Beantwoord

[Opgelost] T-Mobile Thuis internet & telefoon


Badge +3
Momenteel kan een groot aantal klanten problemen ervaren met de T-Mobile Thuis diensten. Gebruikers kunnen last hebben van wegvallend internet of telefonie. Het probleem is achterhaald en er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. De problemen zijn ontstaan op het KPN WBA netwerk waar T-Mobile Thuis gebruik van maakt. Wij begrijpen héél goed hoe vervelend dit is en bieden onze welgemeende excuses aan!

Update: De storing lijkt volledig te zijn verholpen. Ervaar je nog steeds problemen met T-Mobile Thuis? Trek dan de stekker van de modem uit het stopcontact en wacht 10 seconden voordat je de stekker weer in het stopcontact steekt. Wij horen het graag als je daarna nog steeds problemen ervaart met je verbinding.

14:30 Aanvulling: Bij een klein aantal klanten blijkt het modem niet goed te willen opstarten in de nasleep. Met een fabrieksreset verhelp je dit probleem en start het modem weer volledig op. Let op: wifi instelilngen zijn dan ook weer teruggezet naar fabriekswaarden.
icon

Beste antwoord door Sander 20 juni 2017, 16:01

14:30 Aanvulling: Bij een klein aantal klanten blijkt het modem niet goed te willen opstarten in de nasleep. Met een fabrieksreset verhelp je dit probleem en start het modem weer volledig op. Let op: wifi instellingen zijn dan ook weer teruggezet naar fabriekswaarden.
Bekijk origineel

79 reacties

Badge +3
Update: een groot aantal klanten kan weer gebruiken maken van alle diensten. Werkt het bij jou nog steeds niet? Zet dan even een keer je modem uit-en weer aan, de kans is groot dat je dan weer gebruik kunt maken van alle diensten.
Den haag nog steeds geen internet.
Helaas, nog steeds geen internet in Wageningen.
Net was het online nu ligt het er weer uit
Hoogeveen ook geen internet
Badge +3
Update: er zijn problemen met de uitgifte van IP adressen aan de klantmodems. Klanten die problemen ervaren worden in delen weer online gebracht. Verwachting is dat de storing binnen enkele uren voor iedereen is verholpen.
Das lekkerdan . Hup hup klaar naar huis
Valkenswaard nog steeds niets
Krijg Ik mijn verbruikte data tijdens de storing terug?
Ik staar al ruim 15 minuten naar muur..........en nog geen internet
Noppes in Ede 15 minuten?! Dat was slechts mijn wachttijd voor een telefoon gesprek die uiteindelijk niet is gehouden omdat ik er niet doorkwam. Dé reden om klanten gewoon een vast ip adres te geven?
3181 verbinding terug
Mb terug krijgen of ingekochte mbs als korting berekenen. Dat zou counlant zijn
Veendam nog steeds geen internet
Valkenswaard vanaf 22.00 uur nog steeds niets
Ah ineens weer internetverbinding terug op 6717DC 😐
Anderhalf uur geluisterd naar een bandje dat mij vertelde dat alle medewerkers no steeds ingesprek zijn en ik zo spoedig mogelijk wordt geholpen. Daarna werd de verbinding eenvoudig verbroken. Prima service T-mobile 😤👎🏻 Ik lees nu pas dat dit landelijk was, maar gisteravond en vorige week ook al eens storingen gehad. Waarom ben ik pas overgestapt van Vodafone naar T-mobile 😩
Da's pas zuur... ik in elk geval nog van KPN naar T-mobile. 😒
Diemen, Nog steeds geen verbinding
Badge +3
In het afgelopen half uur is weer een groot deel van de klanten aangesloten. De rest van de klanten die nu nog steeds problemen ervaart, wordt de komende uren in delen aangesloten. Wij kunnen voor nu alleen nog maar om jullie geduld vragen en onze oprechte excuses aanbieden, sorry....
In code 6372 en nog steeds geen internet (vanaf omstreeks 22.00 uur
Jammer dat het binnen 24 uur gewoon weer raak is.
Zitten hier (5271KT) dus ook vanaf een uur of 22.00 zonder internet...het is nu ondertussen bijna 02.00 en nog steeds geen internet..

Zat jaren bij Vodafone, geen gedonder..zit nu 2 maanden bij t-mobile en al paar keer grdonder gehad.

Ben hier dus ook totaal niet blij mee en ook niet erg over te spreken !!!!
Badge +3
Update: inmiddels zijn bijna alle klanten weer aangesloten en moeten alle diensten weer werken. Werkt het niet? Probeer dan een keer je modem uit-en weer aan te zetten. Als dat ook niet werkt dan moet ik helaas nog even om je geduld vragen, de laatste klanten met issues worden de komende uren aangesloten.
In andere woorden mensen zijn naar huis.
Bij mij doet het nog steeds niet.

Reageer