Beantwoord

OPGELOST - [Storing / Compensatieregeling] Telefoongesprekken komen niet tot stand

• 14 augustus 2015
  • 493 reacties
  • 133831 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

493 reacties

Helaas hier in zoetermeer nogsteeds geen berijk.
Vanaf gister 2 uur tm nu helemaal niks. Terwijl ik berijkbaar moet zijn voor als er iets met mijn moeder gebeurt. Hoop dat het snel opgelost is , ben dit niet gewent van t-mobile..
Reputatie 6
Helaas hier in Zoetermeer nog steeds geen bereik.
Vanaf gisteren 14 uur t/m nu helemaal niks. Terwijl ik bereikbaar moet zijn voor als er iets met mijn moeder gebeurt. Hoop dat het snel opgelost is , ben dit niet gewend van t-mobile..

Heb je je telefoon al eens opnieuw opgestart? Heb je geen alternatief nummer waarop je te bereiken bent?
Reputatie 4
Badge +4
Thanks medewerkers T-Mobile voor het oplossen van het probleem!
We kunnen weer!

Voor de mensen die negatief reageerden op mijn berichten: lees ze nog maar een keer, en dat van de wekservice om 4 uur was niet negatief bedoeld, want ik moest er echt uit :)

Mensen die dit allemaal afdeden als gezeik die horen niet op de klantenservice (ja, dat meende ik wel!)

Een vergelijk om over na te denken:
Door te "zeiken" bij KPN heb ik gisteren een ExperiaBox V10 gekregen, dus nu snel glasvezel 5GHz WiFi (heb ik ze ook voor bedankt!)
Maar dat mocht ik uiteraard niet vragen toch?

Nee, gelukkig heeft de gemiddelde T-Mobile medewerker de sociale capaciteiten om klanten niet af te poeieren, en te informeren, helemaal top!
Reputatie 6

Een vergelijk om over na te denken:
Door te "zeiken" bij KPN heb ik gisteren een ExperiaBox V10 gekregen, dus nu snel glasvezel 5GHz WiFi (heb ik ze ook voor bedankt!)
Maar dat mocht ik uiteraard niet vragen toch?

Dus jij gaat nu een landelijke storing vergelijken met het krijgen van een Experiabox? :8. Sorry, dan is de discussie snel voorbij. Als je dat verschil niet ziet. Je kunt zoveel vragen/'zeiken' aan/tegen T-Mobile, daar zal de HLR zich echt niks van aan trekken.

Nee, gelukkig heeft de gemiddelde T-Mobile medewerker de sociale capaciteiten om klanten niet af te poeieren, en te informeren, helemaal top!
En gelukkig hebben alle Nederlanders het degelijke fatsoen iets te accepteren en niet altijd maar te liggen kwaken dat ze geld willen zien! (sarcastisch inderdaad).
Reputatie 4
Badge +4
Haha kme, maar toch begrijp je me wel ondanks mijn slechte vergelijk.
Je hoort mij geen schadevergoeding claimen, maar laten we het zo stellen, ik begrijp beide kanten van het verhaal wel.

Alhoewel... schadevergoeding? Uiteraard zou ik een bod ter compensatie... een Note4 icm een mooie bundel voor €15 p.mnd nooit afslaan! 😛
Reputatie 7
Badge +15
[Update 11:11]

Het gaat goed en de situatie lijkt stabiel. 95% van de klanten die problemen hebben gehad kan weer bellen en internetten. Dit percentage blijft stijgen. Voor klanten die problemen hebben gehad komt er een regeling. Deze zal uiterlijk maandag gecommuniceerd worden naar onze klanten. Klanten hoeven daar zelf niets voor te doen.

Diensten zoals My T-Mobile zullen in de loop van de dag worden hersteld.
Reputatie 6
Haha kme, maar toch begrijp je me wel ondanks mijn slechte vergelijk.
Je hoort mij geen schadevergoeding claimen, maar laten we het zo stellen, ik begrijp beide kanten van het verhaal wel.

Beste Harry,

Ik begrijp zeker beide kanten van het verhaal en laat me voorop stellen dat het ook niet persoonlijk naar jouw toe is! Het frustreert mij alleen dat een groot deel van klanten (want er zullen er nog genoeg zijn) gewoonweg niet (meer) zelfoplossend kunnen denken. Ze staan met hun handje omhoog alsof de wereld vergaan is.

Alhoewel... schadevergoeding? Uiteraard zou ik een bod ter compensatie... een Note4 icm een mooie bundel voor €15 p.mnd nooit afslaan! :P
Nu moest ik stiekem wel een beetje lachen. Ik houd het simpel, gewoon gratis 4G voor iedereen!!!! 😉........... en een Z4 voor mij straks 😉
Reputatie 6
[Update 11:11]

Het gaat goed en de situatie lijkt stabiel. 95% van de klanten die problemen hebben gehad kan weer bellen en internetten. Dit percentage blijft stijgen. Voor klanten die problemen hebben gehad komt er een regeling. Deze zal uiterlijk maandag gecommuniceerd worden naar onze klanten. Klanten hoeven daar zelf niets voor te doen.

Diensten zoals My T-Mobile zullen in de loop van de dag worden hersteld.

Ga jij nou eens genieten van je weekend! 🆒
wat echt iritant is op eens komt er verbinding en dan valt die weg -_-'' me werkgever werd gek van
Reputatie 6
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/4121067/2015/08/14/Schadevergoeding-voor-klanten-T-Mobile.dhtml'

ook nieuws hier over ????

Voor klanten die problemen hebben gehad komt er een regeling. Deze zal uiterlijk maandag gecommuniceerd worden naar onze klanten. Klanten hoeven daar zelf niets voor te doen.
Reputatie 4
Badge +4
kme... of een LG G4? Dilemma's 😛
@Amy

Als er iets positief wordt geschreven over de gehele storing (zie eerder bericht) mag daar ook op gereageerd worden:$
T-mobile bedankt ik heb weer bereik.
niet optimaal maar kan weer bellen
Reputatie 1
Bereik doet gelukkig weer. Was gisteravond wel enorm onhandig. Ik was uit naar een festival met een paar vrienden. Al na een paar minuten was ik iedereen kwijt en kon ik niemand vinden. Iedereen van ons heeft t-mobile. Achteraf bleek dat 1 van mijn vrienden buiten bewustzijn was Door de drank... en ik was onbereikbaar 😞. T-Mobile zal de storing uiteraard heel vervelend vinden, maar voor mij pakte het wel een beetje erg uit...
Reputatie 7
Badge +15
Hi iedereen,

We balen natuurlijk net zo hard als jullie van deze storing. Het is fijn om te zien dat er steeds meer positieve berichten tevoorschijn komen en we willen jullie bedanken voor het begrip!

Wanneer je nog problemen ervaart kun je het toestel het beste even uit - en weer aanzetten. Dit kan in sommige gevallen werken. 🙂
Reputatie 7
Badge +15
[Update 13.32]

De situatie blijft stabiel. Er is nog een aantal klanten dat nog niet helemaal up and running is. We werken keihard door om iedereen up and running te krijgen.

De My T-Mobile omgeving is op dit moment nog niet bereikbaar. We kunnen dus geen actuele informatie geven over uw verbruik. Over twee uur geven wij weer een nieuwe update. 🙂
Reputatie 7
Badge +15
[Update 15.59]

Hi allemaal!

We hebben de situatie onder controle en de storing is voorbij. Klanten kunnen weer bellen en internetten. Het is mogelijk dat een aantal individuele gevallen nog last ondervindt en we blijven doorwerken om ook deze klanten zo snel mogelijk online te krijgen. Inloggen op de My T-Mobile omgeving en de My T-Mobile app is helaas nog niet mogelijk.

Voor antwoord op de meest gestelde vragen en updates over de My T-Mobile omgeving verwijzen we je naar de pagina www.t-mobile.nl/netwerkstoring.

Ja waarom boos worden op jullie.
Hier konden jullie ook niks aan doen .
Een storing is een storing
Reputatie 1
Wij bedanken jullie. Voor al het harde werken om het weer op de rails te krijgen. Fijn dat het weer opgelost is. Geniet van jullie weekend 😉
Reputatie 7
Badge +15
[Update 22:35]
Goedenavond allemaal!

Helaas valt deze storing samen met gepland onderhoud aan My T-Mobile. Hierdoor ondervinden we nog problemen met het inloggen op My T-Mobile.

Wil je je verbruik of facturen bekijken, dan kun je gebruik maken van de My T-Mobile app. Excuses voor het ongemak!
Ik heb jammer genoeg nog steeds geen netwerk of ik kan ook niet bellen/smsen.

Is er nog een verdere update?

Groetjes,
Cem
Reputatie 6
Hoi cakdeniz,

Heb je al eens je GSM opnieuw opgestart? Vaak wil dit wel werken.
Reputatie 6
Inloggen op de My T-mobile momenteel bij mij niet mogelijk. Wordt gelijk geblokkeerd voor 15 minuten. Inloggen forum nu wel weer mobiel mogelijk.
Badge +12
@CAkdeniz,

Ja zeker! De laatste update is:

De storing aan de systemen van T-Mobile is voorbij, maar helaas is er nog een klein aantal klanten dat niet kan bellen en geen verbinding heeft met internet. T-Mobile ontvangt daarover berichten op social media en dit forum. De reden is dat de back-up systemen die T-Mobile heeft ingezet als gevolg van de storing momenteel moeite hebben met het aansluiten van de allerlaatste aantallen. Dit zal nog de rest van de nacht duren. T-Mobile beseft dat het al heel lang duurt. T-Mobile doet er echt alles aan om jullie zo snel mogelijk aangesloten te krijgen!