Beantwoord

Oproep gaat automatisch naar voicemail

• 4 april 2016
  • 2 reacties
  • 893 Bekeken

Als ik word gebeld dan schakelt het toestel meteen over op de voicemail ipv na een aantal keren bellen.

Voicemail staat aan.
icon

Beste antwoord door Sam- 5 april 2016, 10:55

Hallo MoonEnkhuizen,

Nogmaals van harte welkom op het forum!

Goed dat je dit navraagt bij ons. Ik kan me voorstellen dat je gewoon bereikbaar wilt zijn. Ik ben gelijk het systeem in gedoken om te kijken wat er precies aan de hand is.

Je maakt op dit moment gebruik van een verouderde simkaart. Hierdoor kan je telefoon geen goede verbinding maken met het netwerk. Om dit op te lossen heb ik je direct kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd. Deze kan je na ontvangst zelf activeren via My T-Mobile.

Zou je ons willen laten weten of het hiermee is opgelost? We zijn erg benieuwd. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Heb je misschien een 'niet-storen' functie ingeschakeld?
Zou je ook even een kruistest doen, dus even je simkaart in een ander toestel, en kijken als het dan wel werkt.

Groet,
Reputatie 6
Badge +17
Hallo MoonEnkhuizen,

Nogmaals van harte welkom op het forum!

Goed dat je dit navraagt bij ons. Ik kan me voorstellen dat je gewoon bereikbaar wilt zijn. Ik ben gelijk het systeem in gedoken om te kijken wat er precies aan de hand is.

Je maakt op dit moment gebruik van een verouderde simkaart. Hierdoor kan je telefoon geen goede verbinding maken met het netwerk. Om dit op te lossen heb ik je direct kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd. Deze kan je na ontvangst zelf activeren via My T-Mobile.

Zou je ons willen laten weten of het hiermee is opgelost? We zijn erg benieuwd. 🙂

Reageer