Beantwoord

[Opgelost] T-Mobile Thuis internet & telefoon

Toon eerste reactie

79 reacties

Reputatie 1
Ik ben weer online! Bedankt!! Wat wel een grote aandachtspunt voor jullie is: sinds de toko is overgenomen van Vodafone is het niet echt stabiel meer. Ik hoop dat jullie in de toekomst hier iets aan gaan doen. De kans is 99 procent dat ik vertrek want zowel mobiel als thuis en tegelijk storing is dubbel pech.
Die update stond er 2 uur terug ongeveer ook al op...net modem weer opnieuw opgestart, zelfde bericht...DNS Server reageert niet...

Afgelopen nacht was dit ook al het geval.
Betaal je dan zo'n 65 euro per maand voor en zit je zo ff urenlang zonder internet.

Klantenservice stuur 2 uur later pas een keer een tweetje uit dat er problemen zijn...helpdesk ga ik nu no way bellen als ik al lees dat iemand 1,5 uur in de wacht staat en ineens afgekapt word.

Storing ok...kan gebeuren...maar bijna 5 uur dat het plat ligt ?? Sorry hoor...
@Thoompie81 Ik ben het volkomen met je eens. Dit is onacceptabel. Dat er nu gezegd wordt komende uren is dat er niemand meer aanwezig is.
Meerssen nog steeds down. Lijn werkt maar nog geen publiek ip adres
en idd, hetzelfde hier.. sinds vodafone overgenomen is, is het er niet beter op geworden terwijl men wel nog steeds de hoofdprijs in rekening brengt voor de verbinding
Reputatie 2
Zojuist modem off and on again, nog geen verbinding.
Badge +3
Update: de resterende klanten die nog steeds last hebben van de storing worden de komende uren automatisch aangesloten. In dit tempo duurt het nog maximaal 3 uur voordat de laatste klant ook is aangesloten. Er wordt doorgewerkt totdat iedereen weer verbinding heeft en nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Reputatie 2
Er is weer verbinding, IP adres is nog dezelfde.
Ik snap wel een keer, maar als je weer geen internet hebt op volgende dag en ook al zo lang (5 uur) dan kun je beetje psychisch worden. Het is al bijna 03:00 en nog steeds niks...
Badge +3
Update: de storing lijkt volledig te zijn verholpen. Ervaar je nog steeds problemen met T-Mobile Thuis? Trek dan de stekker van de modem uit het stopcontact en wacht 10 seconden voordat je de stekker weer in het stopcontact steekt. Wij horen het graag als je daarna nog steeds problemen ervaart met je verbinding.
Delft glasvezel nog steeds problemen
Na half 4 pas weer internet. Jemig een avond en nacht steeds weer die modem uit en aanzetten. Nog nooit een storing gehad bij Vodafone thuis en nu de toko onder de vlag van tmobile opereert lees je zoveel klachten. De communicatie is ook niet wat het is geweest. Mergens een fatsoenlijke verklaring eaatom het zo lang heeft moeten duren. Waardeloos
In het afgelopen half uur is weer een groot deel van de klanten aangesloten. De rest van de klanten die nu nog steeds problemen ervaart, wordt de komende uren in delen aangesloten. Wij kunnen voor nu alleen nog maar om jullie geduld vragen en onze oprechte excuses aanbieden, sorry....

Voor excuses kopen wij als klanten niks. Dit soort opmerkingen zijn net zo loos als 5 uur eerder zeggen dat het grootste deel al weer is aangesloten. Het aantal reacties lijkt beperkt maar daar heeft T-Mobile alleen het geluk dat veel mensen zijn gaan slapen.
Ik was gelukkiger met Vodafone. Jaren geen enkel probleem ervaren. Nu elke maand wel gedoe! 😖
wanneer krijg ik weer internet zit al sinds 19-062017. 22.00 uur zonder
In Arnhem nog steeds geen internet...
Reputatie 2
Mijn verbinding is weliswaar terug. Dat is echter pas rond de klok van 7 uur geweest (afgaande op wat de Draytek router zegt). Gisterenavond werd verschillende keren gecommuniceerd dat het toch echt snel voorbij zou moeten zijn. In mijn beleving (let wel, ik zeg niet dat het zo is), is er gewoon tot vanochtend gewacht met herstellen.

Verder betekend het dat ik sinds gisterenavond 9 uur zonder internet heb gezeten. Nu kan een storing elk bedrijf overkomen. Echter wil ik dan als klant wel weten wat de oorzaak is. Zeker gezien het feit dat dit twee keer binnen een dag is voorgekomen nu. Wie geeft mij de garantie dat dit niet vanavond opnieuw gebeurd? Zolang de oorzaak niet genoemd wordt, durf ik nergens vanuit te gaan.

Tot slot, het is voor mij helaas een bijzonder slechte start na een week geleden te zijn overgestapt. De ervaring die ik mobiel heb (die zijn ronduit positief), kan ik nog niet delen voor het Thuis gedeelte.
Reputatie 2
Losser is weer online! 7581.
Wordt wel vervelend zo. Sinds de overgang veel storingen..
1021 heeft nog steeds geen internet (ook niet nadat de modem is herstart)
Reputatie 7
Badge +6
Wij zien dat praktisch alle (99,9%) van de modems weer online zijn. Door het modem even van de stroom te halen (echt de stekker er even uit), zal de rest ook online moeten kunnen. Het kan natuurlijk altijd zijn dat er toevallig nog net iets anders speelt. Volg dan deze instructie. Kom je er niet uit, laat het ons weten!

Voorop staat dat wij hier natuurlijk niet blij mee zijn. We zijn nu aan het uitzoeken waar de storing vandaan kwam en hoe dit in de toekomst te voorkomen. Het is natuurlijk makkelijk om te wijzen en dat wil ik ook geenszins doen, maar dit lag aan het netwerk. Aangezien dit netwerk door meerdere providers gebruikt wordt, zullen zij ook een onderbreking gehad hebben. T-Mobile is hier simpelweg afhankelijk van. Dat was ten tijde van Vodafone niet anders.

Excuses is hier op zijn plaats. Bedankt voor jullie geduld en het melden op dit forum!
Ja dan ben ik dus de 0,01%. Ik heb de stekker uit de modem gehaald, ook de dsl kabel, 30 seconden gewacht, de stekker er weer in gedaan, gewacht tot de modem helemaal is op gestart, daarna de dsl kabel erin gedaan. Ten slotte stap voor stap, jullie hulp pagina gevolgd, maar nog steeds geen internet. Als ik het probeer dan vraagt hij steeds in te loggen op mijn modem, eenmaal ingelogd zegt hij dat hij nog steeds geen verbinding kan maken met het netwerk en dat ik contact moet opnemen met mijn service provider
Reputatie 2
Ja dan ben ik dus de 0,01%. Ik heb de stekker uit de modem gehaald, ook de dsl kabel, 30 seconden gewacht, de stekker er weer in gedaan, gewacht tot de modem helemaal is op gestart, daarna de dsl kabel erin gedaan. Ten slotte stap voor stap, jullie hulp pagina gevolgd, maar nog steeds geen internet. Als ik het probeer dan vraagt hij steeds in te loggen op mijn modem, eenmaal ingelogd zegt hij dat hij nog steeds geen verbinding kan maken met het netwerk en dat ik contact moet opnemen met mijn service provider
Is het inmiddels opgelost of nog steeds niet? Dat vraag ik voornamelijk in het kader van anderen die nog steeds geen verbinding lijken te hebben.
Ik heb precies dezelfde probleem.. alles al gedaan qua resetten etc en nog steeds geeft die aan dat het apparaat geen verbinding kan maken en contact opgenomen moet worden met de internetprovider.
Reputatie 2
Dan hoop ik dat een T-Mobile medewerker daar snel wat aan kan veranderen. Je reageert in elk geval in het 'juiste' topic... Maak je trouwens gebruik van glasvezel of dsl?

Ps. Misschien ten overvloede, maar ik heb zelf geen last meer van de storing (sinds vanochtend 7 uur).
Reputatie 7
Badge +6
Voor diegenen die nog geen verbinding hebben in de nasleep, kunnen jullie mij vertellen welke lampjes er branden op het modem? Het gaat mij dan voornamelijk om de ACT/Power, WAN/Fiber en Internet lampjes.

Wil je ook een fabrieksreset van het modem uitvoeren? Let op, je bent wel mogelijk je wifi-instelilngen kwijt. Deze kun je altijd terugvinden op de witte sticker op je modem of in je installatieboekje.

Reageer