[Opgelost] Storing op het KPN netwerk zorgt voor issues bij T-Mobile Thuis

  • 7 februari 2019
  • 389 reacties
  • 77882 Bekeken

Reputatie 6
Badge +7
  • T-Mobile Moderator
  • 3324 reacties

23:20

De problemen bij T-Mobile Thuis zijn officieel opgelost. De verbinding in het netwerkcentrum van KPN is hersteld. Een herstart van het modem kan nodig zijn. Bedankt voor de reacties in dit topic: dat heeft ons enorm geholpen. Voor nu nog een fijne avond!


22:30

Het probleem lijkt te zijn opgelost. Wij hebben nog geen officiΓ«le bevestiging, maar laten dit uiteraard aan jullie weten zodra dit het geval is. Werkt het nog niet? Haal dan 10 seconden je modem (en/of media converter) van de stroom. We horen het overigens graag als alles weer bij je werkt.


22:20

De monteurs van KPN zijn druk bezig om de verbinding te herstellen. De extra benodigde hardware is inmiddels op locatie aangekomen en wordt ingezet. Zodra we meer weten, plaatsen we dit hier.


21:35

We willen jullie bedanken voor jullie geduld. Weet dat we non stop bezig zijn om alles snel op te lossen - we houden jullie op de hoogte!


20:20

De herstelwerkzaamheden van de netwerkbeheerder zijn nog steeds in volle gang. Bedankt voor jullie geduld. Zodra we meer weten, plaatsen wij direct een update.


19:10

Wij zijn momenteel in gesprek met KPN (de netwerkbeheerder) en zullen jullie informeren zodra er een update is.


18:10

De netwerkbeheerder (KPN) meldt dat het problemen heeft met een netwerkcentrum. Hierdoor ondervinden verschillende regio's hinder. Dit speelt bij alle providers die gebruikmaken van dit netwerk. We werken keihard aan herstel van dit netwerk.


16:55 uur

We ontvangen op dit moment signalen over mogelijke problemen met diensten van T-Mobile Thuis. Bedankt voor de meldingen, we zijn deze aan het onderzoeken!



389 reacties

Reputatie 2
Niet alleen t-mobile maakt gebruik van kpn. Klaag aub dan bij kpn. Ik vind t ook zwaar kut dat er storing is tuurlijk. En als het vaker gebeurt helemaal. Maar ik moet even kwijt dat dit voor mij de eerste keer is sinds ik bij t-mobile ben. En techniek is maar gemaakt door mensen natuurlijk. Laten we niet vergeten dat deze mensen gewoon hun werk doen en een klein beetje begrip tonen. Tuurlijk sta je lang in de wacht als half Nederland belt over een storing. We zijn mensen en t komt vast wel weer goed. Zoals ze zelf 20 min geleden al zeiden, ze werken er hard aan.
Top jongens, lekker stofzuigen, afwassen, bed opmaken, noem het maar op. Kom nog eens ergens aan toe. Zo’n storing af en toe krijgt men nog eens de bank af! Houd vol! πŸ˜‰
Reputatie 3

Weet iemand nog een leuk bordspel? Eentje waarbij je niet na afloop de rest van je vrienden omgelegd hebt? Informatie over plekken met vers gestort cement zullen wel niet helemaal up-to-date zijn vandaag, het word vast lastiger de restanten te dumpen vanavond. πŸ˜‚πŸ™ˆMens-Erger-Je-Niet lijkt me wel toepasselijk 😂


We kunnen wordfeuten met iedereen op dit forum 😂
Reputatie 2
Laten we maar teruggaan naar die goeie ouwe tijd πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜œ

Reputatie 2

Purmerend 1448mv geeft melding
oeps! Het lijkt erop dat de UTP-kabel van je interactieve TVBox op de verkeerde poort is aangesloten.
Al van alles geprobeerd.
Opnieuw opstarten Box kabels eruit en er weer in Modem opnieuw opgestart zelfs gereset
nog steeds niets en wat mij het meest irriteerd is dat we niet gewoon een melding krijgen met wat er aan de hand is.
werk en kijk nu TV op de tablet
zeer teleurgesteld in T-mobile, mag weg een goede compensatie voor komen!!!!!!
Misschien eerst eens lezen hier voordat je klaagt! Het ligt niet aan T-Mobile!

Of het aan KPN of sinterklaas ligt zal me worst wezen, we hebben een contract met T-Mobile dus te maken met T-mobile. Het is ook T-mobile die mijn geld incasseert en niet KPN.
Reputatie 3
Zo zie je maar hoe mensen vreselijk verslaafd zijn! En dan hebben de oudere wat over de jongere te zeggen 😂Ga lekker een spelletje spelen samen met je gezin! Ben je alleen pak je oude hobby weer voor een avondje op. Of nog leuker... ga op visite, of vraag visite. Wel zo gezellig! Hilarisch sommige reacties. Ook best triest dat je zo afhankelijk bent van die tv buis of internet. En je werk niet af door dit? Je werkgever gaat je echt wel begrijpen dat dit onmacht is hoor! Beetje makkelijker denken, veel minder stress
Reputatie 1
Krijgen we wel melding als ie 't weer doet?
Reputatie 6
Badge +5
[19:10] Wij zijn momenteel in gesprek met KPN (de netwerkbeheerder) en zullen jullie informeren zodra er een update is.
Reputatie 1
Vraag: Zullen de kosten voor het gebruik van mijn mobiel internet worden vergoed tijdens de storing? Ik maak nu veel data op hierdoor.
Reputatie 1
Azijn weer in de aanbieding Tom?
Reputatie 1
Toch vreemd dat een storing in Zwolle in Zuid-Limburg het netwerk plat legt
Reputatie 1
[19:10] Wij zijn momenteel in gesprek met KPN (de netwerkbeheerder) en zullen jullie informeren zodra er een update is.
Hoe ga je dat doen dan? App, sms, E-mail???
Reputatie 7
Badge +18
Voor alle klagers over T-Mobile, het probleem ligt bij KPN en alle internet providers die DSL aanbieden hebben nu hetzelfde probleem. T-Mobile heeft geen schuld aan deze storing. KPN heeft nu eenmaal het koperdraad monopolie.

Voor iedereen die over compensatie begint: dat krijg je pas als de storing langer dan 12 uur duurt, staat in de voorwaarden van T-Mobile thuis.

Voor iedereen die zich afvraagt hoe lang dit nog gaat duren: kijk bovenaan in dit topic, daar komen status updates.
Reputatie 6
Badge +5

20:20

De herstelwerkzaamheden van de netwerkbeheerder zijn nog steeds in volle gang. Bedankt voor jullie geduld. Zodra we meer weten, plaatsen wij direct een update.

Reputatie 3

Zo zie je maar hoe mensen vreselijk verslaafd zijn! En dan hebben de oudere wat over de jongere te zeggen 😂Ga lekker een spelletje spelen samen met je gezin! Ben je alleen pak je oude hobby weer voor een avondje op. Of nog leuker... ga op visite, of vraag visite. Wel zo gezellig! Hilarisch sommige reacties. Ook best triest dat je zo afhankelijk bent van die tv buis of internet. En je werk niet af door dit? Je werkgever gaat je echt wel begrijpen dat dit onmacht is hoor! Beetje makkelijker denken, veel minder stressDit heeft niets met verslaafd te maken, maar met geleverd krijgen waarvoor we betalen, 3n bij een storing zoals deze goede support. Chats worden afgebroken, toen belde ik werd ook de verbinding verbroken, en op deze site 1x per uur een verwijzing naar kpn is niet heel professioneel van tmobile


Nou als ik je reacties zo lees? Denk ik echt kijk uit voor je hartje! Ga wat leuks doen! Ik heb ook geen tv, geen internet behalve 4G en ik vermaak me prima... het is niet anders, het is techniek en daar horen storingen bij!. Je kan je druk maken maar daar krijg je geen internet en tv van terug hoor.
Reputatie 7
Badge +10
er is een ETN storing bij KPN in Zwolle. dit heeft enkel invloed op WBA klanten. klanten op ODF (waar 750mbit beschikbaar is) worden niet getroffen omdat T Mobile volledig in eigen beheer heeft en dus niet afhankelijk is van een active operator zoals KPN.
de storing is inmiddels geescaleerd binnen KPN en er word hard gewerkt op de ETN locaties Zwolle en Amsterdam.
Reputatie 1
6132 ook hier geen internet of televisie.
Waar blijft de informatie????
In amsterdam z-o ook het bericht dat de UTP kabel in een verkeerde poort zou zitten...

Fijn dat we zo op de hoogte gehouden worden, is er ook een schatting over hoe lang dit zal gaan duren!!
Reputatie 2
Niet alleen t-mobile maakt gebruik van kpn. Klaag aub dan bij kpn. Ik vind t ook zwaar kut dat er storing is tuurlijk. En als het vaker gebeurt helemaal. Maar ik moet even kwijt dat dit voor mij de eerste keer is sinds ik bij t-mobile ben. En techniek is maar gemaakt door mensen natuurlijk. Laten we niet vergeten dat deze mensen gewoon hun werk doen en een klein beetje begrip tonen. Tuurlijk sta je lang in de wacht als half Nederland belt over een storing. We zijn mensen en t komt vast wel weer goed. Zoals ze zelf 20 min geleden al zeiden, ze werken er hard aan.
Ik heb al sinds december storing met tv en internet en ben net overgestapt, betaal meer en heb minder kwaliteit, mag dan denk ik wel gefrustreerd zijn denk ik zo.
Reputatie 1
Purmerend 1448mv geeft melding
oeps! Het lijkt erop dat de UTP-kabel van je interactieve TVBox op de verkeerde poort is aangesloten.
Al van alles geprobeerd.
Opnieuw opstarten Box kabels eruit en er weer in Modem opnieuw opgestart zelfs gereset
nog steeds niets en wat mij het meest irriteerd is dat we niet gewoon een melding krijgen met wat er aan de hand is.
werk en kijk nu TV op de tablet
zeer teleurgesteld in T-mobile, mag weg een goede compensatie voor komen!!!!!!
Kunnen we ook weer ouderwets communiceren πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€—πŸ˜‰

πŸ˜„πŸ˜„πŸ‘roger..roger

Reputatie 2

Haha jongens ga lekker een boek lezen ofzo.
Reputatie 4
Badge +3
dus T-Mobile hoe gaan we de pijn verzachten? Dit slaat compleet nergens op zo!!

Misschien kun je eens wat nuttigs gaan doen dan alleen maar klagen!
interessant dat bij KPN een storing is mijn buurman is bij KPN en die zit TV te kijken en de kinderen zitten achter de computer

Reageer