Vraag

Postcodegebieden met slecht bereik (deel 2)

• 28 februari 2011
  • 14 reacties
  • 1622 Bekeken

Reputatie 5
  • Oud-Moderator
  • 8100 reacties
[modbreekt]

Dit topic is het vervolg op [thread=114658]Postcodegebieden met slecht bereik[/thread].

In dit topic kun je melding maken van een postcodegebied waar je de dekking als slecht ervaart.

Ook willen we je vragen je netwerk-klacht kenbaar te maken via de dekkingskaart op de T-Mobile website.

Zodra je op de website je postcode hebt ingevuld krijg je de mogelijkheid om een netwerk-klacht door te geven. Door het beantwoorden van een aantal korte vragen zal deze klacht terecht komen bij de afdeling dekkingsklachten. Zij zullen dan binnen enkele dagen contact opnemen met advies of een oplossing.

[/modbreekt]

This topic has been closed for comments

14 reacties

Reputatie 2
De afgelopen drie maanden heb ik T-mobile gebombardeerd met netwerkklachten in de postcodegebieden 2987, 3077, 3155 en 6846. Blijkbaar waren ze mijn gezeur zat want vandaag werd ik gebeld en mocht ik de keuze maken tussen 6 maanden lang 20% korting op mijn rekening of het kosteloos ontbinden van het contract.
Die keuze was niet zo moeiljk, want wie wenst er nu te betalen voor een dienst die niet geleverd wordt?
Ben ik eindelijk van die ellende af en van die boze mensen die (als ik ze eindelijk aan de telefoon heb) vragen waarom ik mijn telefoon steeds uit heb staan...
Reputatie 2
Network lost 01-Mar-2011 08:30 Central Amsterdam
Network lost 01-Mar-2011 10:04 Bijlmer Amsterdam ZO
Network lost 01-Mar-2011 10:32 Bijlmer Amsterdam ZO
Network lost 01-Mar-2011 17:22 Bijlmer Amsterdam ZO
Network lost 01-Mar-2011 17:48 Bijlmer Amsterdam ZO
And this is just a very typical day,
There is no way I will renew my service with t-mobile once the contract end, people around me with iPhones and VODAPHONE, appear to survive these periods of outages.
Reputatie 2
Nou ik zou ook teruggebeld worden werd vorige week vrijdag werd ik gebeld door iemand van de netwerk afdeling voor de keuze die ik zou maken totdat de verbinding weg viel en toen begon alle ellende weer opnieuw er werd mij beloofd dat ik die vrijdag weer teruggebeld werd nou je raad het al gebeurde niet toen werd mij beloofd dat ik maandag of dinsdag werd teruggebeld tot nu toe nog steeds niks gehoord wordt er nu ongelooflijk gek van
Reputatie 2
Nou ik zou ook teruggebeld worden werd vorige week vrijdag werd ik gebeld door iemand van de netwerk afdeling voor de keuze die ik zou maken totdat de verbinding weg viel en toen begon alle ellende weer opnieuw er werd mij beloofd dat ik die vrijdag weer teruggebeld werd nou je raad het al gebeurde niet toen werd mij beloofd dat ik maandag of dinsdag werd teruggebeld tot nu toe nog steeds niks gehoord wordt er nu ongelooflijk gek van

Je moet bij dit soort wanprestaties zorgen dat je zelf 'in the lead' blijft: geen bereik: melden; terugbelafspraak niet nagekomen: direct bellen. Ik had inmiddels al een aardig dossiertje opgebouwd met klachten en de correspondentie daaromtrend. Toen ik ze daarmee confronteerde en vroeg wat ze er aan gingen doen kwam het hoge woord eruit hoor: dan gaan we dus over tot onbinding van het contract.

Ha fijn, en dan wel onder de voorwaarden die IK stel: de telefoon krijg je terug en jullie betalen het aankoopbedrag van die telefoon aan mij terug. Daarna wens ik niets meer te maken te hebben met deze amateuristische ballentent.

Ik zit er zelfs over te denken om de eindfactuur te laten storneren. Dan mogen zij eens fijn achter MIJ aanhobbelen om de centen te krijgen. Eens kijken of ze dat zo leuk vinden...
Reputatie 2
Morgen ga ik direct ook weer terug bellen

En eisen dat me contract wordt ontbonden kreeg die keuze namelijk ook
Reputatie 2
Morgen ga ik direct ook weer terug bellen

En eisen dat me contract wordt ontbonden kreeg die keuze namelijk ook

Mooi zo, zo maken we weer een beetje ruimte op het netwerk voor de mensen die wel bij de Roze Maffia blijven zitten 🙂
Reputatie 2
Ik heb sinds een paar maanden een Iphone G3 met een i-150 abonnement. Buitenom het feit dat ik in huis bijna nooit bereik heb, kan ik in mijn omgeving alleen via een Wifi verbinding op internet. Ik vind dit zwaar waardeloos daar vrienden die een Iphone G3 of G4 met een KPN abo hebben, overal op internet kunnen.

Wordt hier wat aan gedaan? Ik heb nu naar mijn mening een duur abonnement waar ik weinig mee kan.
Reputatie 6
@Caro68

Je kunt op onze dekkingskaart kijken hoe de dekking bij jou in de buurt is en of er problemen zijn, wanneer de dekking goed is en je nog steeds problemen hebt kun je ook door een aantal korte vragen te beantwoorden dit kenbaar maken. Het probleem word dan doorgestuurd naar een afdeling die deze in behandeling neemt en zij zullen binnen een aantal dagen contact met je opnemen.
Reputatie 2
Op 31 januari een Iphone 4 aangeschaft. Thuis in werkkamer slecht bereik; zakelijke gesprekken worden er regelmatig uitgegooid. Op 10 feb klantenservice verschillende malen gebeld, maar telkens werden ook deze gesprekken eruit gegooid. Met vast toestel klantenservice gebeld. Tja, weinig dekking; technische dienst zou binnen 3 weken terugbellen. U raadt het al: nu 22 dagen verder, nog niets gehoord. Weer gebeld met klantenservice. Sorry, sorry, u had terug gebeld moeten worden. Maar wij zullen uw klacht doorgeven en er wordt contact met u opgenomen. Het enige dat ik nu nog wil is zo SNEL mogelijk weg bij T-Mobile. Wie kan mij hierover tips geven?
Reputatie 2
@deedi @caro68
Ik had hetzelfde probleem. Als ik thuis in Ridderkerk op de bank zat: geen bereik, bij mijn ouders: geen bereik, in De Kuip: geen bereik, in het Westland: geen bereik.
Ik heb in 2 maanden tijd zo'n 50 netwerkklachten ingediend via de dekkingskaart en de app Netwerkradar. De klantenervice belde mij hierover op en meldde dat er in Ridderkerk een mast is weggehaald. Ik mocht kiezen: 6mnd lang een kortinng van 20% op de rekening, of per direct ontbinden van het contract.
Ik heb vanmorgen de hele t*ringzooi teruggestuurd naar T-mobile en mij zien ze er NOOIT meer terug. Er is ons te lang door dit bedrijf voorgehouden dat het aan de klant/toestel lag en de netwerkklachten werden gebagatelliseerd. Ik wens mij niet langer als een of ander mafkees te laten afschepen door dit bedrijf...
Reputatie 2
ik heb sinds eind augustus 2010 een abbo bij t-mobile, ik heb al vanaf het begin slecht bereik, paar weken geleden ging ik klagen en hebben zij mij verteld dat ik niet in de buurt van een zendmast woont en dat ze binnenkort een zendmast laat bouwen, nog steeds slecht bereik en wanneer is binnenkort dan ?
Reputatie 5
Badge +11
Opgezegd bij T-Mobile. Na 3 maanden is het nog niet gelukt om een nieuwe zendmast te plaatsen bij mij in de buurt na heel slecht bereik en wegvallende verbindingen, wel 20% korting gehad die periode, en het zou opgelost worden.
Nu nog steeds niet opgelost, de klantenservice zegt "We weten niet hoe lang het gaat duren"
Ik heb veel geduld, maar dit gaat me toch echt te lang duren als je iedere dag op school je mail wilt checken, of het duurt 10 min voordat er iets binnenkomt of het werkt helemaal niet...

Heel jammer, maar ik ben weg...
Reputatie 2
Ik heb nu ook een aantal maanden 20% korting. Probleem is nog niet opgelost maar T-M heeft nog 3 maanden. Na die 3 maanden krijgen ze, indien het niet is opgelost, een abonnement minder. Mijn Toestel is binnen de garantieperiode defect geraakt, maar laat mijn defect nou net buiten de garantiebepalingen vallen... Dus retour gaat
Reputatie 5
@Deedi,
Ik zie dat je via de dekkingskaart op de T-Mobile website de klacht kenbaar hebt gemaakt. Binnen enkele dagen wordt er contact met je opgenomen.