Beantwoord

OPGELOST - [Storing / Compensatieregeling] Telefoongesprekken komen niet tot stand

• 14 augustus 2015
  • 493 reacties
  • 133840 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

493 reacties

Het systeem is opnieuw aan het opstarten. Onze klanten worden overgezet naar een andere HLR. We proberen dit zo snel mogelijk te doen. Het einde is in zicht!
Ook in zuidlimburg last ervan
Reputatie 3
Ik heb ineens Gprs normaal in het Edge, en 3G met rondje met een streep er door heen, is weer als 3G en niet H in ruststand

Ontvang denk ik nu de mast in Doornspijk, die is niet omgebouwd

Raar dat ik 3G 2100 ontvang van een mast ruim 7 km verder op

Rood komt 4G vandaan, wat af en toe werkt, en daarna wordt je er af gegooit
Zwart oude 3G site Doornspijk, dat nu al half uur goed werkt, aan de hand van de cell-id is het toch die mast

Net toch weer geen bereik. Nu weer wel 🙂
Ik kan ook geen verbinding maken met netwerk.
er staat alleen noodoproepen .
ach ja zal vast snel opgelost zijn.
[Update 00:34]

Er is op dit moment geen update. Wij blijven de hele nacht werken aan een oplossing. Berichten hierover zijn te volgen via Twitter. Om 7:30 volgen hier weer updates.
[Update 01:21]

Helaas hebben wij momenteel nog geen nieuws over wanneer de storing volledig is verholpen. Het proces om iedereen gebruik te kunnen laten maken van het netwerk is in volle gang. Wij hopen dat wij jullie zo snel mogelijk van meer informatie kunnen voorzien.
Reputatie 3
Badge +1
[Update 01:21]

Helaas hebben wij momenteel nog geen nieuws over wanneer de storing volledig is verholpen. Het proces om iedereen gebruik te kunnen laten maken van het netwerk is in volle gang. Wij hopen dat wij jullie zo snel mogelijk van meer informatie kunnen voorzien.

stekkertje in en uit pluggen werk niet? 😛
nog altijd "geen service"... hoe zit dat? waarom is dit niet voorzien? hoezo geen reset met backup? gaat dit nu vaker gebeuren? waar is al het geld voor dergelijke garanties gebleven? zomaar en zo lang off-line is meer iets van de kleine goedkope providers, Landelijk voor de helft van de tmobile klanten... ik ga eens kijken naar providers met betere garanties!
[Update 04:22]

Wij activeren langzaam weer klanten op ons netwerk. Dit kan nog even duren, om overbelasting te voorkomen, maar het gaat de goede kant op. Wij houden jullie op de hoogte!
Reputatie 3
[Update 04:22]

Wij activeren langzaam weer klanten op ons netwerk. Dit kan nog even duren, om overbelasting te voorkomen, maar het gaat de goede kant op. Wij houden jullie op de hoogte!

Werkt weer hier, complimenten Chantal en voor de gene die er zo hard aan gewerkt hebben het op te lossen
5:01 - hij hoet het weer eindelijk! 🙂
Reputatie 4
Badge +4
Goedemorgen, hier ging de verbinding weer aan om 4 uur (bedankt T-Mobile voor de wekservice ;))
Vanaf 14:15 uur gisteren uit de lucht geweest voor mij.

Oja... wil degene bij T-Mobile (die dacht dat de grote rode knop bedoeld was om taart te bestellen) nooit weer op die knop drukken? :P

Beter laat dan nooit voor T-M medewerkers: Goed weekend na de overuurtjes!

Toevoeging voor personen die graag relativeren op de manier van "mmhwoa, kan gebeuren, zo'n storing":
Nee, er zijn zakelijke klanten not amused!!
Er zijn mensen die graag bereikbaar waren voor Familie/ vrienden niet blij!
Voor deze mensen was het een dag van zenuwachtig vriendelijk anderen vragen alsjeblieft te mogen bellen via hun telefoon e.d. "oplossingen".
(Met de sneer: T-Mobile zeker? Ja, deze opmerking heb ik gehoord!)
Het is dus (ook al kan dit gebeuren) ook regelrechte imagoschade (vooral als dit zich ooit herhaalt).
Helaas ook zaterdagmorgen om 07.00 uur nog steeds NIETS.........Wat een eleende........
zo heb er helemaal genoeg van, ik ga niet verlengen maar pak een ander abonnement. heb zowiezo geregeld slecht bereik. maar gisteren spande de kroon
Reputatie 4
Badge +4
Gelukkig heb ik dit nog nog niet eerder meegemaakt, dus T-M mag zich wat mij betreft nog bewijzen (door niet in herhaling te vallen).
Het is ergens wel erg hoe afhankelijk we zijn geworden van ons mobieltje.
Reputatie 7
Badge +15
[Update 7:40]

Goedemorgen allemaal! Chantal is naar bed, de ochtendploeg is gearriveerd!

Door een aantal geslaagde technische aanpassingen neemt het aantal klanten dat weer kan bellen of gebeld worden en van mobiel internet gebruik kan maken, sinds vannacht van minuut tot minuut toe. Toch zal het nog zeker een paar uur duren voordat alles volledig hersteld is. Zodra we weer meer informatie hebben laten we het weten.
Reputatie 1
wat zijn er toch ongelooflijke zeikerds hier op deze aardbol..
Jullie hebben zeker noooit een lekker band gehad, speelgoed dat je ff in de steek liet...
Zekering die door sloeg, tv die geen beeld gaf omdat er geen signaal binnen kwam bv, een computer die noooit vast liep, een mobieltje dat het niet deed omdat de batterij leeg was of wat dan ook..
Jullie hebben zeker gelijk alles aan straat gezet of in de prullenbak gegooid...
Alsof het de schuld is van T-Mobile.. alles wat draai op software kan wel een fout lopen maar zulke reactie die ik hier lees ongelofelijk zeg..
De andere providers hebben ook al eens te kampen gehad met een storing... Dat is nu eenmaal en hoort er bij maar, blijft software net als met pc's of mac's ook die draaien niet altijd zonder eens vast te lopen of in sommige gevallen een blauw schermpje....
Beetje respect hebben voor de mensen die er alle aan doen om het op te lossen ... ze werken er hard aan.. maar neee gaan lekker gal spugen hier...
Je moet je schamen...
Diep Triest dit...
Reputatie 1
@Michel38 En zo is het en niet anders. Amen 😉
Reputatie 6

Toevoeging voor personen die graag relativeren op de manier van "mmhwoa, kan gebeuren, zo'n storing":
Voor deze mensen was het een dag van zenuwachtig vriendelijk anderen vragen alsjeblieft te mogen bellen via hun telefoon e.d. "oplossingen".
(Met de sneer: T-Mobile zeker? Ja, deze opmerking heb ik gehoord!)
Het is dus (ook al kan dit gebeuren) ook regelrechte imagoschade (vooral als dit zich ooit herhaalt).

Er zijn niet alleen zakelijke klanten 'not amused', dat kun je overal wel lezen. Dat ik daar totaal geen begrip voor heb mag je ook weten. Tuurlijk is het vervelend dat iemand niet bereikbaar is. Wanneer je 'echt!' (en dan kun je ook nog eens discussieren over het woord 'echt') bereikbaar moet zijn om wat voor reden dan ook, dan zorg je voor een alternatief. Of je geeft je thuisnummer door of je haalt bij elke willekeurige tabakzaak of supermarkt een prepaidkaartje. Zo ben je alsnog bereikbaar. Maar blijkbaar is dat te duur of te onbelangrijk, dus ik vraag me of hoe belangrijk het bereikbaar zijn van deze mensen dan 'echt' is.

Dat het negatieve reclame is, daar zal niemand op tegenspreken. Maar er mag zeker gezegd worden dat T-Mobile er alles aan gedaan heeft om het probleem op te lossen. Mensen zijn (zowel technici als ad. medewerkers) de gehele nacht aanwezig geweest om het probleem opgelost te krijgen. Dat vind ik persoonlijk meer waard dan de negatieve reclame. Een ware pluim dan ook voor deze mensen!!

Voor de rest laat ik het hierbij. Hier zijn alle problemen voorbij. Voor de mensen die er echt niet overheen komen, snel jullie 'vergoeding' claimen, want daar zijn wij Nederlanders oh zo goed in!
Reputatie 4
Badge +4
michel38, uiteraard kan zoiets gebeuren, maarja... hele bedrijven draaien soms om het mobieltje. Beetje kort door de bocht om als mensen dit vervelend vinden dit af te doen met "ongelooflijke zeikerds"!
Goed dat jij niet op de klantenservice zit, maar andere mensen die keurig uitleg geven, en wel alles in perspectief zien!
T-Mobile werkt hard aan een oplossing in een tijd waarin onbereikbaar zijn een no-go is.
Zelf heb ik ook aangegeven het te accepteren, en we zijn het over een maand na alle ophef op het forum wel weer vergeten toch?

Goed weekend!
Reputatie 3
Badge +1

Beter laat dan nooit voor T-M medewerkers: Goed weekend na de overuurtjes!

dus als er een stroomstoring is ga je ook helemaal over de toeren ?? storingen horen er helaas bij doe je niks aan!
Ik heb nu wel bereik, maar als ik gebeld word kan ik één keer wel, en andere keer niet opnemen? Terugbellen gaat dan wel goed. Hoort dit ook nog bij de storing of moet dit iets anders zijn? Sterkte met oplossen alle problemen......
Reputatie 7
Badge +15
[Update 9:00]

Goed nieuws! Het systeem is weer up and running en we hebben de situatie onder controle. Inmiddels kan al meer dan 90% van de klanten die problemen hebben gehad door de storing weer bellen en internetten.

We werken er keihard aan om ook de laatste klanten weer up and running te krijgen. Diensten zoals de My T-Mobile app werken op dit moment nog niet, we hebben ons de afgelopen uren vooral gericht op het verhelpen van de storing.
Goedemorgen,

Jawel is weer netwerk, niet goed maar toch we zijn weer in de lucht. Best lekker zo'n dag geen mobiel bereik :-)

Beetje jammer dat mensen zo zeuren, dit kan elk bedrijf gebeuren, techniek is techniek. T-mobile heeft hun best gedaan na een uur of 16.00 de abonnees prima op de hoogte gehouden wat er allemaal geprobeerd is om de storing zo snel mogelijk op te lossen. Gewoon de storingspagina in de gaten houden :-)

Ik wens team die de hele nacht door heeft gewerkt en top weekend en drink er een goede borrel op.