Beantwoord

[Opgelost] T-Mobile Thuis regio Amsterdam/Purmerend/Monnickendam

  • 2 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 680 Bekeken

Reputatie 6
Badge +5
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 2624 reacties

Op dit moment ervaren wij een storing met onze diensten in de regio Amsterdam/Purmerend/Monnickendam en Hilversum. We zijn samen met de netwerkbeheerder met man en macht aan het werk om onze diensten te herstellen. Houd dit topic in de gaten voor updates!


Je hoeft nog even niets te doen. Houd wel de lampjes op je modem in de gaten. Brandt Fiber/Internet/WAN weer, dan zijn de diensten hersteld.
icon

Beste antwoord door Sander 2 oktober 2017, 15:06

Goed nieuws! De netwerkbeheerder heeft het probleem gevonden...en opgelost!

Er bleek een kabel kapot te zijn. Deze is vervangen en we zien dat alle klanten in de regio were online kunnen. Jij ook? Zo nee, haal je modem voor tien seconden van de stroom en de diensten zullen weer terugkomen!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Sander en overige crew dank voor het melden! Ik houd het in de gaten.
Reputatie 6
Badge +5
De netwerkbeheerder is op locatie en is druk in de weer. Updates zullen hier volgen!
Reputatie 6
Badge +5
Goed nieuws! De netwerkbeheerder heeft het probleem gevonden...en opgelost!

Er bleek een kabel kapot te zijn. Deze is vervangen en we zien dat alle klanten in de regio were online kunnen. Jij ook? Zo nee, haal je modem voor tien seconden van de stroom en de diensten zullen weer terugkomen!
Reputatie 1
Hij doet het weer prima!
Bij mij niks anders. Geen fibre lampje

Reageer