Beantwoord

OPGELOST - [Storing / Compensatieregeling] Telefoongesprekken komen niet tot stand


Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
Hoi allemaal,

Door een storing in de software kwam een deel van de telefoongesprekken niet tot stand en was het niet mogelijk om gebruik te maken van data.

[Update zondag 20:10]
De meeste klanten kunnen weer bellen, sms'en en internetten (2G, 3G en 4G). Ervaar je nog steeds problemen met je bereik? Haal dan de simkaart uit je telefoon en stop hem er weer in. Je telefoon maakt dan opnieuw verbinding met ons netwerk.

Ook het doorschakelen van oproepen werkt weer voor al onze klanten. Op dit moment kan een kleine groep klanten nog wel problemen met hun voicemail ervaren. We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen.

Ervaar je hierna nog steeds klachten? Stuur ons dan een bericht op Twitter of Facebook of laat een reactie achter in dit topic Je kunt ook bellen naar onze klantenservice op 06 - 2400 1200 (Onze telefonische klantenservice is te bereiken van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur en zaterdag van 09:00 tot 17:30 uur.). Zakelijke klanten kunnen bellen naar 0800 - 7112. Neem je contact op via Twitter? Gebruik dan hashtag: #IHNS.

Excuses voor het ongemak!
icon

Beste antwoord door Amy 10 september 2015, 18:09

@Trebs, @Angelique1974, @Roz15, @Richydw @Maurieske72, @all

Aangezien er nog veel vragen zijn over de compensatieregeling heb ik zojuist een topic gestart met meer informatie over de compensatieregeling. 🙂

In dit topic vind je terug wanneer getroffen klanten de 500MB-compensatiebundel ontvangen en leg ik uit waarom niet iedereen een sms ontvangen heeft.

Ook waren er inderdaad getroffen klanten, zoals Roz15, waarbij de bundel was toegevoegd en vervolgens weer verdween. Dit was een fout in het systeem en is ondertussen opgelost. De bundel is weer toegevoegd en zichtbaar op My T-Mobile en in de My T-Mobile App.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

494 reacties

Niet alleen telefoongesprekken, heel veel gebruikers klagen ook over "Geen Netwerk", hier met 2 simkaarten idem, geen verbinding met netwerk mogelijk.
Heb idd ook helemaal geen verbinding...heel vervelend! Al meer dan een half uur terwijl ik op telefoon van kinderarts zit te wachten
Gewoon geen service...
Ik ook! Kan niet bellen niet internetten niks ja WiFi! Ik heb geen huis telefoon. Ik vind dit echt niet leuk.
Dit is de eerste keer dat in op t-moblie netwerk zit maar ook de laatste! Dit heb ik nog bij geen ander gehad! Waardeloos!
Je zal vandaag voor het eerst aan abonnement hebben zoals ik. Wacht op telefoon uit ziekenhuis, maar geen netwerk beschikbaar. Wat een ellende. Heb dit bij KPN nog nooit meegemaakt, nu al spijt van mijn abonnement. Informatie zo summier.....wat heb je daar aan?
En hoelang gaat dit grapje duren?
Ik heb sinds een paar uur ook geen verbindingen meer met T-Mobile (Regio Noord Limburg) Als ik mijn simkaart wil verbinden met het netwerk van T-Mobile NL krijg ik de melding: 'Je Sim kaart staat geen verbinding met dit netwerk toe.'

Ik heb hier nog nooit problemen mee gehad in de afgelopen jaren dat ik bij T-Mobile zit, hoe kan dit? en wat is de verwachting wanneer het opgelost is.
Anders gevraagd, hoe worden we hier van op de hoogte gehouden?

MvG. Kevin Alards
lang geleden dat t zo erg was
[Krijg niet aangemeld bij netwerk......
Reputatie 2
iphone 6 ook bijna een uur al geen service... egt heel irritant
Ook in Zeeuws Vlaanderen geen bereik, lekker dan
Midden-Nederland Veluwe hetzelfde liedje. Nu al ruim een uur niet kunnen bellen en gebeld worden. krijg steeds de melding: Niet aangemeld bij netwerk. Hoe lang gaat dit nog duren.
In Zwolle is het bereik weer terug inmiddels... Ik kan ook bellen en gebeld worden.
Sinds gisteren zijn er volgens mij de problemen begonnen.
Mijn gsm is kokend heet en accu loopt leeg. Gsm blijft zo te merken zoeken naar het netwerk.
Ook het Westland eo heeft problemen.
Ik zit al vanaf half 2 zonder! Is echt irritant
Heb al 2 uur geen service met me iPhone 6 provincie Groningen
Maak dan!
Reputatie 2
Ben benieuwd wat de oplossing wordt naar de klanten toe, zal wel weer een slap verhaal worden, nu al spijt dat ik verlengd heb, loop aardig wat mis qua geld.
Excuses voor het ongemak, daar moet je het maar mee doen, zijn mensen die afhankelijk zijn van hun telefoon, slechte zaak T-Mobile.
Reputatie 7
Badge +15
[Update 16:45 uur]

Door een storing in de software kan een deel van onze klanten niet bellen en gebeld worden. Voor de klanten die het betreft is het ook niet mogelijk om data te ontvangen of te verzenden. Dit probleem is om 14.00 vanmiddag ontstaan.

Het probleem is getraceerd en er wordt gewerkt aan een oplossing. Bellen met 112 blijft voor alle klanten mogelijk.

Zodra er meer informatie beschikbaar is, brengen we jullie op de hoogte.

Alle updates over de storing zijn tevens ook te vinden op onze storingspagina.
Reputatie 6
Ohhwwww, dus het ligt niet aan mijn simkaart 😃. Nou in Zuid-Limburg dus ook problemen. Geen paniek mensen, tis weekend 😉
Reputatie 6
Voor mensen die géén netwerk hebben met 4G.

Forceer je toestel op 2G/3G, zo behoudt je de verbinding en heb je internet. (Geen garantie!)
Ook in omgeving Rotterdam geen netwerk. Zowel bellen als data ligt eruit..
kpn heeft gewoon 4g
nog steeds: geen service! hele dag al niet... op mijn werktelefoon (KPN) gewoon 4G!!! tijd om over te stappen naar een provider die wel een back up heeft!