[Opgelost] Verbruikstatus niet juist weergegeven

  • 9 november 2016
  • 3 reacties
  • 330 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 4690 reacties
Goedemorgen allemaal,

Er is momenteel een storing met de verbruikstatus op My T-Mobile en in de My T-Mobile App. De belminuten worden niet bijgewerkt en de specificatie is niet zichtbaar.

We hebben het probleem in onderzoek en werken hard aan een oplossing. Sorry voor het ongemak! Zodra we meer informatie hebben laten we het aan jullie weten in dit topic.

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi allemaal,

Even een update: Er zal vanmiddag een aanpassing gedaan worden om dit probleem op te lossen. Zodra dit gebeurd is zullen wij opnieuw een update plaatsen. 🙂
Reputatie 2
Kan ik daarom geen mb's aanvullen? Zijn er alternatieven om toch snel te kunnen internetten
Reputatie 7
Badge +20
[UPDATE 10/11 8:52]

De storing is vanochtend opgelost. De verbruikstatus wordt dus weer geheel correct weergegeven. Bij dezen sluit ik dit topic, aangezien het probleem afgehandeld is.

@Ben1906

Je zou altijd MB's aan moeten kunnen vullen, dat stond los van deze storing. Soms kan het even duren voor de MB's daadwerkelijk worden toegekend. Klik dus niet te vaak achter elkaar op de button.

Mocht het nog niet lukken, laat het ons dan even weten in een eigen topic. Geef dan gelijk aan wat je precies voor foutmelding krijgt als je het probeert.