Per 1 oktober btw-verhoging, maar kwaliteit/bereik hetzelfde?

Ik krijg net een bericht binnen dat per 1 oktober een btw-verhoging plaats gaat vinden (van 19% naar 21%).
Nu is de btw-verhoging landelijk en voor iedereen geldig, dat snap ik. Maar ik vind het heel onhandig dat de kwaliteit veel minder is: waarom heeft T-mobile zo weinig bereik op sommige plaatsen in tegenstelling met andere providers...? En de verbinding valt ook soms zomaar uit...
Ik zou zeggen, als andere providers het wel kunnen, dan kan dit ook bij T-mobile...
Kan er hier zsm wat aan gedaan worden?

5 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Welkom op het forum! :)

Je verteld er niet bij over welke locatie(s) je hebt hebt.
Bericht over BTW kwam via email of sms?
Reputatie 3
@Maantjuh

A) Omdat het de laatste provider is die is toegetreden tot de mobiele markt.
😎 T-mobile op een andere gsm - frequentie zit als kpn/vodafone, een waarvan de straling van een mast minder ver komt dan de concurrentie, hierdoor zijn er meer masten nodig om een gebied goed dekking te geven.
Reputatie 6
Een verhoging van de BTW heeft toch niets te maken met de dekking van het netwerk? Van die BTW verhoging wordt T-mobile niet beter... Dat gaat regelrecht naar de staat.
Iedereen die een abonnement heeft afgesloten bij T Mobile,die heeft een prijs afspraak gemaakt .Mocht er sprake zijn van BTW verhoging kan T Mobile deze abonnement zomaar verhoging .Dit vind ik niet terecht waarom heb ik dan een contract getekend voor 2 jaar
Reputatie 6
Omdat DE OVERHEID de verhoging doorvoert, NIET T-mobile! Je maakt zeker een prijsafspraak maar dat gaat om de kale prijs. Wat de overheid met de BTW doet is afhankelijk van de plannen van een regering. Daar heb je alleen invloed op door te stemmen. Het is nu eenmaal zo in Nederland dat de prijs voor gewone consumenten inclusief BTW wordt weergegeven. T-mobile heeft gewoon géén invloed op die BTW verhoging.

Ik zie verder ook niet in waarom T-mobile de kosten van (naar mijn idee idiote) overheidsplannen op zich moet nemen. T-mobile is geen liefdadigheidsinstelling...

Reageer