Vraag

Problemen inkomende/uitgaande gesprekken



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

229 reacties

Conny schreef:

Erg vervelend als de verbinding steeds verbreekt tijdens het bellen. Probeer even om je toestel bij de instellingen om te schakelen van 3G naar GSM-verbinding. Is het probleem nog steeds test toch even een andere T-Mobile simkaart in je toestel en je eigen simkaart in een ander toestel.

Uiteraard proberen we je op de klantenservice zo goed mogelijk te helpen, als we hiervoor de technische dienst moeten raadplegen neemt dit helaas wat meer tijd in beslag.



Heb je mijn bericht eigenlijk wel gelezen? Ik heb al verschillende keren een kruistest gedaan en mijn telefooninstellingen teruggezet naar GSM, maar niets helpt.
Ik snap ook wel dat het behandelen van een klacht door de TD langer duurt dan wanneer het door de klantenservice wordt afgehandeld. Mijn probleem is echter dat de TD nu al drie keer achter elkaar enkel een SMS-bericht stuurt waarin ze me vragen de klantenservice te bellen. Wanneer ik dan bel, begint het hele circus opnieuw.
Reputatie 2
Het wegvallen van de verbinding is mij sinds het overgaan van Orange naar TMobile bekend. Nooit geen problemen met de verbinding bij Oranje nu altijd in beeld zoek Netwerk enz. of alleen noodoproep. Bij TMobile is het bekend dat er zwakke dekking is in sommige gebieden, zou in oktober misschien verbeteren, maar eerst maar eens zien.
Het ligt dus niet aan het toestel.
Reputatie 2
T-mobile...

al 3 keer heb ik gebeld naar jullie betreft het geen bereik hebben, geen belstatus kunnen bekijken, puntensaldo niet werkende, persoonlijke gegevens niet onthouden. Iedere keer hetzelfde verhaal gedaan, ook iedere keer wordt mij verteld dat er een onderzoek van max. 30 dagen is. echter zijn de vorige 2 keren van mijn telefoon naar hun niet genoteerd. slechte communicatie dus.. waarvan hun klant (ik) het slachtoffer ben.

iedere maand betaal ik wel braaf 17,- maar service en kwaliteit krijg ik niet. gewoonweg 17 weggegooide euro's ook iedere keer aangegeven mijn contract te willen ontbinden, dat is wel mogelijk.. maar dan na het onderzoek. ja hallo SERVICE_ DESK ik bel al 3 keer en jullie nemen geen moeite er iets aan te doen..

waarvoor zijn die t-mobile winkels zoals in Leeuwarden er eigenlijk? Daar wordt ik toch niet geholpen en krijg ik van zo'n wijsneus een grote mond dat ik moet bellen. voor niks erheen gegaan?

al met al heb ik nog nooit zo'n vreselijk slecht georganiseerd bedrijf meegemaakt met totaal geen service.
Reputatie 2
TIP: meld
Reputatie 2
ik heb dus ook last van wegvallende telefoongesprekken.
zit ik met iemand te bellen hoor ik maar de helft van de zinnen! door dan opnieuw te bellen doet ie het weer heel even en daarna gaat ie weer storen!
gelukkig ben ik na deze maand van t-mobile af.
want ik bel namelijk best veel en kan niet eens mijn belstatus checken,
fijn als ik er over heen zit!
ik had hier eerst al last van bij mij lg vieuwty.
en ik heb nu een lg vieuwty smart gekocht,
en ik blijf hier last van houden dus het licht gewoon echt aan t-mobile
Reputatie 3
Hier hetzelfde probleem. Er zit altijd een echo in, en regelmatig valt het gesprek weg.
Soms valt het gewoon weg, maar wat ook met regelmaat voor komt is dat ik een hoop geruis en gesis hoor, en kun je elkaar niet meer verstaan. De enige manier om daar vanaf te komen is ophangen en opnieuw bellen.
De T-Mobile winkel had deze klacht nog niet eerder gehoord, wat ik me na het zien van deze thread niet kan voorstellen.
Reputatie 3
Het ligt echt niet aan je GSM, ik heb ook last van wegvallende gesprekken smsen blijven in de outbox staan, had mijn GSM Nokia 6300 weggebracht ter reparatie, maar daar ligt het niet aan, wordt er beetje ziek van.
Reputatie 2
Ik heb dit probleem ook gehad. Je kunt het heel makkelijk oplossen; je inbox of verzonden items wissen.
Als hier honderden smsjes in staan loopt je telefoon tijdens het bellen vast.
Reputatie 2
Mijn man en ik hebben beiden tegelijkertijd hetzelfde abonnement afgesloten , na jarenlang bij debitel(vodafoon) te hebben gezeten.
Wij hebben bij ons abonnement de samsung omnia i 900 cadeau gekregen.
Wij hebben beiden last van gesprekken die uitvallen of niet tot stand komen. Al vanaf het allereerste telefoongesprek. Toen stonden er dus geen sms-jes of wat dan ook in de telefoon opgeslagen. Ook hoor ik mezelf altijd terug op de lijn en volgens degene met wie ik contact heb vallen mijn woorden ook half weg. Ook geeft de telefoon aan dat tijdens het gesprek de ontvangst steeds minder wordt tot hij dus helemaal wegvalt en ik dus degene weer terug kan bellen.
Sim in de oude telefoon geplaatst, maakt niets uit.
Ik heb een klacht neegelegd bij T-Mobile. De technische dienst heeft contact met mij opgenomen.
Zij belden mij terug met de mededeling dat er voldoende antennes in de buurt staan en dat zij er dus niets aan kunnen doen.
Ik moest de gesprekken die wegvielen maar noteren en dan het liefst 3 gesprekken binnen drie dagen.
Ik hang toch niet de hele dag aan de telefoon!!!! Vervolgens moest ik w
Reputatie 2
Zonder de drie voorbeelden kan de technische dienst geen verder onderzoek doen. Er is nu geconstateerd dat er geen principe geen probleem zou moeten zijn, omdat er in jullie omgeving voldoende bereik op het netwerk zou moeten zijn.

Met de drie voorbeelden kunnen ze specifiek onderzoek doen, want het is overduidelijk uit je post dat jij en je man er spijtig genoeg veel last van hebben. Als de voorbeelden niet ouder zijn dan 3 dagen, kunnen ze de verkeersgegevens van jullie gesprek van aanmelding op de zendmast, het contactmaken met een netwerk en in stand houden van een verbinding (of juist het verbreken ervan) precies onderzoeken.

Indien het probleem in kaart kan worden gebracht, kan er ook naar een oplossing gezocht worden.
Reputatie 2
Geloof je het zelf Lonneke?

Ik ben a bij mijn 4e klacht aanbeland, en voorbeelden zijn heel moeilijk te geven. als je al voorbeelden hebt.

ook recente voorbeelden zijn al onvindbaar als de klacht bij dekkingsklachten terecht komt. want de tijd hiertussen is te lang.

been there done that. ben al meerdere kruistesten/simkaarten/nadere vage oplossingen verder, maar t-mobile blijft schermen met de dekiingskaart die niet klopt.

nu voor de 4e keer dit soort dekkings problemen aangemeld, en ik zie wel wat voor antwoord ze nu weer klaar hebben.

Hebben de moderators van t-mobile op dit forum wel eens meeegekeken met de manier van afhandelen op de klantenservice? of ooit een dekkingsklacht behandeld?

dan weet je dat dit altijd moeilijke gevallen zijn wat eigelijk alleen op locatie bekeken kan worden. ik snap dus de gang van zaken niet, bij klachten, ga na de kruistest eens op locatie meten, kan je gelijk eens met de melder spreken en het probleem zien!

meten = weten!

het is misschien wat duurder, maar wel betrouwbaarder, en je kan een echt antwoord terug koppelen in plaats van de zoveelste aanname. bovendien kan je op die manier ook de dekkingskaart kloppend maken.
Reputatie 2
Ik heb geen tips maar wel het zelfde probleem
af entoe kan ik weern ormaal bellen en soms zijn er periodes dat
de verbinding elke keer wegvald. dit is echt heel vervelend aangezien ik op dit moment
veel gebeld wordt door bedrijven om uitgenodigd te worden voor een sollicitatie gesprek
staat er stom in hun ogen aangezien er veel zijn die denken dat je in eens ophangt!

groetjes tigger2004
Reputatie 2
dat probleem komt me ook bekend voor... Oh ja, dat heb ik ook vaak !
Reputatie 2
Hallo,

Ik bezit Myfaves op mijn lg renoir nu zinds 2 dagen heb ik dat ik alleen noodoproepen kan bellen ( bvb 112) Maar niet naar gewoon 06 nummers etc, niet smse.

Wat kan de oorzaak zijn?
Reputatie 2
Is het misschien misgegaan met het betalen van je rekening?
Reputatie 5
@langb00, ik zie geen blokkade of iets dergelijks op je simkaart staan. Heb je je toestel al een keer helemaal uit en weer aangezet?
Reputatie 2
Sinds bijna 2 jaar ben ik in het bezit van een LG KU990 in combinatie met een Relax 150 abonnement. Eigenlijk heb ik er nooit veel plezier van gehad en denk erover om maar eens een andere provider te proberen. Probleem is dat ik heel vaak de melding :Alleen noodoproepen plaatsen " op mijn display krijg en eigenlijk (maar dus niet alleen)standaard in het buitenland. Ik betaal keurig via automatische incasso en heb al eens een nieuwe sim kaart gehad, maar zonder noemenswaardige verbetering. Wie kent dit probleem en nog belangrijker: wie heeft de oplossing. Zowel T-Mobile als de leverancier van het toestel heeft mij tot nu toe niet kunnen helpen.
Reputatie 2
Helaas heb ik geen oplossing maar wel hetzelfde probleem. Heb jij ook dat als je alleen maar noodnummers kan bellen dat je dan ook niet bereikbaar bent voor andere mensen en dat zij dat jou voicemail krijgen? Terwijl je telefoon gewoon aanstaat. Als iemand je in nood nodig heeft ben je dus gewoon onbereikbaar.
Ik heb ook al gebeld met de klantenservice maar daar konden ze ook het probleem niet veranderen. Gelukkig heb ik maar een 1-jarig abo en zit nu ook al te denken om straks over te stappen. Een hele tijd geleden heb ik ook een abo T-Mobile gehad maar nooit dit gekke probleem. Ik zou ook heel erg graag de oplossing willen weten.
Reputatie 3
@bloemers en veronikie hebben jullie dit probleem ook als je je simkaart in een ander toestel gebruikt?
Reputatie 2
Hoe kan het dat T Mobile adverteert met haar " uitstekende dekking" terwijl dit juist super slecht is? Hoeveel is er aan de "captains of industry" betaald om te zeggen dat het bereik midden in de " "Vinkeveense polder kwelder" uitstekend is? Ik kan daar gewoon niet bij met mijn verstand! Sinds ik het aanbod kreeg om van Orange over te stappen naar T-Mobile heb ik spijt als haren op mijn hoofd. In mijn huis heb ik in de woonkamer geen ontvangst, de keuken een zeer matig ontvangst en alleen in de badkamer heb ik 3G ontvangst. Ik reis met regelmaat van Assen naar Den Haag en je mail ophalen in de trein gaat altijd, echt altijd met het wegvallen van de verbinding. Het is ronduit slecht! Ik stap over naar KPN zodra mijn contract dit toelaat.
Reputatie 2
@ Eline
Ik heb de Samsung S5050 en toen ik het toestel net had gekregen heb ik binnen een week of 2 een andere gehad en in die 2 weken heb ik m'n oude toestel weer in gebruik genomen (die is simlock vrij) en heb ik geen last gehad van het probleem. Ik heb juist een nieuw toestel genomen omdat m'n oude slecht werd.
Ik hopp dat het ik het een beetje begrijpelijk heb opgeschreven.
Reputatie 2
Ook ik ondervind problemen met mijn F480. Zoals onderandere uitvallen tijdens de gesprekken. Nu lees ik op verschillende topics dat je 3g uit moet zetten en op gsm moet zetten, hij staat nu op automatisch, nu is de vraag waar zet ik hem dan op? gsm 900/1800 of gsm 1900? Alvast bedankt.
Reputatie 2
ik heb nu ook problemen met weg vallende gespreken.hiervoor had ik hier nooit last van.
heb nu wel de iphone ligt het daar misschien aan?
Reputatie 7
laus schreef:

Ook ik ondervind problemen met mijn F480. Zoals onderandere uitvallen tijdens de gesprekken. Nu lees ik op verschillende topics dat je 3g uit moet zetten en op gsm moet zetten, hij staat nu op automatisch, nu is de vraag waar zet ik hem dan op? gsm 900/1800 of gsm 1900? Alvast bedankt.



Mij is in de T-Mobile shop geadviseerd de telefoon op GSM 900/1800 te zetten.
Reputatie 2
@ezz

Bedankt, even afwachten nu of het misschien minder is!