Beantwoord

Oproep wordt beëindigd in Dronten

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Goedemiddag,
Ik kan sinds gisteren niet meer bellen met mijn mobiele telefoon. Zodra ik verbinding maak wordt ook bijna gelijk mijn oproep beëindigd. Ik heb een Samsung Galaxy GT-I9300. Dit geldt overigens ook voor de telefoon van mijn zoon. Hij belt met hetzelfde type toestel.
icon

Beste antwoord door WillemE 7 november 2014, 13:33

@ KjrSmit

Welkom bij de enige echte T-Mobile Community! 😉

Ai, dat is niet de bedoeling! Ik heb je gegevens er bij gepakt en ik zie dat je woonachtig bent in Dronten. Er waren problemen op deze locatie, waardoor het opzetten van een gesprek niet mogelijk was. We hebben onze enigineers direct naar Dronten gestuurd en zij hebben aan ons teruggekoppeld dat het probleem inmiddels is opgelost. Mijn excuses voor de hinder die je hebt gehad!

Kan je aan mij bevestigen dat alles inmiddels weer werkt?

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Ik heb het zelfde probleem maar dan met 1 nummer
Reputatie 4
@ KjrSmit

Welkom bij de enige echte T-Mobile Community! 😉

Ai, dat is niet de bedoeling! Ik heb je gegevens er bij gepakt en ik zie dat je woonachtig bent in Dronten. Er waren problemen op deze locatie, waardoor het opzetten van een gesprek niet mogelijk was. We hebben onze enigineers direct naar Dronten gestuurd en zij hebben aan ons teruggekoppeld dat het probleem inmiddels is opgelost. Mijn excuses voor de hinder die je hebt gehad!

Kan je aan mij bevestigen dat alles inmiddels weer werkt?
Reputatie 4
@ dennatas

Ik zie dat het gaat om een zakelijk abonnement met meerdere aansluitingen. Op het moment dat maar één nummer problemen ervaart, is het in ieder geval geen netwerkprobleem. Heeft de simkaart voorheen wel gewerkt? Speelt het probleem momenteel nog steeds? Indien dat het geval is, adviseer ik je om de simkaart even in een ander toestel te testen. Zo kunnen we bekijken waar het probleem precies zit.

Laat me even weten wat je bevindingen zijn, we helpen je namelijk graag verder op ons Forum! 🙂
Alles is opgelost! Bedankt!!
ik heb nu precies hetzelfde probleem.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi NaraSefilia,

Ik heb zojuist gereageerd op jouw topic. Had je dat al gezien? Ik wil je vragen om niet in meerdere topics te reageren over hetzelfde probleem. Zo houden we het forum overzichtelijk 🙂

Dit topic gaat op slot