Beantwoord

[Opgelost] Verbindingsproblemen met internet en bellen

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

146 reacties

Yes hier ook Den Haag Schilderswijk, al 2 uur geen netwerkverbinding.
In Den Haag nog steeds "Geen Service"! Opnieuw opstarten heeft geen zin!!!!
Fijn met al die 2-staps-authentificatie vanuit de AVG..........Ik kan nu dus gewoon niet werken!!!!
Lijkt het weer te doen - Amsterdam 🙂
Ook in Den Haag lijkt die het weer te doen.
Reputatie 6
Badge +16
[Update]

De oorzaak van het probleem is bekend en in de gebieden waar de storing zich bevond, zijn we de service aan het terugbrengen. We zien dan ook dat een groot aantal klanten inmiddels weer kan bellen en internetten.

Blijf je toestel uit en weer aan zetten als je nog geen verbinding kan maken met het netwerk. Zo meld je jezelf opnieuw aan op het netwerk!
Reputatie 6
Badge +16
[Update 17:00]

De storing is inmiddels gelukkig weer verholpen! Mocht je nog niet kunnen bellen of internetten? Zet dan even je toestel uit- en weer aan. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
Reputatie 2
Badge
Alles in orde hier in Rotterdam hoor. Gaat gewoon als een speer 🙂
Reputatie 2
Had ook geen bereik maar nu doet hij goed
Hier doet 'ie het weer. Dank 😃
Reputatie 7
Badge +16
Ahmed z schreef:

Kan er een claim worden ingediend?

Dan moet de storing heel wat langer duren, lees de algemene voorwaarden maar. Na 12 uur storing kun je aanspraak maken op compensatie. Ik heb ruim 3 jaar een T-Mobile abonnement en dit is pas de 2e storing! De eerste duurde ook maar een paar uur en we kregen toen 500 Mb data cadeau en dat vind ik netjes opgelost.

Algemene voorwaarden zie https://www.t-mobile.nl/Consumer/media/pdf/voorwaarden/algemene-voorwaarden-juni-2017.pdf
Ik doe het ook weer maar 2 uur niks gehad omgeving denhaag/westland
Heb nu geen tmobile tv doet het niet. Krijg geen internet door.
Wij hebben in Groningen geen internet van de modum ...
nog steeds geen internet ver en nog steeds niet kan bellen en wel gebeld kan worden steeds ook niet kan sms
Reputatie 5
Badge +5
@Slagter1611, @Anggg we hebben gisteravond een korte storing in Groningen gehad met vast internet maar deze is inmiddels verholpen, excuses voor het ongemak! Als jullie nog steeds problemen ervaren stuur mij dan even een privébericht met jullie volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van het rekeningnummer, dan kijk ik meteen met jullie mee!
Reputatie 7
Badge +20
@Marjoleinscholten

Jouw simkaart was geblokkeerd, vandaar dat je er niets mee kon. Dit stond verder los van deze problemen. Als je jouw toestel even opnieuw opstart, dan zou het weer moeten werken!
Nog steeds geen internet post 4822ta
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Branko46,

Goed dat je het aangeeft! Heb je helemaal geen service of doet alleen het internet het niet? Heb je jouw toestel al eens opnieuw opgestart? Dit was bij mijzelf ook de oplossing. 🙂 Laat me maar weten of het gelukt is!
Ik heb alles geprobeerd maar internet werkt gewoon niet van gistermiddag Groet
Nijmegen, Traag 4g valt regelmatig weg tijdens streamen
Reputatie 7
Badge +19
@Branko; Dankjewel voor je reactie. Ik zie dat mijn collega dit inmiddels heeft doorgezet naar onze technische afdeling en zij gaan onderzoeken waarom jij niet kan internetten. Zodra zij meer weten zullen ze contact met je opnemen. Excuses voor het ongemak!

@Alvin; Ik ben nu toevallig ook in Nijmegen en ervaar geen problemen met het netwerk of 4G. Ervaar jij dit wel vaker? Zo ja, is dat op een of meerdere locaties? Ervaar je dit ook op een bepaald tijdstip? Ik hoor graag van je!