Beantwoord

OPGELOST - [Storing / Compensatieregeling] Telefoongesprekken komen niet tot stand

• 14 augustus 2015
  • 493 reacties
  • 133827 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

493 reacties

Mijn berichtje is niet doorgekomen dus normaals. Dank je wel voor je toelichting
Hoi,
Zowel mijn vrouw als ik hadden problemen gehad met T-Mobile op 14/8, maar allebei geen SMS gehad voor een compensatieregeling. Kun je mij benaderen? Alvast bedankt.
Op 27 aug kreeg ik een telefoontje dat ik de S pas Travel en Surf terug betaald krijg omdat ik die niet heb kunnen gebruiken waar ik hem voor gekocht had, tijdens de storing van 14/15 aug. Op de factuur stat de S-pas wel. Wanneer en hoe wordt die vergoed?
Ben nu iets van tien jaar bij jullie en dit is de eerste x dat ik niet kon bellen, sms en internet. Persoonlijk vind ik de compensatie prima.
Reputatie 2
Hallo, ik heb de sms gehad datbik 500 mb krijg. Nu kreeg ik net bericht dat ik bijna door mijn databundel heen ben en als ik inlog zie ik alleen de standaard 1000mb, niet de 500mb extra. Waar zijn deze gebleven?
Badge +13
Op welke data krijg je nieuw tegoed?
@YvYv

Jouw vraag is hier ondertussen beantwoord: https://forum.t-mobile.nl/netwerk-347/storing-coulance-258843
Het is tegen de forumregels om je vraag op meerdere plekken te stellen. Alleen T-Mobile kan antwoorden op dit soort vragen, daarom duurt het langer voor er een reactie is, dat duurt gemiddeld 48 uur. Daarom vraag ik je bij deze of je daar in de toekomst op zou willen letten.

Een reactie op de geboden oplossing kun je uiteraard in je eigen topic kwijt. 🙂
Reputatie 7
Badge +15
@steviepangetje
Ik heb het voor je nagekeken en je bent niet verbonden met de HLR waar de storing was. Ook zie ik terug dat je getelefoneerd hebt ten tijden van de storing. Zou het kunnen dat je iemand probeerde te contacten die wel problemen had door de storing en daardoor niet bereikbaar was? Zou je mij het nummer van je vrouw in een privébericht kunnen sturen? Dan kijk ik het ook voor haar na. 🙂

@Smoochy22nl
Het kan soms even duren voor My T-Mobile helemaal up-to-date is. Ik heb net op jouw My T-Mobile account gekeken en ik zie dat de bundel inmiddels is toegevoegd! 😉
Goedemiddag
Ik heb ook een sms ontvangen van de gratis 500mb maar nog niks ontvangen.
Badge +13
Dennis op welke data krijg je nieuw tegoed?
Op 21 september
Badge +13
Dan krijg je ook dan je extra tegoed erbij 🆒
Beste mensen van t-mobile. Aangezien ik geen gebruik kon maken van mijn telefoon die dag en ben nog steeds niet benaderd via de sms. Ik vroeg mij af of ik alsnog een vergoeding van 500 mb krijg.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Brockenpiloot,

Goed dat je dit aangeeft! Je had inderdaad de 500mb al moeten hebben aangezien je op de 14e je nieuwe bundels hebt ontvangen! Ik heb de compensatiebundel zojuist voor je aangezet!:)
Hallo T-mobile, ik had ook last van deze storing en had een sms gekregen dat ik in aanmerking kwam voor de 500 mb vergoeding.
Deze tot op heden nog steeds niet ontvangen en mijn eigen tegoed is al op (met nog 4 dagen te gaan tot nieuwe tegoed oktober).
Zou ik alsnog de gratis bundel kunnen krijgen of eventueel volgende maand?

Alvast heel erg bedankt!
Badge +13
Ik vermoed dat je bij je bundel over 4 dagen die 500 mb bundel krijgt.
Ze zeggen namelijk dt je de bundel bijgeschreven krijgt in september op de dag dat je nieuw tegoed krijgt.
En aangezien het over 4 dagen nog steeds september is lijkt mij dat het meest logische.
Ik heb de 500MB compensatie netjes gekregen maar nu kan ik nergens mijn belminuten meer in m'n overzicht zien. Alleen m'n reguliere MB's en de compensatie zijn te zien, zowel op de app als bij inlog op de website.
Reputatie 7
Badge +15
@Made_Inholland
Wat Rosan aangeeft klopt! Je ontvangt morgen je 500MB bundel. Veel internetplezier! ;)

@Estherbs
Je hebt op 22 september je nieuwe bundels gekregen. My T-Mobile en de My T-Mobile App kunnen op de dag dat je de nieuwe bundels ontvangt soms een beetje van slag zijn. Meestal is dit binnen 24 uur opgelost. Als ik nu op jouw My T-Mobile account kijk dan zie ik ook de minuten bundel. 🙂 Zou je eens willen kijken of alles voor jou ook weer zichtbaar is?