Vraag

Oproep niet toegestaan

• 10 september 2016
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

ik dacht slim te zijn en over te stappen naar T-Mobile stel samen en bij. Nou 7 sept was het zover..me happy. Maar helaas...heb netwerk maar kan niet bellen, niet nationaal, niet internationaal...kan geen sms versturen, kan zelf geen inkomende oproep aannemen, allemaal geblokkeerd. Heb dan mijn instellingen bekeken op de app van t mobile maar die staan allemaal op toestaan.. behalve mijn gsm s5 samsung..alles geblokkeerd. Heb alleen gevraagd wat t mobile me vroeg te doen..mijn nieuwe simkaart er in steken. En toen begon het gesodemieter....dan klantendienst bellen...u wordt spoedig geholpen. dat spoedig dat kunnen ze er wel uithalen want na 30 min nog niemand aan de lijn...dan chat nog 45 wachtenden voor u...en ondertussen niets kunnen met mijn gsm....toch niet zo slim geweest om over te stappen gloof ik.
Maar misschien weet hier iemand raad want ik weet het niet meer...::@

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi la source,

Welkom op ons Forum en bij de T-Mobile familie!

Wat jammer dat je een moeilijke start maakt! Ik hoop dit snel te kunnen oplossen voor jou!

Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je simkaart nog niet is geactiveerd. Dat is de reden waarom jij er nog geen gebruik van kan maken. Kun je nogmaals je simkaart er goed in plaatsen? Op deze pagina kun je de simkaart activeren. Wanneer je simkaart is geactiveerd dan kun je gebruiken maken van ons netwerk en kun je weer bellen.

Laat je mij weten of dit je probleem heeft opgelost?

Reageer