Beantwoord

Overstap van Vodafone naar T Mobile slechte verbindingen

  • 30 juni 2019
  • 5 reacties
  • 501 Bekeken

Sinds de overstap van Vodafone naar TMobile (op een iPhone 6) is het GSM verbinding heel slecht ook het WIFI signaal is slecht, met regelmaat wordt er geen service in het scherm gegeven.
Zeer teleurstellend is deze overstap.
icon

Beste antwoord door Hajar 5 juli 2019, 10:41

Hi Rob,

We willen dat je bij ons een optimale dekking hebt dus ik ga graag met je op zoek naar een oplossing! Waar ervaar je dit probleem? Op een specifieke locatie of op meerdere? Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt.Zou je ook de dekking op je postcode kunnen controleren op onze dekkingskaart? Je kan daar ook een melding maken van je probleem. Onze netwerkspecialisten gaan het dan verder onderzoeken.

Laat je even weten of het zo lukt? Onze netwerk specialisten helpen je graag verder!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Het WiFi signaal staat los van het mobiele netwerk, tenzij je voice over WiFi bedoelt. Ervaar je de slechte verbinding in meerdere steden? Zeker in de grotere steden is het bijna onmogelijk dat de verbinding zo slecht is als jij aangeeft. Heb je wel momenten met een goede/voldoende verbinding ervaren of werkt het eigenlijk nooit?
Bedank voor de reactie. In grotere steden heb ik het niet geprobeerd, het blijft een probleem telkens van plaats te veranderen en te zoeken naar een signaal van TM. Dit had ik bij Vodafone niet. Daarom is het teleurstellend omdat je dit niet verwacht.
Reputatie 4
Badge +3
Volgens mij kun je een dekkingsonderzoek aanvragen, dan gaat het om een aantal locaties en tijden. Een moderator kan je daar meer over vertellen. Wacht de reactie van een moderator even af of vraag er naar bij de telefonische klantenservice.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rob,

We willen dat je bij ons een optimale dekking hebt dus ik ga graag met je op zoek naar een oplossing! Waar ervaar je dit probleem? Op een specifieke locatie of op meerdere? Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt.Zou je ook de dekking op je postcode kunnen controleren op onze dekkingskaart? Je kan daar ook een melding maken van je probleem. Onze netwerkspecialisten gaan het dan verder onderzoeken.

Laat je even weten of het zo lukt? Onze netwerk specialisten helpen je graag verder!
Iedereen bedank voor de reacties
heb nu een nieuwe simkaart en eerst even afwachten of er nu nog problemen zijn.

Reageer