Beantwoord

Probleem alleen bij klanten met ADSL?

• is een Top Poster
  • 5 reacties
Hoezo hebben alleen klanten met ADSL problemen?
W.T.F.!

Edit: oh, het gaat maar over 3 á 4% van de klanten...
Mooi, dan kunnen jullie voor die paar klantjes wel een correcte vergoeding regelen.

Ondertussen zit ik hier nu mijn databundel van Vodafone leeg te trekken.
Ik heb een nieuw abbo bij T-Mobile afgesloten, unlimited data, voor als in december mijn contract bij Vodafone afloopt, maar als ik dit soort zaken meemaak en de "service" bekijk dan begin ik toch hard te twijfelen.

Een internetverbinding is tegenwoordig niet meer 'een leuke extra', steeds meer zaken gaan via internet.
Het is dus ook belangrijk dat deze service\dienst stabiel is, en dat is hier dus niet het geval!!
icon

Beste antwoord door Folkert 28 oktober 2018, 12:58

Omdat KPN problemen heeft met alle ADSL verbindingen bij alle providers. De schuld ligt dus niet bij T-Mobile. Voor een vergoeding zul je dan bij KPN moeten aankloppen.

Maak je over T-Mobile mobiel maar geen zorgen, zo stabiel als een rots, ik spreek uit ervaring.

Zeker niet leuk als je internet en TV er een aantal uur uit ligt maar sommigen maken er wel een drama van alsof het een primaire levensbehoefte is.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Omdat KPN problemen heeft met alle ADSL verbindingen bij alle providers. De schuld ligt dus niet bij T-Mobile. Voor een vergoeding zul je dan bij KPN moeten aankloppen.

Maak je over T-Mobile mobiel maar geen zorgen, zo stabiel als een rots, ik spreek uit ervaring.

Zeker niet leuk als je internet en TV er een aantal uur uit ligt maar sommigen maken er wel een drama van alsof het een primaire levensbehoefte is.
Hoi Folkert,
Ik neem diensten af bij T-Mobile en ik betaal hun voor die diensten, niet KPN!
T-Mobile kan op hun beurt weer bij KPN aankloppen...

Ik heb nog een werkende verbinding via mijn gsm en kan dus nog de Spotter van mijn moeder volgen, maar zoals ik al zij, er zijn steeds meer diensten die afhankelijk zijn van een internetverbinding en het zal me niks verbazen dat over 5 tot 10 jaar het inderdaad tot de primaire levensbehoefte gaat horen.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi, klopt T-Mobile zal alles met hun klanten regelen en dat verhalen op KPN. Verder kunnen ze nu weinig doen. Over de vergoeding staat in de algemene voorwaarden:

9.5 Jij kunt eventuele schade als gevolg van onderhoud en/of storingen niet op T-Mobile Thuis en/of haar toeleveranciers verhalen. T-Mobile Thuis kent in het geval van een storing een compensatieregeling bij storingen langer dan 12 uur. De vergoeding is minimaal een dertigste deel van de maandelijkse vaste vergoeding met een minimale vergoeding van 1 euro.

En off topic: Ik heb nu ruim 3 jaar een T-Mobile mobiel abonnement en heb welgeteld 1 storing meegemaakt waarbij ik ongeveer 3 uur lang geen 4G data had en alleen nog kon bellen. Dat vind ik heel betrouwbaar. Ook de dekking is erg goed.

Reageer