Beantwoord

Oproepblokkering nieuwe simkaart

• 22 juli 2016
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

ben over gegaan van voda naar t mobi , nu heb ik de kaart er in gedaan maar oproepblokkering als ik wil bellen ,, whatsgebeurt ?? internet werkt wel gebeld worden ook .
icon

Beste antwoord door Thalina 25 juli 2016, 11:14

Hoi Edgar,

Bedankt voor het sturen van het nummer. Door het weekend liet mijn reactie even op zich wachten, excuus! Ik heb even je simkaartnummer verwijderd omdat iedereen hier mee kan lezen. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega via Facebook en dat je inmiddels weer goed bereikbaar bent. Klopt het dat alles weer werkt?

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten. Fijne vakantie verder!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Edgar,

Leuk dat je nu bij het Magenta team hoort! Staat je veel mooier dan dat rood 😉. Wel moeten we er natuurlijk voor zorgen dat alles op en top werkt want wat er nu aan de hand is, is natuurlijk niet de bedoeling!

Ik zie dat er gisteren het een en ander mis is gegaan met het activeren van je nieuwe simkaart. Zou je mij in een privébericht het nummer van je nieuwe simkaart willen sturen (start met 89311)? Dan activeer ik hem handmatig voor je! Ik ben overigens vandaag tot half 12 aanwezig. Dus als je het voor die tijd nog stuurt kan ik hem direct nog voor je activeren. 🙂
hoi Emy, 89311***. Kan je me een SMS sturen wanneer t werkt? Dankjewel
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Edgar,

Bedankt voor het sturen van het nummer. Door het weekend liet mijn reactie even op zich wachten, excuus! Ik heb even je simkaartnummer verwijderd omdat iedereen hier mee kan lezen. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega via Facebook en dat je inmiddels weer goed bereikbaar bent. Klopt het dat alles weer werkt?

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten. Fijne vakantie verder!

Reageer