Beantwoord

OPGELOST - [Storing / Compensatieregeling] Telefoongesprekken komen niet tot stand

• 14 augustus 2015
  • 493 reacties
  • 133828 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

493 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hoi iedereen,

Ik zie dat er nog steeds veel vragen zijn over het netwerk en over de coulanceregeling.

Wanneer je nog steeds problemen hebt met het netwerk neem dan een kijkje in https://+31642350321. Je vindt daar uitleg over wat je kunt doen wanneer je geen netwerk hebt. :)

Verder hebben alle getroffen PrePaid-klanten in de afgelopen dagen de 500MB-coulancebundel ontvangen. Klanten met een abonnement ontvangen de bundel op hun bundeldag in september.
Ik heb een SMS ontvangen, maar de 500mb heb ik nog steeds niet. Help aub?
Reputatie 7
Badge +15
@Ronnie187
De sms' jes zijn inderdaad al verzonden. Zoals je waarschijnlijk al gelezen hebt in dit forumtopic kunnen wij per klant zien of hij/zij door deze storing getroffen is. In jouw geval was je inderdaad niet verbonden met de getroffen mast. Als je wilt mag je mij een privébericht sturen met het nummer van je andere abonnement, dan kijk ik ook voor dat abonnement na of er problemen zijn geweest door de storing.
Reputatie 7
Badge +15
@Rishma1,

Je ontvangt de bundel op jouw bundeldag. In jouw geval is dit op 20 september. Iedere maand ontvang jij op die dag jouw nieuwe bundels. 🙂
Oke dankjewel
Reputatie 2
@Amy,

Kan jij mij uitleggen dat als ik in Den Haag woon en werk ... ik van iedereen die T-mobile heeft in Den Haag te horen krijg dat hij/zij een sms heeft ontvangen ... waarom ik geen last zou hebben gehad van de storing?

T Mobile lag er in heel Den Haag uit !
Ik heb ook niet kunnen bellen en kon ook niet worden gebeld ... ik heb ook geen bereik gehad !

Gaarne jou uitleg!
Badge +13
Hier had ik geen dekking en een vriendin die naast mij liep wel dekking dus ik vermoed dat dat in Den Haag net zo was?
Helaas had Ik hem bereik tijdens die betreffende storing. Maar geen sms gehad. Tevens natuurlijk ook hem 500 mb. Nu zit ik daar persoonlijk niet om verlegen, maar reëel is het niet. En ik ben niet de enige die niets ontvangt.
Dank je wel t mobile
Reputatie 2
@Rosan1 ... geen dekking ... dus last van de storing ... dus compensatie !

@Jakko007 ... dus dat ... het is niet reëel wat T-Mobile doet.

@T-mobile ... ik heb nog geen antwoord op mijn vraag ... waar is de webcare gebleven ?
Ronnie187, geen dekking betekent niet dat jij ook verbonden was met de getroffen HLR.

Dat zijn twee verschillende zaken, maar ik snap je punt prima. Waar je bent heeft weinig te maken met of je wel of niet specifiek verbonden was met de HLR. Ik was zelf in Frankrijk en kon mij niet registreren omdat de NL HLR dus niet melde dat ik een brave T-Mobile klant was.

Nog Schiphol => Den Haag als route gehad + 3 uur mijn telefoon geïrriteerd aankijken dat die niet wilde verbinden (gelukkig keek ik nog even op het forum hier anders had ik onnodig een fabrieksreset gedaan....)

Wat betreft "waar is de webcare gebleven".

Reacties komen tussen de 24 en 48 uur en meestal werkt de zondag niet mee op de snelheid. Dus wat dat betreft even geduld, die reactie komt heus.
Reputatie 6
Badge +17
@Ronnie187

Goed dat je het nog even navraagt Ronnie. Ik heb alles nog even voor je nagekeken en allereerst zie ik dat je aangesloten bent op de HLR in Amsterdam. De HLR waar problemen mee waren wat degene in Rotterdam. Zoals Poco-Loco al uitlegd, heeft de locatie waar je bent niets te maken met de HLR waarop je bent aangesloten. Ik heb gelijk ook even naar je verbruikstatus gekeken en ik zie dat je op 14/8 en 15/8 gebruik hebt gemaakt van je data en ook iemand hebt kunnen bellen en sms'en. Kan het zijn dat je op de dag van de storing iemand hebt proberen te bellen die problemen had? Op die manier leek het misschien alsof jij ook problemen hebt gehad, want je kon diegene niet bereiken.

Ik hoop dat het hiermee wat duidelijker is geworden. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

@Jakko007
Bedankt voor je reactie! Ik heb ook voor jou nagekeken op welke HLR je bent aangesloten en in jouw geval is dat Arnhem. De storing was bij de HLR van Rotterdam. In dit topic kun je meer lezen over wat er aan de hand was tijdens de storing en wat een HLR is.
Verder zie ik dat je op 14/8 en 15/8 gebruik hebt kunnen maken van je data en dat je op 15/8 in de ochtend ook twee keer hebt gebeld met iemand. Mogelijk heb je, zoals ik bij Ronnie al aangaf, met iemand proberen te bellen die last had van de storing. Jij kon deze persoon dan niet bereiken waardoor het mogelijk leek alsof je ook last had van de storing. Kan het hierdoor zijn gekomen?

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!
Reputatie 2
@Thalina: ik had die middag/avond geen bereik, op beide toestellen niet, beide toestellen gaven aan: "Alleen Noodoproepen".

Pas de volgende ochtend zag ik dat ik weer een verbonden was het met T-Mobile netwerk.

Dus helemaal niks storing bij diegene die ik belde. Ik had geen bereik die dag.
Beste thalina. Ik vind dit ook allemaal mooie verhalen. Maar ik had totaal geen bereik. Tevens geen netwerk. Heb toen ik thuis kwam. Via Internet ( van kpn) gecontroleerd wat er aan de hand was. En storing bleek. Maar goed service op de eerste plek blijkt toch moeilijk. Dacht echt dat jullie dit professioneel zouden oplossen.
Maar wel goed dat we het even navragen
Tja, als ik volgende week 500 mb krijg als ik mijn nieuwe bundel voor deze maand krijg, is dat mostert na de maaltijd...
Nu nog 122 mb over. 500 mb zou welkom zijn
Gisteren is mijn nieuwe bundel ingegaan maar heb geen 500MB mogen ontvangen (ook geen sms) kinderen en partner hebben ook Tmobile zij hebben wel een sms ontvangen.
Ik heb de sms gekregen, ik heb de bundel zelfs zien staan in mijn verbruiksstatus. Nu is hij echter helemaal verdwenen. Hoe kan dat, waar is hij heen en hoe krijg ik 'm weer terug?
Reputatie 2
Ik heb geen sms gehad. Wat op zich bijzonder is omdat ik in dezelfde gemeente woon als mijn ouders en broer die beiden wel een sms hebben gehad.
Waar zit het onderscheid in deze afhandeling van deze storing?
Ik heb ook geen SMS ontvangen maar mijn vriendin wel,terwijl ik ook geen bereik had die dag,hoe kan dit dan?
Mijn vriendin wil Punten ipv die 500MB maar waar geef ik dit aan dan,ik kon dat de vorige keer nergens doen voor haar.
Ik wil ipv die 500 MB liever T-Mobile punten,hoe doe ik dit? Namens bij vriendin bedoel ik,@sylviah77
Waarom is na 48 uur mijn vraag nog steeds niet netjes beantwoord? Ook een beetje vreemd om mijn post in een topic waar de vragen doorgaans wel netjes en vlot worden beantwoord direct onbeantwoord te sluiten. Dit komt nogal respectloos en onprofessioneel over, jammer Tmobile.
Reputatie 7
Badge +15
@Ronnie187
Ik heb je net een privébericht gestuurd. Zou je mij in een reactie daarop het nummer van je tweede aansluiting kunnen sturen? Dan kijk ik de situatie voor je na!

@Jakko007
Het is natuurlijk nogal vervelend dat je geen netwerk had tijdens deze periode. Ik ben het na gaan kijken en ik zie dat we sinds half augustus bezig zijn met het moderniseren van ons netwerk in jouw regio. Deze werkzaamheden duren tot eind september en hierdoor kun je hinder aan het netwerk ondervinden! Dat je even geen netwerk hebt gehad is hier een logisch gevolg van. Onze excuses hiervoor! Maar nog even wachten en jullie hebben straks een stabiele 4G verbinding!
Reputatie 7
Badge +15
@Trebs, @Angelique1974, @Roz15, @Richydw @Maurieske72, @all

Aangezien er nog veel vragen zijn over de compensatieregeling heb ik zojuist een topic gestart met meer informatie over de compensatieregeling. :)

In dit topic vind je terug wanneer getroffen klanten de 500MB-compensatiebundel ontvangen en leg ik uit waarom niet iedereen een sms ontvangen heeft.

Ook waren er inderdaad getroffen klanten, zoals Roz15, waarbij de bundel was toegevoegd en vervolgens weer verdween. Dit was een fout in het systeem en is ondertussen opgelost. De bundel is weer toegevoegd en zichtbaar op My T-Mobile en in de My T-Mobile App.
Hallo Amy, dank je voor de informatie link al denk ik dat deze inmiddels al wel bij iedereen bekend was.
Kun je mij uitleggen waarom 3 gezinsleden wel in aanmerking komen en ik niet, hopelijk wil je even de moeite nemen om dit na te kijken.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Angelique,

Goed dat je nog om wat extra informatie vraagt! Jouw gezinsleden hebben de sms ontvangen omdat zij verbonden zijn met de HLR/datacentrale die te kampen had met de storing. Natuurlijk heb ik het nagecheckt en jij bent niet verbonden met deze HLR. Met welke HLR je verbonden bent heeft verder niets te maken met je locatie of woonplaats. Al onze klanten worden willekeurig op een HLR geplaatst, dat is niet per se de dichtstbijzijnde.

Laat je het weten als je nog vragen hebt? 🙂