[Opgelost] T-Mobile Thuis Internetstoring 21-08-2018

• 21 augustus 2018
  • 47 reacties
  • 5058 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1204 reacties
[21-08-2018 20:50]
Hierbij wordt de verstoring van Internet en Vast Bellen afgemeld. Alles werkt inmiddels weer zoals het hoort. In uitzonderlijke gevallen helpt een stroomonderbreking van 10 seconden voor het modem om weer stabiel op te starten.

[21-08-2018 19:34]
We krijgen van meerdere klanten de melding dat het Internet en Vast Bellen weer werkt.

[21-08-2018 19:25]
Er speelt inderdaad weer een storing. Internet en Vast Bellen is hierbij getroffen. Het onderzoek is bezig, zodra ik meer weet, laat ik direct in dit topic weten! Excuses voor het ongemak.

[21-08-2018 19:22]
Het lijkt erop dat de storing terug is. We krijgen van verschillende klanten de melding dat het internet het niet doet. Dit is in onderzoek.

[21-08-2018 17:09]
De storing is opgelost en officeel voorbij. Mocht jij nog geen internet ervaren, haal dan het modem een minuut van de stroom en plug de stekker daarna weer in.

[21-08-2018 16:57]
We krijgen van meerdere klanten het signaal dat het internet weer werkt.

[21-08-2018 16:43]
Het betreft een landelijke storing, welke we hebben gemeld bij de netwerkbeheerder. Deze is momenteel bezig met het onderzoek naar de oorzaak.

[21-08-2018 15:56]
Het lijkt erop dat we problemen hebben met Internet. Het onderzoek is in volle gang. We laten het je direct weten als er een eindtijd bekend is. Excuses voor het ongemak!

47 reacties

Geen internet hier in Almelo, wel verbinding met de modem maar 'geen internettoegang'
Bedankt voor de update Sterre. Ik hoor graag snel meer. Lastig werken zo zonder internet. hopelijk trekt m’n databundel niet te snel leeg nu met een hotspot........
Goed om te weten. Dan stop ik met het aan- en uitzetten van mijn modem. x)
(alkmaar, NH)
Geen internet verbinding hier in Makkum Friesland
Geen internet verbinding hier in Arnhem, Gelderland.
Zelfde, wel wifi geen internet postcode 1059
Rossum (gld) storing met vast internet
Mobiel internet was ook uitgevallen maar is nu weer bij.
bedankt voor de update Sterre
Geen internet verbinding hier in Arnhem, Gelderland.
Same here
Hier ook geen wifi (internet) meer. (Almelo)
Geeft inderdaad aan: verbonden, geen internet. Apeldoorn
Geen internet postcode 7827
Delft 2612BS, geen internet
Reputatie 2
Leiden, 2321, ook geen internet. Hopelijk snel opgelost. Databundel ook al op.. ☹️
Nieuwegein 3434KC ook geen Internet. Erg lastig met een deadline! :((
An news?
Ik heb in Arnhem weer internet
Reputatie 5
Badge +3
Hoi iedereen,

Heel erg bedankt voor jullie meldingen. Onder andere dankzij jullie weten we dat het een landelijke storing betreft. We hebben dit doorgegeven aan de netwerkbeheerder. Deze is het onderzoek naar de oorzaak gestart. Ik houd jullie uiteraard op de hoogte als er meer bekend is! Excuses voor het ongemak.
Reputatie 3
Alkmaar doet het weer.
Lochem werkt ook weer.
Delft doet het weer!
Geen internet Nieuwegein.
no internet in Uithoorn, still
Delfzijl lijkt weer te werken maar het gaat nog niet met liefde, storing doet zich eigenlijk al voor vanaf middernacht zo af en toe komt het weer online.

misschien dat het me nu pas op valt, maar wifi signaal zit rond de 60% en fluctueert behoorlijk.
Reputatie 5
Badge +3
Hi iedereen,

Ik krijg net het seintje door dat de storing officieel is afgemeld. In andere woorden: het is opgelost en jouw internet zou het weer moeten doen. Mocht dat niet het geval zijn, haal dan de stroom een minuut van jouw modem af. Veel internetplezier weer!
Niks opgelost want hier in Veldhoven nog steeds geen internet

Reageer