Beantwoord

[Opgelost] Resetten internet MB bundel

Toon eerste reactie

136 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@Lappie

Goed te zien dat Lappie het bij jou al opgelost heeft! :)

@1camper4u

Op het forum hebben we op 4 augustus aangekaart dat het probleem opgelost is. Voor de klanten bij wie er kosten gemaakt is zullen we nu reactief de kosten vergoeden en sowieso uitzoeken of we dit pro-actief kunnen doen.
Beste David,
Helaas is het probleem aan het voortduren. 12 Augustus Jeroen van de klantenservice gesproken over de veel te hoge rekening, die dankzij de storing is ontstaan. Hij zou zorgen dat de factuur met de juiste kosten zou worden toegestuurd. Vervolgens werd het te hoge bedrag van mijn rekening gehaald. Die heb ik op 17 augustus teruggeboekt, deze klopte immers niet, iedere vergeefse reset was meegeteld. Heb die dag ook de klantenservice gebeld en gesproken met Jacqueline, verteld dat ik de factuur heb teruggeboekt. Zij heeft mij de factuur, met het lagere bedrag, die ik moest betalen per mail gezonden. Die heb ik meteen betaald, via de link die in de mail stond. De afschrijving is goed gegaan. Kreeg na de betaling het bericht dat er is betaald en de betaalstatus is bijgewerkt. Ook is het bedrag van mijn bankrekening gehaald. 19 Augustus kreeg ik een mail van T-Mobile dat het bedrag niet geïncasseerd kon worden of ik het maar opnieuw kon overmaken, terwijl ik toch echt bewijs heb dat het is overgemaakt. Tevens stond er in de mail dat ik dit binnen 14 dagen dien te doen, anders kan 15 euro extra betalen. Nou ben ik inmiddels al zeker zo'n bedrag kwijt aan het bellen naar de klantenservice en voor de extra data, die ik dankzij de storing bij T-Mobile van 3 weken, moest aanschaffen. De klantenservice heb ik al weken geleden, tijdens de T-Mobile storing, laten weten dat ik niet voor het vergeefse resetten wil betalen, daar heb ik geen reactie op gehad.
Graag een reactie op het volgende: mijn abonnement van deze maand is voldaan op 17 augustus, zie hierboven. De mail van 19 augustus dat er niet is betaald, graag uitzoeken, voordat ik nog meer gedoe en extra kosten volgens T-Mobile moet betalen.

Ik zou het niet meer dan fatsoenlijk vinden als T-Mobile tegemoet in de kosten. Kosten vanwege het keer op keer moeten bellen over de storing en daarna over de betaling en de extra data die ik moest aanschaffen, omdat internet 3 weken slecht heeft gewerkt.

Alvast bedankt,
N. Hermans
Hallo op mijn factuur staat voor 119.43 aan kosten voor de pogingen van het resetten van de databundel, dit graag aanpassen op de factuur.
Reputatie 7
Badge +20
@Lappie

Het blijft wel doorgaan zeg, hopelijk is het nu voor eens en altijd is opgelost. In ons systeem zie ik namelijk dat je eergisteren met mijn collega Ali hebt gesproken. Hij heeft je doorverbonden met de afdeling incasso en zij hebben het voor je rechtgezet. De factuur is nu ook in zijn geheel voldaan en hier zullen dus geen verdere kosten of iets dergelijks aan verbonden zitten.

@Bjorn

Ik heb de resets voor je vergoed, voor jou blijft dus alleen het bedrag over exclusief deze resets.
Bedankt David, fijne dag!
Was van Lappie ( prepaid beller)
Bedankt David, echter is dit nog niet aangepast in de app zodra dit is gebeurd kan ik ook betalen. Kan de papieren factuur afgeschaft worden? Dit wordt door jullie toegevoegd zonder dat ik daar ooit voor gevraagd heb maar mag het wel betalen.

M.v.g.
Bjorn
Beste David, kun jij zorgen dat mijn te hoge factuur (door de niet werkende resets) aangepast wordt of dien ik contact op te nemen met de klantenservice?
Reputatie 7
Badge +15
@Bjorn,

Goed dat je dit nog even navraagt. De kosten zijn vergoed en het restbedrag staat nu nog open. Dit zal niet aangepast worden in de app omdat de factuur al opgemaakt is. Ik heb je een PM gestuurd met het bedrag dat nog open staat. :)

Daarnaast heb jij als betaalmethode acceptgiro. Wanneer je hier geen gebruik van wilt maken kun je over gaan op automatische incasso. Je kunt dit gemakkelijk zelf aanpassen via My T-Mobile bij de instellingen onder 'Betaalgegevens'. Laat je weten of dit gelukt is?

@Neptunes,

Goed dat je aan de bel trekt. Ik heb de kosten voor je vergoed. Deze zullen verrekend worden met je aankomende factuur. Nogmaals excuses voor het ongemak!

Mochten hier nog vragen over zijn dan horen we het graag!
@Thalina: Dank je voor het goede nieuws. Ik heb het gelijk geprobeerd en 10GB staat erbij! :D
Fijn dat dit hoofdpijngeval achter de rug is.
Ik moet de rekening nog afwachten of er extra kosten zijn bijgeteld voor het 10+ x proberen te resetten.

Vraag: Ook heb ik extra kosten gemaakt voor een nieuw prepaid simkaart (€9,95) met opwaardering (1x€10 + 1x€15) en een extra opwaardering op mijn andere toestel (€7,50). Waar kan ik dat declareren?

Dank voor jullie inzet op het forum. Jullie communicaties en de compensatiebundels maakten voor mij hét verschil om bij T-Mobile te blijven.

Intussen heb ik de (te hoge) factuur gekregen. Ik heb daarover met de klantenservice (Monique) gebeld. De 18x dat ik gereset had krijg ik gecrediteerd, samen met een deel van de extra gemaakte kosten. Ik heb het nog niet op schrift (creditfactuur) teruggekregen en het (rest)bedrag is nog niet afgeschreven.

Het is jammer dat T-Mobile niet pro-actief is geweest met het melden van de storing en ook geen een teruggave heeft aangeboden en verdere compensatie voor het ongemak (zachtjes uitgedrukt). Ik begrijp dat enkele mensen daadwerkelijk financieel verlies hebben geleden. Ikzelf gelukkig niet veel, alleen een hoop uren kwijt geweest en veel frustratie.
Als tegemoetkoming had ik op zijn minst verwacht dat de maand in zijn geheel zou worden gecrediteerd samen met een een extra gratis reset (10GB). Maar alla, ik ben blij dat het allemaal weer werkt.

Nogmaals jammer dat de storing niet bekend werd gemaakt en hoe we daarop moeste handelen. Toen ik eenmaal het forum had ontdekt, was de communicatie (voor mij) helder.
Inmiddels heb ik al enkele keren met succes kunnen resetten en de reset voor de nieuwe maand werkte vlekkeloos.

Nogmaals dank aan het forum-team voor de goede zorgen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Koesoemobroto,

De vergoeding wordt verrekend met je volgende factuur (of facturen). Deze staat goed in het systeem en zal inhouden dat je komende factuur/facturen niet of minder betaalt (afhankelijk van de kosten die je maakt natuurlijk).

We kijken altijd naar de beste manieren om het te communiceren, maar het is in sommige gevallen lastig om te bepalen wie er door de storing getroffen is. Op het forum proberen we altijd zo snel mogelijk een bericht te plaatsen waar we updates geven over wat er gaande is en wanneer het opgelost is.

Ik ben blij om te lezen dat je tevreden bent met de genomen moeite vanuit het forumteam en dat alles weer werkt bij je. 🙂

Reageer