Beantwoord

[Praat mee] Wat is WiFi bellen, zou ik het willen?

• 25 april 2015
  • 32 reacties
  • 5379 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

32 reacties

Beste moderators,

Is er inmiddels al meer bekend of T-Mobile WiFi bellen gaat aanbieden en wanneer?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi M. van Dam en andere lezers!

Het staat wel op de planning, maar kan nog even duren. Mijn collega Mark_K heeft daar in dit topic ook een reactie over gegeven. We zullen hier ook een update plaatsen als er vernieuwingen worden doorgevoerd! 🙂
Onbegrijpelijk dat t-mobile dit nog steeds niet in Nederland toelaat. De ideale oplossing voor slecht bereik in huis. Bellen via je eigen WiFi of wifi waar ook ter wereld. Telecom in Duitsland, het moederbedrijf, Laat dit Wereldwijd toe. gratis nota bene. Overal waarwifi is kun bellen en gebeld worden. https://www.telekom.de/unterwegs/apps-und-dienste/kommunikation/wlan-call . T-mobile in USA laat het ook toe maar ten koste van je belminuten als je geen ONE abonnement hebt.

Helaas is dit een reden voor mij om mijn abonnement bij de eerstvolgende termijn op te zeggen als dit niet tijdig komt. Ik heb geen bereik in huis. Ik kan niet bellen en niet gebeld worden. Uitgebreid met de technische dienst besproken. Eerlijkheidshalve zeg ik wel dat ik op beide nummers die we hebben nu 10 euro korting krijg omdat dit zo is. Daar werd ook niet moeilijk over gedaan.

Geen wonder dat iedereen per Skype Viber en Whatsapp gaat bellen. Gesprekskwaliteit is ook vele malen beter.
Reputatie 4
Badge +4
Den Haag, 27 mei 2019 – Vanaf vandaag is het voor T-Mobile klanten met een Go-abonnement(*) mogelijk te bellen via 4G. Dit geldt voor zowel particuliere klanten als ondernemers. Verwacht wordt dat in de nazomer ook bellen via wifi beschikbaar wordt voor particuliere T-Mobile klanten. Voor zakelijke abonnementen wordt bellen via 4G en wifi later in dit kwartaal tegelijkertijd geactiveerd. Bellen via 4G leidt tot geluid in HD, een snellere gespreksverbinding en de mogelijkheid om het 4G netwerk ook tijdens het bellen te gebruiken.

(*) Afgesloten na 29 januari 2019

Bron (en lees hier meer) :
https://newsroom.t-mobile.nl/t-mobile-klanten-bellen-vanaf-deze-zomer-ook-via-4g-en-wifi/

Goed nieuws!!! 😁👍
Reputatie 7
Badge +20
Jazeker @HarryMe In dit topic legt David ook alles uit! 😊
Reputatie 3
Badge +2
Hi @Hajar,

gelden die voorwaarden ook voor verlenging ?, dat je na
29 jan 2019.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @h.charkaoui,

Je vraag is een beetje abrupt afgekapt.. Uiteindelijk worden alle abonnementen geactiveerd voor VoLTE en VoWifi. 😎

Aangezien er al een algemeen en nieuw topic over dit onderwerp is gaat dit topic op slot.