Vraag

Problemen inkomende/uitgaande gesprekken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

229 reacties

Reputatie 6
Je zegt niet wat je zelf al geprobeerd heb. Telefoon al eens uit- en weer aangezet? Netwerkinstellingen hersteld?
Reputatie 2
Ik heb een iPhone4 en kan sinds vanmorgen niet meer bellen, gebeld worden of sms-en. Als ik wil bellen krijg ik gelijk "gesprek mislukt". Vanmorgen in regio Den Haag en nu in regio Rotterdam, beiden lukt niet.
Reputatie 2
Hier hetzelfde vandaag, ook in Amsterdam. Geen gemiste oproepen en ben niet tot nauwelijks bereikbaar. Zeer af en toe lukt het maar de meeste mensen die mij nu bellen krijgen meteen een in gesprek toon.

Ik hoop dat het een storing is, aan mijn telefoon ligt het niet aangezien ik mijn sim-kaart ook al in een andere telefoon heb gestopt. Sms'jes komen laat of niet binnen. Behoorlijk frustrerend aangezien mijn bereik over het algemeen al zeer slecht is. Ondanks het feit dat ik midden in Amsterdam woon nabij centraal station, laat het bereik het vaak afweten.
Reputatie 2
Amsterdam, 13 november 2010 14:00, voor het eerst gemerkt dat ik niet bereikbaar ben, ik werd op mijn vodafone sim gebeld (ander toestel), dat mijn gewone t-mobile nummer eruit ligt, als ikzelf mezelf probeer te bellen lukt dat inderdaad ook niet, zelfs na herstarten en opnieuw aanmelden van de telefoon...

Na alle problemen met internet nu ook nog problemen met gewoon bellen :-(

Droevig word ik ervan
Reputatie 2
Ik heb al geruime tijd hetzelfde probleem !! Het zou eerst aan mijn iphone 3G liggen. Lag het niet aan want ik heb nu al een jaar een #GS en het probleem is er nog. Ik werd vanmorgen door iemand van T-Mobile gebeld. Zij verzocht mij om mijn abbonnement maar niet te verlengen omdat ze niet kunnen garanderen dat het probleem met de mast bij mij in de buurt ( afstand 100M) binnen 4 mnd opgelost is?!?! Als ik naar mijn telefoon kijk heb ik volgens mijn antenne een heel goed bereik, het probleem is volgens T-Mobile de 3G verbinding. Ze zijn op het moment druk bezig met de uitbreiding van hun netwerk. Laat ze eerst de masten maar eens repareren die ze nu al hebben voordat ze nog meer masten neerzetten die ze toch niet kunnen onderhouden.
Reputatie 2
Hoi,
Ik heb de iphone 3gs en heel vaak heb ik helemaal niks aan de g....ik werk in een redelijk groot gebouw waar ik, toen ik kpn had, altijd bereikbaar was. Nu met t-mobile ben ik binnen mijn werk bijna niet bereikbaar. SMS en ping krijg ik pas als ik weer naar buiten loop en vaak ook gemiste oproepen....
Ik ben net bij t-mobile maar daar baal ik stevig van.....jammer van het geld ook, kan het wel beter gebruiken dan aan een abbo waarmee je niet bereikbaar bent....
Reputatie 2
Ik ben vandaag bij een t-mobile winkel geweest.
Vanalles gedaan en wisten het niet. Hij wilde een case gaan aanmaken.
Toen zei ik van en een nieuwe simkaart?
Dus ik heb een nieuwe simkaart gekregen gewoon met nog mn oude nummer enz en alles doet het weer :)
Mijn sim kaart was dan ook al ong 8 jaar oud... Dus ik ben blij dat hij het weer doet!
Reputatie 2
Hoi princess,

Mijn dochter heeft dit ook gehad.
Ze heeft een ander simkaart gekregen.
Toen krijg ze haar sms-jes weer binnen.
Ik denk dat het aan je simkaart ligt.

Grtjs
Reputatie 4
Hier precies hetzelfde probleem!hoe krijgen ze het toch in vredesnaam voor elkaar.
Bel al 10 !!!!! jaar lang mobiel via diverse providers, maar ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Ik vraag niet om 1 of ander moeilijk NASA achtig iets .
Ik wil gewoon sms jes ontvangen.
prutsers!

hey prutser..
ook al contact gehad met de klantenservice over je sms probleem?
Zie dat nergens terug in klacht.
Reputatie 4
Sinds zondag krijg ik geen smsjes meer binnen. Smsjes die ik stuur komen wel aan maar van anderen dus niet. Een paar keer uitgetest dat iemand mij iets stuurde maar het kwam gewoon niet binnen.
Dinsdag heb ik het getest met mijn ing en die kwam wel aan, maar de code voor mijn digi d helaas weer niet.
Ik heb niets veranderd in mijn telefoon, en ook heb ik nog genoeg ruimte over.
Zelfs een wissel naar mijn oude mobiel maakt geen verschil.Bellen en gebeld worden kan ook gewoon het is dus alleen de binnenkomende smsjes die ik niet krijg. Wat kan ik hieraan doen? Ik ben al van plan om dinsdag anders naar de t-mobile shop te gaan(eerder gaat helaas niet lukken) maar hoop toch dat iemand hier iets weet want het is wel vervelend.

Neem contact op met de klantenservice en vraag of ze het sms ontvangen willen resetten. Dat kunnen ze namelijk.
Naar een shop gaan voor dit probleem heeft geen nut, daar kunnen ze niets voor je doen dan alleen verwijzen naar de klantenservice of een case aan te maken.. maar daar gaan dan ook weer paar dagen overheen.
Probeer het dan weer eens uit.. Werkt het nog niet naar behoren, bel dan weer in en laat het dan doorzetten naar de technische dienst van T-Mobile.
Als je een simkaartje heb van een paar jaar oud dan zou je ook kunnen overwegen om een nieuw simkaartje aan te vragen.
Reputatie 2
Hier precies hetzelfde probleem!hoe krijgen ze het toch in vredesnaam voor elkaar.
Bel al 10 !!!!! jaar lang mobiel via diverse providers, maar ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Ik vraag niet om 1 of ander moeilijk NASA achtig iets .
Ik wil gewoon sms jes ontvangen.
prutsers!
Reputatie 2
Is er uberhaupt iemand bij wie dit probleem ooit is opgelost??
Met bijvoorbeeld een nieuwe simkaart??
Reputatie 2
Sinds zondag krijg ik geen smsjes meer binnen. Smsjes die ik stuur komen wel aan maar van anderen dus niet. Een paar keer uitgetest dat iemand mij iets stuurde maar het kwam gewoon niet binnen.
Dinsdag heb ik het getest met mijn ing en die kwam wel aan, maar de code voor mijn digi d helaas weer niet.
Ik heb niets veranderd in mijn telefoon, en ook heb ik nog genoeg ruimte over.
Zelfs een wissel naar mijn oude mobiel maakt geen verschil.Bellen en gebeld worden kan ook gewoon het is dus alleen de binnenkomende smsjes die ik niet krijg. Wat kan ik hieraan doen? Ik ben al van plan om dinsdag anders naar de t-mobile shop te gaan(eerder gaat helaas niet lukken) maar hoop toch dat iemand hier iets weet want het is wel vervelend.
Reputatie 2
Dan hadden ze wat duidelijker moeten zijn!! Kortom ik moet dus idd in me lege huis gaan zitten om iedereen te bellen om te kijken wanneer het mis gaat.. en dan binnen 2 dagen de klantenservice met me voorbeelden proberen te bereiken aangezien jullie e-mail adres niet meer bestaat!
Reputatie 4
@mevrouwP
De technische afdeling heeft deze voorbeelden echt nodig. Zo gaan zij namelijk te werk, als ze dit moeten onderzoeken. Zonder deze voorbeelden kan de technische afdeling je helaas niet helpen.
Reputatie 2
@mevrouwP
De technische afdeling heeft 3 recente (3 dagen maximaal) voorbeelden nodig om het probleem te onderzoeken en op te lossen.

Ik zie in ons systeem staan dat er op 06/10 een vragenlijst naar jou is verzonden.
Heb je deze vragenlijst inmiddels beantwoord?

Ik heb deze vragenlijst allang beantwoord en ik ben ook al teruggebeld (een medewerker heeft mijn voicemail ingesproken, die kon mij niet eens bereiken) DIT STAAT OOK IN MIJN VORIGE BERICHT ZELFS HIER WORDT ER DUS NIET GELEZENIk heb in de mail aangegeven dat ik geen 3 recente voorbeelden kan geven op mijn woonadres (postcode) vanwege een verbouwing. Ik ben gewoonweg niet op mijn woonadres, dus ik kan daar geen problemen ondervinden. Ik heb duidelijk een postcode vermeld waar alle voorbeelden wel op gebaseerd zijn (tijdelijk woonadres). Ik zelfs 5 voorbeelden gegeven maar niemand heeft mij verteld dat ze niet ouder mogen zijn dan 3 dagen, enkele waren dus ook wat ouder. Vervolgens hoor ik op mijn voicemail dat de voorbeelden niet gebaseerd zijn op mijn woonadres (klopt heb ik in de mail gezet met uitleg. Blijkbaar weer niet gelezen, dat is waarschijnlijk teveel moeite). Er wordt dan gesuggereerd dat ik de boel 'belazer' en vervolgens moet ik het dan daar maar mee doen, want er is gewoon een goede dekking op mijn woonadres en met de voorbeelden wordt er dus blijkbaar niks gedaan..

Als ik het goed begrijp moet ik nu dus maar even naar me huis gaan midden in de verbouwing gaan zitten en even iedereen gaan bellen om te kijken wanneer het weer mis gaat om aan jullie 3 voorbeelden te geven waar het mis ging???

Belachelijk! Wat een service!

Terwijl ik dit typ heb ik zojuist alweer een kwartier iemand proberen te bereiken (binnen mijn t-mobile family) waarvan gewoon de telefoon aanstaat, maar ik helaas de voicemail ontvang.. Maar jah ik ben niet thuis dus dat dat probleem is niet 'relevant' genoeg voor de technische dienst!
Reputatie 4
@mevrouwP
De technische afdeling heeft 3 recente (3 dagen maximaal) voorbeelden nodig om het probleem te onderzoeken en op te lossen.

Ik zie in ons systeem staan dat er op 06/10 een vragenlijst naar jou is verzonden.
Heb je deze vragenlijst inmiddels beantwoord?
Reputatie 2
Ook ik ervaar wegvallen gesprekken of gesprekken die niet doorkomen. Mijn vriend heeft precies hetzelfde probleem. Na enkele uren of soms zelfs een dag later ontvang je een smsje waarop staat dat je gemiste oproep hebt gehad (terwijl je telefoon aanstond). We zitten in dezelfde t-mobile family, maar die belminuten raken maar niet op omdat we elkaar gewoonweg niet eens kunnen bereiken!

Ik heb eergisteren drie recente voorbeelden van problemen doorgemaild (voor de technische dienst) en nu lees ik in het begin van dit forum dat deze niet ouder dan 2 dagen mogen zijn? Dat is mijn NOOIT medegedeeld en mijn voorbeelden zijn dus wat ouder aangezien ik uit wanhoop de laatste tijd weer met me andere mobiel (en provider) bel. Hoogst waarschijnlijk krijg ik nu dus weer een verzoek voor nieuwe voorbeelden *zucht*.

Maar wat ik mij nu afvraag is het volgende:

Over dit hele forum klagen mensen dat ze gemiste oproepen hebben terwijl hun telefoon aanstaat, een hoop t-mobile klanten kunnen elkaar niet bereiken, gesprekken vallen weg net als mobiele internetverbindingen etc. Maar het mooiste en opvallenste is dat postcodes over HEEL Nederland worden genoemd!
Het is NU toch wel voor iedereen duidelijk dat het probleem niet locatie gebonden is?Het netwerk van T-mobile is gewoon (nog steeds) overbelast ..

Het doorsturen van voorbeelden naar de technische dienst (gebaseerd op je thuisadres, hallo ik heb een mobiel om mobiel te zijn) heeft dan toch geen nut?

Geen nieuwe klanten meer aannemen dus, extra masten bouwen en zorgen dat je, je huidige klanten niet weglopen (compensatie, een goede klantenservice) lijkt mij de beste oplossing...
Reputatie 2
Hoi,

Ik heb problemen met het gebeld worden en ontvangen van smsjes, mensen krijgen direct mn voicemail en de smsjes komen niet binnen bij me. Ik krijg mn mail en Twiiter wel binnen en kan ook zelf bellen en smsjes versturen. Ligt dat aan het 3G netwerk? Betreft postcode 3605 en in de buurt daarvan.
Reputatie 2
Ik wilde dit gaan proberen:

http://www.consumentenbond.nl/actueel/nieuws/nieuwsoverzicht-2010/Capaciteitsprobleem-T-Mobile

maar de pagina met daarop het klachtenformulier bestaat al niet meer..
het betreft wel een nieuwsbericht van 2 juni en t-mobile zou het probleem binnen 2 a 3 weken trachten op te lossen... blijkbaar denkt t-mobile dat ze het opgelost hebben?

PS: ik vertik het om te twitteren ook niet naar de consumentenbond
Reputatie 2
Ik ben gewend om veel te bellen en heb daar altijd heel veel van genoten. op moment is de verbinding zo slecht dat ik niet langer dan 5 minuten een gesprek kan voeren voordat ik geen gehoor meer heb aan de andere kant. en dan weer opnieuw bellen. en dat blijft zo door gaan. ik heb er geen plezier meer in.
Reputatie 2
Welkom bij T-Mobile, op het 3g netwerk kun je niet eens een gesprek afmaken zonder happeringen.
Ik ben ook misleid door T-Mobile, 2g kun je af en toe wel bellen, mits je buiten bent.
Echt de slechtste dekking die ik ooit heb gehad is op dit moment bij T-Mobile, wat doen ze eraan, compeseren.
Ik zou zeggen krachten bundelen en massaal opstappen.... mail me en meld je aan: mmulder8@gmail.com
Reputatie 2
Ook ik heb er last van!

Woon in utrecht kan momenteel al 2 dagen geen belletjes meer ontvangen( krijg steeds smsjes met oproep gemist)

Bij telefoon gesprekken valt de verbinding regelmatig weg.

Ik reis ook veel richting amsterdam, in de trein en in amsterdam heb ik last van het zelfde probleem.

duur: al enkele maanden met periodes van goed functioneren van het netwerk.
Reputatie 2
Ook ik sluit me bij dit probleem aan. Het is soms zo erg dat ik af en toe mijn mobiel op de grond wil gooien. Ik heb er vooral 's avonds en 's ochtends last van. Een gesprek van 30 minuten wordt soms wel 10 tot 15 keer onderbroken. Dit wekt frustraties op, want hier heb ik niet voor betaald. Stemmen worden ook heel vaak vervomt of vallen gewoon totaal weg, waardoor ik soms wel 5 keer (Niet overdreven..) moet vragen of ze die ene zin willen herhalen. Zo irritant!!

Ik heb ook vaak dat ik een hele lange piep in mijn gesprek hoor. Of dat ik echt HELEMAAL niks meer hoor, totdat diegene weer begint met praten, als ik dus aan het praten ben moet ik af en toe even vragen of diegene er nog is, omdat het gewoon doodstil is aan die kant.

Mijn abonnement verloopt over een aantal maanden. Jullie kunnen denk ik wel begrijpen dat ik zeker niet ga verlengen. Vreselijk.
Reputatie 2
Nadat ik T-mobile van de week heb gebeld, waarvoor ik eerst ruim 11 minuten (!!!) in de wacht werd gezet, en de man probeerde helder te krijgen waar het aan lag, viel wederom de verbinding weg. Vandaar even op dit forum gekeken en dan schrik ik toch wel. Ik ben dit jaar overgegaan van Hi naar T-mobile vanwege de Iphone, maar heb er heel veel spijt van. Overal in het land valt de verbinding weg, internet niet bereikbaar, geen service etc. Zelfs bij mij thuis, waar ik nog nooit problemen het gehad. Vind het echt schandalig als ik al die klachten lees. Ben wel heel benieuwd wat T-mobile hier nu echt aan doet, denk anders dat het goed is om eens te kijken om een collectieve klacht naar Consumentenbond o.i.d. te starten.