[Opgelost] [Update 06/01] Weekendbundel werkt niet naar behoren

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

106 reacties

Reputatie 3
Hi Rob, ik hoop (en denk) dat deze actie gaat leiden tot lagere prijzen voor 4G voor thuis gebruikers. Ongelimiteerd voor 35 euro of 100GB voor 50 euro dat is moeilijk te verkopen denk ik. Dennis klonk nogal enthousiast vorige week dus hopelijk snel goed nieuws voor ons.
Reputatie 5
Badge +11
LET OP: Dit bericht is alléén voor 4G voor Thuis gebruikers!

Goed nieuws; de storing met de Weekendbundel wordt vannacht opgelost! Om tegemoet te komen in jullie duidelijke behoefte voor meer data, gaan we bij wijze van experiment de Weekendbundel de komende weken exclusief voor 4G voor Thuis klanten met de 50GB of 100GB bundel aanbieden.

Je krijgt geen 30 maar 50GB in het weekend, tijdelijk helemaal kosteloos! In ruil daarvoor horen wij graag wat je van de Weekendbundel vindt en hoe je hem gebruikt. Wij gebruiken deze gegevens voor de doorontwikkeling van 4G voor Thuis. Uiteraard gaan we op de achtergrond hard door met de doorontwikkeling van de dienst.

Later deze week volgen alle details hier op het forum. Stay tuned! 🙂
Reputatie 3
Hallo Dennis, ik heb helaas niets meer gezien hierover. Heb ik het over het hoofd gezien of gaat het (nog) niet door ? Als het wel doorgaat, moeten we hiervoor een SMS sturen of gaat het automatisch ? Als het doorgaat wens ik je een goed weekend en anders..... nou dan ook hoor 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Het gaat wel door, ik ga nu een update plaatsen in het Work in Progress & ideeën topic van 4G voor Thuis. Ogenblikje

EDIT: Done: https://forum.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/work-progress-ideeen-4g-voor-thuis-269829/index9.html#post1364594
Reputatie 2
Wanneer komen de bundels beschikbaar voor komend weekend?. Ik heb me afgelopen maandag al via SMS aangemeld, maar nog steeds geen antwoord dat de aanvraag verwerkt is.
Reputatie 5
Badge +11
Omdat deze storing inmiddels is opgelost, sluit ik hierbij het topic. We zijn momenteel aan het testen met een Weekendbundel voor 4G voor Thuis. Alle updates en informatie vind je in dit topic. Graag gaan we daar met je in gesprek over de ontwikkeling van de Weekendbundel. 🙂