[Opgelost] Storing op het KPN netwerk zorgt voor issues bij T-Mobile Thuis

• 7 februari 2019
  • 389 reacties
  • 78067 Bekeken

Toon eerste reactie

389 reacties

Hier hebben (7011) we weer tv signaal
Reputatie 1
Heb weer TV en internet.! 5346
Bofkont ik niet
Joehoe, het werkt weer!
In Arnhem ook geen internet/digitale tv. Balen man.
Voorburg 2273 werkt het ook weer
Heb alles weer!!!
Eindelijk!
22:25 weer interactive TV regio Zuid-Limburgs (6463HA)
Hier doet alles het ook weer 🤗 (3233)
Ik heb weer internetverbinding.

Bedankt, T-Mobile
Reputatie 1
JAAAAAAA alles werkt weer. 070
Hier inmiddels weer Tv, pc 4708
De rest is hier de hele dag gelukkig gewoon in de lucht geweest.
Jammer dat ik niets heb kunnen opnemen of terugkijken.
Bij ons werkt het weer
5712
Reputatie 1
Hier ook alles weer werkend:
code:
2019-02-07 23:20:12	System	Notice	WAN connection TR069_R_VID_100:IPv4 connected.

TV zal het ook wel weer doen, boeiûh...

@Sander, wat was de oorzaak (volgens KPN)?
Dank je t-mobile voor het oplossen van het probleem👍🏻😃. Is best gezellig een avond zonder tv.
Jeuj!!! Heb in 7571 in ieder geval weer WiFi! 👍
Reputatie 2
Azijn weer in de aanbieding Tom?
Nou idd, wat een irri opmerkingen heeft die zeg. Bah bah
Reputatie 7
Badge +10
Na 1 uur en 24 min wachten heb ik eindelijk iemand kunnen spreken telefonisch. Heb gevraagd hoe het nou zit met de glasvezel en Dls situatie. En waarom een storing in het DLS netwerk ook invloed heeft op het glasvezel netwerk.

Kom tot de realisatie dat de glasvezel netwerk niet 100% glasvezel is. In het netwerk wordt het gecombineerd met het DLS netwerk. Zodoende dat de hele schakel maar net zo sterk is als zijn zwakste schakel.

Ook wordt er medegedeeld dat een volledig glasvezel netwerk nog niet is gerealiseerd. Is iets voor de toekomst.

Nu snap ik niet waarom ik betaal voor glasvezel als ik toch maar DLS (mischien +) ontvang. Kan net zo goed een provider kiezen die DLS doet en ook meteen de eigenaar is van het netwerk. Wat is het voordeel om een product af te nemen onder een bepaalde projectie via een omweg?

Wellicht tijd om me weer even te verdiepen in wat er eigenlijk aangeboden wordt op het markt.

Blijkbaar is er ook iets als 4g mobile thuis. Dat kan ik helaas nu niet opzoeken.

Wellicht handig om te delen. Dan is het 1 uur en 30 min die ik hieraan besteed heb toch ergens goed voor.

Alleen jammer dag het verkeerd om word uitgelegd.
Het verschil tussen Glasvezel en DSL is dat het laatste stuk koper is en dan over gaat op glasvezel en je bij glasvezel dus al direct op glasvezel zit.
het stuk tussen jou en de centrale is dus of glasvezel of dsl. het stuk tussen de centrale en het netwerk van T Mobile is dus altijd glasvezel.

21:35

We willen jullie bedanken voor jullie geduld. Weet dat we non stop bezig zijn om alles snel op te lossen - we houden jullie op de hoogte!

20:20

De herstelwerkzaamheden van de netwerkbeheerder zijn nog steeds in volle gang. Bedankt voor jullie geduld. Zodra we meer weten, plaatsen wij direct een update.

19:10

Wij zijn momenteel in gesprek met KPN (de netwerkbeheerder) en zullen jullie informeren zodra er een update is.

18:10

De netwerkbeheerder (KPN) meldt dat het problemen heeft met een netwerkcentrum. Hierdoor ondervinden verschillende regio's hinder. Dit speelt bij alle providers die gebruikmaken van dit netwerk. We werken keihard aan herstel van dit netwerk.

16:55 uur

We ontvangen op dit moment signalen over mogelijke problemen met diensten van T-Mobile Thuis. Bedankt voor de meldingen, we zijn deze aan het onderzoeken!

krijg ik wel extra data zodat ik youtube kan kijken? :D

Hier werkt alles weer. 7971
Reputatie 3
Ik blijf mij verwonderen dat mensen totaal geen begrip hebben! Sommige denken echt kabeltje vervangen en klaar?
Zo werkt het helaas niet!. In Zwolle daar ligt de IJssel. En de IJssel loopt naar de zee. Heel goed mogelijk dat het probleem in de zee ligt. Weer een leuk vissersbootje die een kabel kapot heeft getrokken waardoor half Nederland plat ligt. Die breuk moet bijvoorbeeld opgezocht worden.
Dit gebeurd niet 1 keer per jaar echt heel veel per jaar. (Dit is een aanname maar het gebeurd heel veel veel)
Kpn heeft alles in handen dus alle providers die over dat netwerk werken zijn de afhankelijk van dit soort dingen.
We leven nu eenmaal in een wereld van techniek, en techniek geeft storingen!

Ik zie teksten zoals geen service want de chat wordt verbroken... misschien er al aan gedacht dat zij zelf ook last hebben van deze storing? Of denk je dat T-Mobile aangesloten is bij een andere provider dan KPN?

Glasvezel... glasvezel is altijd het laatste stukje koper.. en dit is dan ook de rede dat je er last van kan hebben.

Ondertussen dat ik dit tik, zie ik mijn lampje van de tv niet meer knipperen... de monteurs zijn hard bezig dus die opgetrommeld zijn vanavond om het voor u te fixen. Want mijn tv lijkt het weer te doen.

Ga niet kijken vind het heerlijk rustig zo 😉
Wel internet geen tv postcode 8321 Urk
Hier doet alles het weer...
Bij mij werkt alles weer. 7971
Reputatie 7
Badge +6

22:30 Het probleem lijkt te zijn opgelost. Wij hebben nog geen officiële bevestiging, maar laten dit uiteraard aan jullie weten zodra dit het geval is. Werkt het nog niet? Haal dan 10 seconden je modem (en/of media converter) van de stroom. We horen het overigens graag als alles weer bij je werkt.

Eindelijk! Weet terug op de bewoonde wereld! Thanks!
Ik kan weer tv kijken

Reageer