Beantwoord

[Pilot] Bellen via het UNLIMITED 4G netwerk van T-Mobile (VoLTE)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

232 reacties

Ik ben recent verhuisd en heb eigenlijk alleen in de garage en op zolder voldoende bereik om een voicegesprek te kunnen voeren. Ik zou graag meedoen met de VoWifi pilot. Is er nog plek?
HI! als je mogelijk is doe ik graag mee met de pilot! Zowel voLTE als VoWIFI!
Gezien ik 0 bereik thuis heb, nieuw bouw wijk, kijk ik al tijden naar VoWifi.
Omdat ik ook t-mobile thuis heb wil ik eigenlijk niet overstappen.
Dus als ik dat zou kunnen testen graag.

Vrouw lief heeft Vodafone van haar werk en belt eigenlijk altijd vie VoWifi en dat werkt verdomd goed.
Ik zou ook graag mee doen aan de pilot, ik heb thuis alleen bereik bij het voorraam. Zeer vervelend. Ben zeer bereid overal aan mee te werken.
Is er al meer bekend over voWiFi? Sindskort ons nieuwe huis betrokken, bereik binnen belabberd door de manier van bouwen (staalbouw).. (Toestel iPhone Xs)
Is er al meer bekend?

Graag zou ik willen meedoen als Pilot aan voWIFI.
Zoals eventueel te zien is, is er laatst door jullie ook geconstateerd dat er in mijn huis geen bereik is omdat de zendmast net te ver zou staan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi iedereen,

Mark_K heeft een nieuwe pilot opgestart! Je kunt in dit topic de gestelde voorwaarden voor deelname vinden en hoe je jezelf kunt aanmelden voor de pilot. Wees er snel bij, want er is slechts een beperkt aantal plekken beschikbaar!

Dit topic gaat op slot, aangezien er een nieuwe pilot (en topic) is. Als er vragen zijn kunnen die in het nieuwe topic worden gesteld.