+7
-
-
T-Mobile Moderator
-
4092 reacties
23:20
De problemen bij T-Mobile Thuis zijn officieel opgelost. De verbinding in het netwerkcentrum van KPN is hersteld. Een herstart van het modem kan nodig zijn. Bedankt voor de reacties in dit topic: dat heeft ons enorm geholpen. Voor nu nog een fijne avond!
22:30
Het probleem lijkt te zijn opgelost. Wij hebben nog geen officiële bevestiging, maar laten dit uiteraard aan jullie weten zodra dit het geval is. Werkt het nog niet? Haal dan 10 seconden je modem (en/of media converter) van de stroom. We horen het overigens graag als alles weer bij je werkt.
22:20
De monteurs van KPN zijn druk bezig om de verbinding te herstellen. De extra benodigde hardware is inmiddels op locatie aangekomen en wordt ingezet. Zodra we meer weten, plaatsen we dit hier.
21:35
We willen jullie bedanken voor jullie geduld. Weet dat we non stop bezig zijn om alles snel op te lossen - we houden jullie op de hoogte!
20:20
De herstelwerkzaamheden van de netwerkbeheerder zijn nog steeds in volle gang. Bedankt voor jullie geduld. Zodra we meer weten, plaatsen wij direct een update.
19:10
Wij zijn momenteel in gesprek met KPN (de netwerkbeheerder) en zullen jullie informeren zodra er een update is.
18:10
De netwerkbeheerder (KPN) meldt dat het problemen heeft met een netwerkcentrum. Hierdoor ondervinden verschillende regio's hinder. Dit speelt bij alle providers die gebruikmaken van dit netwerk. We werken keihard aan herstel van dit netwerk.
16:55 uur
We ontvangen op dit moment signalen over mogelijke problemen met diensten van T-Mobile Thuis. Bedankt voor de meldingen, we zijn deze aan het onderzoeken!