Beantwoord

Optie niet beschikbaar

• 2 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 174 Bekeken

Ik heb sinds vandaag een t-mobile abonnement maar krijg de melding 'deze optie is niet beschikbaar' als ik wil bellen.
Hoe kan ik dit aanpassen?
Mijn nummer is vandaag over gegaan van KPN naar t-mobile. Ik zie de gegevens over mijn abonnement juist staan op t-mobile.nl.
Internet doet het wel overigens
Gr Laurens rijnbeek
icon

Beste antwoord door David 4 augustus 2016, 12:39

Hey Laurens,

Welkom op het forum en bij T-Mobile! :)

Het zou kunnen dat we een stroeve start hebben. Er was een tijdelijk probleem met bellen bij een groep klanten. Ondertussen is dit wel opgelost, heb je nog steeds problemen? Zou je jouw toestel anders eens opnieuw op kunnen starten?

Mocht het zo zijn dat je in het buitenland zit, dan kan het komen door de blokkade die automatisch geactiveerd wordt bij nieuwe abonnementen. Ik heb deze alvast verwijderd, mocht dat het probleem zijn.

Laat je weten of het ondertussen opgelost is?

PS: Ken je alle extra voordelen voor klanten al? 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Laurens,

Welkom op het forum en bij T-Mobile! :)

Het zou kunnen dat we een stroeve start hebben. Er was een tijdelijk probleem met bellen bij een groep klanten. Ondertussen is dit wel opgelost, heb je nog steeds problemen? Zou je jouw toestel anders eens opnieuw op kunnen starten?

Mocht het zo zijn dat je in het buitenland zit, dan kan het komen door de blokkade die automatisch geactiveerd wordt bij nieuwe abonnementen. Ik heb deze alvast verwijderd, mocht dat het probleem zijn.

Laat je weten of het ondertussen opgelost is?

PS: Ken je alle extra voordelen voor klanten al? 😉
Hallo David,

inmiddels is het opgelost. Was inderdaad wel een stroeve start. Daardoor heb ik de eerste dagen niet kunnen bellen en ik had maar beperkt internet (waarvan ik niet wist hoeveel ik gebruikt had).

gr laurens
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Laurens,

Gelukkig is het ondertussen opgelost bij jou, excuses voor het ongemak. Vanaf nu zullen we er alles aan doen om te laten zien dat dit slechts een incident was. :)

Als er nog vragen zijn horen we dat dan ook graag!

Reageer