Beantwoord

[Opgelost] Storing vaste diensten in Veldhoven

• 18 maart 2018
  • 4 reacties
  • 1224 Bekeken

Badge +2
18-03-2018 15:16 uur
Op dit moment ervaren wij een storing op al onze T-Mobile Thuis diensten in Veldhoven. Onze experts en netwerkleverancier zijn druk bezig om de verbindingen te herstellen. Excuses voor het ongemak.
icon

Beste antwoord door Sander 19 maart 2018, 09:35

[Maandag 9:34] De storing is nu ook officieel afgemeld. Alle diensten bij alle klanten in Veldhoven zijn weer online. Ervaar je nog problemen? Haal dan jouw modem voor 10 seconden van de stroom. Helpt ook dat niet, laat het hieronder aan ons weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +2
[Toevoeging 16:39] Wij ontvangen signalen dat de storing verholpen is. Het onderzoek is nog steeds gaande maar in ieder geval een groot deel van onze klanten in de omgeving zou weer diensten moeten hebben.
Reputatie 6
Badge +5
[Maandag 9:34] De storing is nu ook officieel afgemeld. Alle diensten bij alle klanten in Veldhoven zijn weer online. Ervaar je nog problemen? Haal dan jouw modem voor 10 seconden van de stroom. Helpt ook dat niet, laat het hieronder aan ons weten!
Ik ervaar nogsteeds slecht bereik met mijn wifi en ook schommelende aansluiting betreft internet. Ook valt mijn netflix geregeld uit omdat het signaal even wegvalt. Ik heb al eerder een nieuwe modem gekregen maar het probleem blijft.
Reputatie 6
Badge +7
Hi piepzooi, daar gaan we meteen naar kijken! Bedoel je met internet dan je bekabelde aansluiting? Hoe vaak komt dit voor en welke lampjes zie je op dat moment nog branden op de modem? Als je mij van deze informatie wil voorzien dan kijk ik graag met je mee!

Reageer