Beantwoord

[Opgelost] T-Mobile Thuis internet & telefoon


Badge +3
Momenteel kan een groot aantal klanten problemen ervaren met de T-Mobile Thuis diensten. Gebruikers kunnen last hebben van wegvallend internet of telefonie. Het probleem is achterhaald en er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. De problemen zijn ontstaan op het KPN WBA netwerk waar T-Mobile Thuis gebruik van maakt. Wij begrijpen héél goed hoe vervelend dit is en bieden onze welgemeende excuses aan!

Update: De storing lijkt volledig te zijn verholpen. Ervaar je nog steeds problemen met T-Mobile Thuis? Trek dan de stekker van de modem uit het stopcontact en wacht 10 seconden voordat je de stekker weer in het stopcontact steekt. Wij horen het graag als je daarna nog steeds problemen ervaart met je verbinding.

14:30 Aanvulling: Bij een klein aantal klanten blijkt het modem niet goed te willen opstarten in de nasleep. Met een fabrieksreset verhelp je dit probleem en start het modem weer volledig op. Let op: wifi instelilngen zijn dan ook weer teruggezet naar fabriekswaarden.
icon

Beste antwoord door Sander 20 juni 2017, 16:01

14:30 Aanvulling: Bij een klein aantal klanten blijkt het modem niet goed te willen opstarten in de nasleep. Met een fabrieksreset verhelp je dit probleem en start het modem weer volledig op. Let op: wifi instellingen zijn dan ook weer teruggezet naar fabriekswaarden.
Bekijk origineel

79 reacties

Badge +3
Update: een groot aantal klanten kan weer gebruiken maken van alle diensten. Werkt het bij jou nog steeds niet? Zet dan even een keer je modem uit-en weer aan, de kans is groot dat je dan weer gebruik kunt maken van alle diensten.
In andere woorden mensen zijn naar huis.
Reputatie 1
Ik ben weer online! Bedankt!! Wat wel een grote aandachtspunt voor jullie is: sinds de toko is overgenomen van Vodafone is het niet echt stabiel meer. Ik hoop dat jullie in de toekomst hier iets aan gaan doen. De kans is 99 procent dat ik vertrek want zowel mobiel als thuis en tegelijk storing is dubbel pech.
Reputatie 2
Dan hoop ik dat een T-Mobile medewerker daar snel wat aan kan veranderen. Je reageert in elk geval in het 'juiste' topic... Maak je trouwens gebruik van glasvezel of dsl?

Ps. Misschien ten overvloede, maar ik heb zelf geen last meer van de storing (sinds vanochtend 7 uur).
Okee, na de Factory reset te hebben uitgevoerd doet het internet het weer.
Reputatie 4
Badge +3
Ok dankje, ik ga dat even bekijken.
Reputatie 7
Badge +6
14:30 Aanvulling: Bij een klein aantal klanten blijkt het modem niet goed te willen opstarten in de nasleep. Met een fabrieksreset verhelp je dit probleem en start het modem weer volledig op. Let op: wifi instellingen zijn dan ook weer teruggezet naar fabriekswaarden.
Reputatie 4
Badge +3
Hier is de uptime alweer 34 uur! 😃
Reputatie 3
Ben achter gekomen hoe dat bij allestoringen werkt, tip en oplossingen zijn niet welkom worden verwijderd, als het hun niet zint wordt het verwijderd, maar hou mij mond niet dicht, je kunt oneindig storing door geven, want als je de site herlaad kan ik weer en weer de storing door geven en daar zit geen limit aan, met een bot kun op die manier de storing blijven door geven, lijkt me dat dat niet de bedoel is, hier wordt je nog echt geholpen

ik kwam met de tip een Aanvulling: Bij een klein aantal klanten blijkt het modem niet goed te willen opstarten in de nasleep. Met een fabrieksreset verhelp je dit probleem en start het modem weer volledig op. Let op: wifi instelilngen zijn dan ook weer teruggezet naar fabriekswaarden
maar werd verwijderd
In dit forum kwamen er zelf ook genoeg meldingen binnen dus je opmerking staat los van de storing en de communicatie of gebrek eraan door tmobile.
Maar de tip om de modem te resetten is het verschuiven van problemen van de provider naar de klant. Zonder backup van de modem instellingen ben je dus al je instellingen kwijt en daar zit je niet op te wachten. Niet iedere gebruiker heeft een alleen out of the box werkende modem. Ik zou al mijn port riderections kwijt zijn, de beveiliging t.a.v. Wi-Fi gebruik. De koppeling van MAC adressen aan gereserveerde IP adressen. En als het dus terug is naar fabrieksinstellingen dan ben ik ook dus ook de VLAN setup. Niet echt de tip waar je op zit te wachten.
Den haag nog steeds geen internet.
Helaas, nog steeds geen internet in Wageningen.
Net was het online nu ligt het er weer uit
Hoogeveen ook geen internet
Badge +3
Update: er zijn problemen met de uitgifte van IP adressen aan de klantmodems. Klanten die problemen ervaren worden in delen weer online gebracht. Verwachting is dat de storing binnen enkele uren voor iedereen is verholpen.
Das lekkerdan . Hup hup klaar naar huis
Valkenswaard nog steeds niets
Krijg Ik mijn verbruikte data tijdens de storing terug?
Ik staar al ruim 15 minuten naar muur..........en nog geen internet
Noppes in Ede 15 minuten?! Dat was slechts mijn wachttijd voor een telefoon gesprek die uiteindelijk niet is gehouden omdat ik er niet doorkwam. Dé reden om klanten gewoon een vast ip adres te geven?
3181 verbinding terug
Mb terug krijgen of ingekochte mbs als korting berekenen. Dat zou counlant zijn
Veendam nog steeds geen internet
Valkenswaard vanaf 22.00 uur nog steeds niets
Ah ineens weer internetverbinding terug op 6717DC 😐

Reageer