Beantwoord

OPGELOST - [Storing / Compensatieregeling] Telefoongesprekken komen niet tot stand

  • 14 augustus 2015
  • 493 reacties
  • 133840 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
Hoi allemaal,

Door een storing in de software kwam een deel van de telefoongesprekken niet tot stand en was het niet mogelijk om gebruik te maken van data.

[Update zondag 20:10]
De meeste klanten kunnen weer bellen, sms'en en internetten (2G, 3G en 4G). Ervaar je nog steeds problemen met je bereik? Haal dan de simkaart uit je telefoon en stop hem er weer in. Je telefoon maakt dan opnieuw verbinding met ons netwerk.

Ook het doorschakelen van oproepen werkt weer voor al onze klanten. Op dit moment kan een kleine groep klanten nog wel problemen met hun voicemail ervaren. We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen.

Ervaar je hierna nog steeds klachten? Stuur ons dan een bericht op Twitter of Facebook of laat een reactie achter in dit topic Je kunt ook bellen naar onze klantenservice op 06 - 2400 1200 (Onze telefonische klantenservice is te bereiken van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur en zaterdag van 09:00 tot 17:30 uur.). Zakelijke klanten kunnen bellen naar 0800 - 7112. Neem je contact op via Twitter? Gebruik dan hashtag: #IHNS.

Excuses voor het ongemak!
icon

Beste antwoord door Amy 10 september 2015, 18:09

@Trebs, @Angelique1974, @Roz15, @Richydw @Maurieske72, @all

Aangezien er nog veel vragen zijn over de compensatieregeling heb ik zojuist een topic gestart met meer informatie over de compensatieregeling. :)

In dit topic vind je terug wanneer getroffen klanten de 500MB-compensatiebundel ontvangen en leg ik uit waarom niet iedereen een sms ontvangen heeft.

Ook waren er inderdaad getroffen klanten, zoals Roz15, waarbij de bundel was toegevoegd en vervolgens weer verdween. Dit was een fout in het systeem en is ondertussen opgelost. De bundel is weer toegevoegd en zichtbaar op My T-Mobile en in de My T-Mobile App.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

493 reacties

Reputatie 7
Badge +15
@Made_Inholland
Wat Rosan aangeeft klopt! Je ontvangt morgen je 500MB bundel. Veel internetplezier! ;)

@Estherbs
Je hebt op 22 september je nieuwe bundels gekregen. My T-Mobile en de My T-Mobile App kunnen op de dag dat je de nieuwe bundels ontvangt soms een beetje van slag zijn. Meestal is dit binnen 24 uur opgelost. Als ik nu op jouw My T-Mobile account kijk dan zie ik ook de minuten bundel. 🙂 Zou je eens willen kijken of alles voor jou ook weer zichtbaar is?
Ik heb de 500MB compensatie netjes gekregen maar nu kan ik nergens mijn belminuten meer in m'n overzicht zien. Alleen m'n reguliere MB's en de compensatie zijn te zien, zowel op de app als bij inlog op de website.
Badge +13
Ik vermoed dat je bij je bundel over 4 dagen die 500 mb bundel krijgt.
Ze zeggen namelijk dt je de bundel bijgeschreven krijgt in september op de dag dat je nieuw tegoed krijgt.
En aangezien het over 4 dagen nog steeds september is lijkt mij dat het meest logische.
Hallo T-mobile, ik had ook last van deze storing en had een sms gekregen dat ik in aanmerking kwam voor de 500 mb vergoeding.
Deze tot op heden nog steeds niet ontvangen en mijn eigen tegoed is al op (met nog 4 dagen te gaan tot nieuwe tegoed oktober).
Zou ik alsnog de gratis bundel kunnen krijgen of eventueel volgende maand?

Alvast heel erg bedankt!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Brockenpiloot,

Goed dat je dit aangeeft! Je had inderdaad de 500mb al moeten hebben aangezien je op de 14e je nieuwe bundels hebt ontvangen! Ik heb de compensatiebundel zojuist voor je aangezet!:)
Beste mensen van t-mobile. Aangezien ik geen gebruik kon maken van mijn telefoon die dag en ben nog steeds niet benaderd via de sms. Ik vroeg mij af of ik alsnog een vergoeding van 500 mb krijg.
Badge +13
Dan krijg je ook dan je extra tegoed erbij 🆒
Op 21 september
Badge +13
Dennis op welke data krijg je nieuw tegoed?
Goedemiddag
Ik heb ook een sms ontvangen van de gratis 500mb maar nog niks ontvangen.
Reputatie 7
Badge +15
@steviepangetje
Ik heb het voor je nagekeken en je bent niet verbonden met de HLR waar de storing was. Ook zie ik terug dat je getelefoneerd hebt ten tijden van de storing. Zou het kunnen dat je iemand probeerde te contacten die wel problemen had door de storing en daardoor niet bereikbaar was? Zou je mij het nummer van je vrouw in een privébericht kunnen sturen? Dan kijk ik het ook voor haar na. 🙂

@Smoochy22nl
Het kan soms even duren voor My T-Mobile helemaal up-to-date is. Ik heb net op jouw My T-Mobile account gekeken en ik zie dat de bundel inmiddels is toegevoegd! 😉
@YvYv

Jouw vraag is hier ondertussen beantwoord: https://forum.t-mobile.nl/netwerk-347/storing-coulance-258843
Het is tegen de forumregels om je vraag op meerdere plekken te stellen. Alleen T-Mobile kan antwoorden op dit soort vragen, daarom duurt het langer voor er een reactie is, dat duurt gemiddeld 48 uur. Daarom vraag ik je bij deze of je daar in de toekomst op zou willen letten.

Een reactie op de geboden oplossing kun je uiteraard in je eigen topic kwijt. 🙂
Badge +13
Op welke data krijg je nieuw tegoed?
Reputatie 2
Hallo, ik heb de sms gehad datbik 500 mb krijg. Nu kreeg ik net bericht dat ik bijna door mijn databundel heen ben en als ik inlog zie ik alleen de standaard 1000mb, niet de 500mb extra. Waar zijn deze gebleven?
Ben nu iets van tien jaar bij jullie en dit is de eerste x dat ik niet kon bellen, sms en internet. Persoonlijk vind ik de compensatie prima.
Op 27 aug kreeg ik een telefoontje dat ik de S pas Travel en Surf terug betaald krijg omdat ik die niet heb kunnen gebruiken waar ik hem voor gekocht had, tijdens de storing van 14/15 aug. Op de factuur stat de S-pas wel. Wanneer en hoe wordt die vergoed?
Hoi,
Zowel mijn vrouw als ik hadden problemen gehad met T-Mobile op 14/8, maar allebei geen SMS gehad voor een compensatieregeling. Kun je mij benaderen? Alvast bedankt.
Mijn berichtje is niet doorgekomen dus normaals. Dank je wel voor je toelichting
Reputatie 7
Badge +15
Hey Angelique,

Goed dat je nog om wat extra informatie vraagt! Jouw gezinsleden hebben de sms ontvangen omdat zij verbonden zijn met de HLR/datacentrale die te kampen had met de storing. Natuurlijk heb ik het nagecheckt en jij bent niet verbonden met deze HLR. Met welke HLR je verbonden bent heeft verder niets te maken met je locatie of woonplaats. Al onze klanten worden willekeurig op een HLR geplaatst, dat is niet per se de dichtstbijzijnde.

Laat je het weten als je nog vragen hebt? 🙂
Hallo Amy, dank je voor de informatie link al denk ik dat deze inmiddels al wel bij iedereen bekend was.
Kun je mij uitleggen waarom 3 gezinsleden wel in aanmerking komen en ik niet, hopelijk wil je even de moeite nemen om dit na te kijken.
Reputatie 7
Badge +15
@Trebs, @Angelique1974, @Roz15, @Richydw @Maurieske72, @all

Aangezien er nog veel vragen zijn over de compensatieregeling heb ik zojuist een topic gestart met meer informatie over de compensatieregeling. :)

In dit topic vind je terug wanneer getroffen klanten de 500MB-compensatiebundel ontvangen en leg ik uit waarom niet iedereen een sms ontvangen heeft.

Ook waren er inderdaad getroffen klanten, zoals Roz15, waarbij de bundel was toegevoegd en vervolgens weer verdween. Dit was een fout in het systeem en is ondertussen opgelost. De bundel is weer toegevoegd en zichtbaar op My T-Mobile en in de My T-Mobile App.
Reputatie 7
Badge +15
@Ronnie187
Ik heb je net een privébericht gestuurd. Zou je mij in een reactie daarop het nummer van je tweede aansluiting kunnen sturen? Dan kijk ik de situatie voor je na!

@Jakko007
Het is natuurlijk nogal vervelend dat je geen netwerk had tijdens deze periode. Ik ben het na gaan kijken en ik zie dat we sinds half augustus bezig zijn met het moderniseren van ons netwerk in jouw regio. Deze werkzaamheden duren tot eind september en hierdoor kun je hinder aan het netwerk ondervinden! Dat je even geen netwerk hebt gehad is hier een logisch gevolg van. Onze excuses hiervoor! Maar nog even wachten en jullie hebben straks een stabiele 4G verbinding!
Waarom is na 48 uur mijn vraag nog steeds niet netjes beantwoord? Ook een beetje vreemd om mijn post in een topic waar de vragen doorgaans wel netjes en vlot worden beantwoord direct onbeantwoord te sluiten. Dit komt nogal respectloos en onprofessioneel over, jammer Tmobile.
Ik wil ipv die 500 MB liever T-Mobile punten,hoe doe ik dit? Namens bij vriendin bedoel ik,@sylviah77