende abonnementen bij verschillende providers gehad en een week of langer geen internet zonder op de hoogte gehouden te worden over de ontwikkelingen is me pas bij T-mobile voor het eerst gebeurd helaas. Goede klantenservice moet ik zeggen, maar dit is niet veel waard als de service waar voor betaald wordt meerdere malen per jaar niet voldoet zonder goede kennisgeving. Ben benieuwd wanneer dit opgelost wordt en hoe klanten ervoor gecompenseerd worden. Nogmaals, ik mag toch hopen dat ik niet ook nog moet bellen om onterechte kosten te voorkomen. Dat een klant meer dan een week geen snel internet heeft is nooit acceptabel wat mij betreft. Ik hoop dat T-mobile zich dit beseft en met een goede regeling komt wanneer dit opgelost is. Ik wil graag klant blijven, maar dan moet er wel iets gebeuren.
Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag allemaal,

Wij balen er natuurlijk flink van dat we momenteel onze diensten niet op de juiste manier kunnen aanbieden. We zijn druk bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. In de tussentijd wil ik jullie vragen om niet nogmaals de reset aan de vragen. Mocht je nog onterechte kosten hebben laat het dan aan ons weten. Uiteraard vergoeden we deze kosten.

Zodra het het weer mogelijk is om te resetten informeren we jullie per SMS en we laten het natuurlijk ook in dit topic weten.

Nogmaals excuses voor het ongemak!
Beste Helpdesk,

Vervelend dat de storing zo lang duurt. Ik denk er over om bij T-mobile op te stappen, niet alleen omdat de storing belachelijk duurt, maar ook omdat er geen communicatie is van T-mobile over de storing. En je vervolgens hoogstwaarschijnlijk zelf moet regelen om je geld terug te krijgen als er tevergeefs gereset is. De 500 Mb `troost` wordt dat alleen willekeurig uitgedeeld? Niet dat het veel is, maar dan ik in ieder geval het hoogstnoodzakelijke doen. Of laten jullie klanten zolang bungelen, omdat er nieuwe, voor jullie lucratievere, abonnementen moeten worden verkocht?

Met vriendelijke groet,
N. Hermans
Sdj88 je hebt helemaal gelijk lig al bijna 3 weken te klooien en maar bellen,mailen en chatten.
Beetje duidelijkheid en reactie was wel op zijn plaats geweest maar je wordt aan het lijntje gehouden.
Wat je zegt maandag moet het goed zijn automatische incasso al stop gezet.
Zal me benieuwen.
Hi Amy, Jammer genoeg is de storing nog niet verholpen en helaas is de 500MB compensatie alweer op. Ik moet vaak enkele keren per maand resetten omdat we veel (zakelijk) dataverkeer hebben. Het is erg lastig werken met het langzame internet.
Zou het mogelijk zijn om, zolang de storing voortduurt, het limiet even te laten vervallen en de 'gedupeerden' snel internet te geven? Dat zou fijn zijn.
lijkt mij inderdaad de oplossing om gewoon al het limiet voor deze gehele maand te laten vervallen. heb nu ook snel internet nodig voor mijn werk. kost honderden euro's per dag als ik geen snel internet heb. in plaats van 500 mb kunnen ze toch ook 15 gb geven (= gelijk aan de aanvul bundel die ik koop voor internet stick op laptop)

snap niet echt waarom de simpelste oplossing (het vavallen van het limiet) niet gewoon wordt toegepast. als het morgen niet verholpen is stap ik op bij T- mobile. snap ook inderdaad niet dat niet iedereen een waarschuwing sms heeft ontvangen over het feit dat een data bundel kopen momenteel niet werkt.
Zit al 3 weken zonder geen melding niks €120 kwijt door opwaarderen andere provider. Wordt zoet gehouden met 500Mb als je al zolang zonder zit is alles al op voordat je begint. Bedankt. Compensatie MAAND GRATIS INTERNET is wel op zijn plek. Of toch ook maar naar een andere gaan.
En nog iets als je belt mag je toch wel verwachten dat ze een klein beetje weten hoe het werkt als ik zeg dat mijn reset niet werkt als reactie krijg dat ze het niet snappen .
De communicatie rondom dit probleem is inderdaad dieptriest. En dan bedoel ik niet van de medewerkers hier op het forum, maar het staat gewoon ook nergens op de site.
Snap ook niet waarom de limiet niet tijdelijk op kan worden geheven. Kan alleen maar gokken dat ze zwaar zijn overgeboekt en bang zijn dat het geheel dichtslibt. Momenteel is internetten via t-mobile dus gewoon niet te doen en moet ik via een andere weg het net op.
Reputatie 6
Badge +17
@all

Allereerst heb ik bij jullie allemaal de 500MB compensatiebundel gereset, zodat jullie in ieder geval weer even snel online kunnen zijn. Ik begrijp echt dat dit een meer dan vervelende situatie is. Als ik het limiet tijdelijk kon opheffen of hier in het systeem jullie normale internetbundels kon resetten, had ik dat natuurlijk meteen gedaan. Helaas is het probleem een stuk ingewikkelder. Daarom is onze IT afdeling hard bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Het gaat bij jullie allemaal om wat oudere prijsplannen waarbij je de snelheid van je internetbundel kunt resetten.

Zoals mijn collega Amy al aangaf willen we je vragen om in de tussentijd niet nogmaals de reset aan de vragen. Als blijkt dat je toch onterechte kosten hebt gemaakt, laat het dan weten. Uiteraard vergoeden we dit.

Als het probleem is opgelost laten we dit weten per SMS. Uiteraard houden we je ook in dit topic op de hoogte. Nogmaals sorry voor het ongemak!
Zou je mij in ieder geval dan ook die 500 MB kunnen geven, zodat ik eventjes vooruit kan.
En weer op de 500mb weer stoppen met gamen.
Ik snap volledig dat het geen onwil is van medewerkers hier op het forum. Volgens mij heb ik nog geen 500MB compensatie bundel ontvangen? Kan dat kloppen of doe ik iets verkeerd? Overigens gaat het me hier totaal niet om en helpt me dat niet veel verder. Ik ben ook iemand die door omstandigheden afhankelijk is van dit internet wat dus op dit moment niet beschikbaar is. Het is gewoon een vervelende situatie dat me inmiddels al veel geld heeft gekost om toch via andere providers internet te hebben. Oudere prijsplannen of niet, het is zomaar ineens weg zonder kennisgeving of wat dan ook. Ik betaal inmiddels al dagen (bijna weken?) voor een abonnement dat ik niet kan gebruiken. Erg vervelend. Ik ben benieuwd wanneer dit opgelost is (erg verbaasd dat het nog steeds niet opgelost is eigenlijk) en ik hoop dat ik na die tijd niet ook nog druk ben met proberen om per ongeluk gemaakte kosten vergoed te krijgen. Ik ben oprecht aan het zoeken naar een andere provider en dat vind ik jammer, want ik ben lang meer dan tevreden geweest. Nogmaals, geen verwijt naar medewerkers op het forum.

Reageer