Vraag

Problemen inkomende/uitgaande gesprekken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

229 reacties

Reputatie 2
Mocht mijn verhaal niet echt duidelijk zijn dan hoor ik het graag en zal ik proberen het duidelijker op te schrijven.
Reputatie 3
@veronikie, heb je dit probleem overal en altijd of is het op vaste locaties?
Kun je wel zien of je vol bereik hebt?
Schakel je het toestel soms uit? Wanneer je het toestel uit en weer aan zet, werkt het dan beter?
Reputatie 2
@ Eline

Het probleem heb ik overal het maakt niet uit waar ik ben. Ik heb het zelfs in Duitsland en op Tenerife gehad. Afgelopen zaterdag heb ik m'n telefoon 4x aan en uit moet zetten voordat hij het eindelijk deed. Ik heb dan ook gewoon bereik maar ik ben er achtergekomen afgelopen zaterdag dat als er T-Mobile NL in beeld staat ik gewoon alles kan doen en als dat er niet staat ik dan niks kan doen. Misschien dat je daar wat aan hebt.

Groetjes Veronique
Reputatie 2
Ik heb dit probleem al vanaf juli 2009, en T-Mobile is nog steeds "bezig" met het "oplossen" van dit probleem.

Ze zijn nu voor mij -als ik de klantenservice moet geloven- al 385 onderzoeken gestart en zojuist ben ik gebeld of ik nog even wat voorbeelden wilde sturen over gesprekken die wegvallen, wat ik gelukkig pas 210 keer gedaan heb in dat half jaar. Ga het dus niet meer doen.

Er is maar 1 oplossing en dat is NOOIT meer een abo bij T-Mobile te nemen!!
Reputatie 2
Ik zie trouwens ook ineens dat dit topic nu onder toestellen -LG staat maar ik heb geen LG maar een Samsung S5050 dus het is niet alleen bij de LG toestellen.
Reputatie 3
@veronikie, dus als ik het goed begrijp heb je dit probleem niet als je je simkaart in een ander toestel gebruikt? Zoals je aangeeft is je toestel toen je deze ontving binnen 2 weken vervangen, had je eerste toestel het zelfde probleem?
Reputatie 2
Ja klopt omdat de klantenservice dacht dat het waarschijnlijk aan het toestel (ook een Samsung S5050) lag kreeg ik een nieuwe. Maar de problemen zijn gebleven.
Ik moet er wel bij zeggen dat de klantenservice er bij had vermeld dat ik nog contact op kon nemen met de afdeling Aftersales maar omdat we in die tijd een nogal verdrietige tijd hadden en er niet met m'n hoofd bij was had ik zoiets van dat komt nog wel als het allemaal weer wat beter gaat. Maar ik denk er eigenlijk pas net weer aan.

En mijn simkaart heb ik m'n oude toestel gehad en met dat toestel had ik geen problemen en dat was ook een samsung.
Reputatie 3
@veronnikie, wat ik voor je kan doen is je toestel laten omruilen voor een vervangende Samsung S5050, dan kunnen we kijken of het vervangende toestel hetzelfde probleem heeft.
Er komt dan een koerier naar je toe met het vervangende toestel, zou je dit willen en zo ja op welke dag zou het het beste uitkomen voor je? Het kan van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur, ik kan vantevoren helaas geen tijdindicatie geven.
Reputatie 2
Hoi Eline,
Ik denk wel dat het aan het toestel ligt want het toestel is al een keer omgeruild.
Ik had eerst al een andere Samsung S5050 en die is toen omgeruild voor een
andere Samsung S5050.
Ik weet niet of het dan helpt om hem weer om te ruilen.

Groetjes Veronique
Reputatie 2
Ik baal enorm van T-mobile. Nog nooit zoveel problemen gehad met bereik. Vooral de afgelopen 2 a 3 maand heb ik smsjes die NIET aankomen, mensen die me proberen te bellen krijgen een toon van een nummer wat niet bestaat en verbinding die midden in gesprekken wegvalt. Jammer dat mn contract pas eind december afloopt.
Ik ga maar eens een T-mobile winkel zoeken om mijn klacht neer te leggen.
Hey ik heb zonet een ontzettende ruzie gekregen met de klantenservice omdat ik tot vijf keer (aantoonbaar) contact probeerde te zoeken om te melden dat de verbinding steeds verbrak ... en ja hoor steeds bij naam nummer pc en zooi controle verbrak de verbinding en kon ik opnieuw bellen en het aan een nieuwe medewerker uitleggen totdat de verbinding verbrak ..

Tot op heden heb ik het nog niet kunnen doormelden daar de laatste medewerker mevrouw KLUNS (of klumps of iets dergelijks) weigerde de snelheid erin te houden daar volgens haar het niet mogelijk was om terug te bellen als de verbinding voor de 6e keer verbroken zou worden ...

Maar ook ik heb sinds begin van deze ochtend last van het feit dat de gesprekken spontaan verbroken worden en ik bel met een SE Xperia X1 en niet alleen naar bepaalde groep ...

Na mijn gesprek met die mevrouw Kluns heb ik toch besloten om na 10,5 jaar T-mobile te verlaten door haar manier van optreden .. maar ik dacht ik meld het even ...
Reputatie 2
probleem met W890i

ik kan niet bellen, mijn belltoon werkt niet alleen de vibration
ik kan wel muziek luisteren of een belltoon afspelen
als ik bel hangt zich het toestel op, gesprek vallt weg, akku eruit halen en nieuw starten
wat kan ik doen?
Reputatie 2
hoi eline ,
ik herken dit probleem ja . ook ik krijg steeds die melding. echter heeft dit niet te maken waar je bent .. want ook gewoon in nederland krijg je regelmatig alleen nood oproepen.
ook de simkaart iun ander mobieltje stoppen heeft geen zin.
denk dat het netwerk van t mobile mischien op bepaalde plaatsen te zwak is en je dan die melding krijgt
Reputatie 4
@monicapeter1

Indien je in bepaalde gebieden slechte dekking ervaart, kun je in [thread=106666]dit topic[/thread] er een melding van maken.
Reputatie 3
nou, lekkere lange klachtenlijst! ik heb zelf gelukkig geen probleem met de verbinding,
is zelfs beste van alle 3, heb mast op nog geen 500 meter. ik zou denk ik eisen via
aangetekende brief dat er een medewerker van t-mobile zou komen op mijn adres
als ze mij niet serieus namen. anders betaal ik ook geen rekeningen meer zonder
goed antwoord. t.m, deze klachten had je toch sneller op kunnen lossen! oja, mijn
smsjes krijg ik soms een paar dagen later! weinig reacties van moderators trouwens.
Reputatie 4
@Funnos

Zoals afgesproken heb ik dit probleem doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Zodra ik wat meer weet, neem ik meteen contact met je op.

@Knip

Dit is offtopic. Voortaan je vraag in het juiste topic plaatsen alsjeblieft. Ik adviseer je hoe dan ook om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.
Reputatie 2
Ik gebruik een iPhone en sinds deze maand ondervind ik ook veel mislukte gesprekken. Dit is echt heel irritant, in een gesprek van 15min moet ik soms wel 8x opnieuw terugbellen!

Ik heb al even rondgekeken op internet en lees diverse suggesties (nieuwe simkaart, ander toestel proberen etc.) voor een mogelijke oplossing, maar het lijkt gewoon aan de capaciteit van het 3G netwerk van T-mobile te liggen. Wanneer ik mijn 3G netwerk namelijk uitschakel en over het 'gewone' netwerk bel, verloopt ieder gesprek vlekkeloos. Maar dit lijkt me niet de oplossing voor het probleem!

Moet ik mijn probleem ook apart aanmelden bij de klantenservice en 3 recente voorbeelden van mislukte gesprekken doorgeven of is het issue inmiddels bekend bij T-mobile?
Reputatie 2
ik heb een nokia 6300 heb hier geen last mee bel alleen voor korte gesprekken mijn vrouw is de hele dag alleen en wil graag dat als ik in de bus 152 stap naar huis toe gaat van a,dam naar almere
Reputatie 3
Heb zelf ook een combinatie van deze storingen.
1. Data verbinding valt telkens uit...
2. Gesprekken worden beeindigt of kwaliteit gesprekken is zo slecht dat ik het gesprek moet beeindigen.
Reputatie 2
Het wegvallen van gesprekken heb ik op mijn thuis adres last van: 6228 GA
Reputatie 2
Sorry een beetje laat. Met mijn eerste Samsung S5050 had ik ook ditzelfde probleem dat juist de reden waarom het toestel vervangen is.
Daarom denk ik ook dat het weinig zin heeft om nu weer een nieuwe S5050 hiervoor te nemen.

Groetjes Veronique
Reputatie 2
Ik heb precies hetzelfde probleem! Schande!
Reputatie 2
Ik heb sinds ik verhuisd ben ook iedere keer geen bereik in huis. En dat terwijl ik dat met mijn zakelijke Vodafone abonnement wel heb. Zoals zovelen hier heb ik dat ook al netjes aangegeven bij de klantenservice. Wat ze precies allemaal gezegd heeft weet ik niet meer precies omdat het al weer een maand of twee geleden is. Het kwam er in ieder geval op neer dat de TD had gezegd dat alles in orde was en dat ik niet onder mijn contract uit kon. Ik heb de kleine lettertjes er niet op nagelezen, maar als ik hier zo eens lees, denk ik dat ik de strijd maar eens aan ga binden. Het is simpelweg niet meer van deze tijd dat je binnenshuis niet mobiel kan bellen. Ik heb gelukkig ook nog een huislijn, maar je zal echt afhankelijk zijn van je gsmtje. Ik ben het in ieder geval zat om met mijn smoel tegen het raam aangeplakt een gesprek te voeren en dan minimaal twee keer te moeten terugbellen en vervolgens de vraag te krijgen of mijn beltegoed op was... Ik ga eens even nakijken wat mijn rechten zijn.
Reputatie 3
@veronikie, ik heb jouw probleem voorgelegd bij de afdeling After Sales, ze hebben het akkoord gegeven om jouw toestel om te ruilen voor een ander type toestel.
Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met T-Mobile Klantenservice op het nummer 06 - 2400 1200. Het verhaal is bekend bij de afdeling After Sales zij kunnen dit terug zien in het systeem.
Reputatie 2
@ Eline

Dank je wel ik ga contact opnemen met de After Sales.
Dank je wel voor het uitzoeken van het probleem.

Groetjes Veronique