Vraag

Problemen inkomende/uitgaande gesprekken



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

229 reacties

Reputatie 2
als je mobiel aangeeft dat je alleen noodoproepen kan doen, komt dat meestal doordat je geen bereik hebt. ik heb het af en toe in mijn eigen huis....
Reputatie 2
heb al een paar keer de klantenservice aan de lijn gehad maar krijg telkens weer een kolder verhaal van dat het opgelost is,kruislings test en weet ik veel wat.alles gedaaan etc etc maar probleem blijft zich voordoen.
daarna kwam ze met een kolder verhaal van ik zie dat u net op het randje woont van wel goed,niet goed ontvangst enzv.

nou ik woon al 20 jaar op de zelfde plek dus verzin maar wat beters want heb sinds 2000 geen last en de laatste 3 maanden niets anders dan last.,ze wist niet veel meer te vertellen en de verbinding werdt abrupt verboken

juist jah..

t mobile.
Reputatie 2
Hallo,
Ik moet ten eerste bekennen dat ik niet alle voorgaande forumreacties heb gelezen (het zijn er even teveel voor de tijd die ik nu heb), maar het ziet er naar uit dat ik vrijwel dezelfde problemen ervaar. Ik heb nu zo'n 2 maanden een t-mobile abonnement en het mobiel bellen is echt een drama. 9 van de 10 gesprekken vallen gewoon weg na zo'n 2 a 3 minuten bellen. Voorgaande houdt in dat ik mijn gesprekspartner totaal niet meer hoor maar dat de minutenteller wel doorloopt en ik de verbinding uit frustratie maar zelf verbreek. Bovendien als je wel een verbinding hebt dan hoor je een verdomd irritante echo van jezelf ongeacht toestel (poging met blackberry bold, lg renoir en sony ericson). Het is maar goed dat ik twee nummers bezit anders had ik een groot probleem. Ik krijg ik namelijk te horen dat ik op mijn t-mobile nummer ook soms totaal niet te bereiken ben. Een verlenging zit er voor mij dus ook niet in, het lijkt er namelijk op gezien voorgaande reacties dat ik niet de enige ben en dat het ook niet snel opgelost gaat worden! Helaas zit ik nog zo'n 10 maanden aan mijn abbo vast (wat ik alleen genomen heb vanwege een aanbieding icm een blackberry en blackberry internet).
Reputatie 2
Heb de laatste tijd ook deze problemen, op verschillende plekken in het land.
Het gebeurd regelmatig dat ik als ik bel of gebeld word, de verbinding daarna niet tot stand gebracht kan worden. Ook gebeurde het me van de week dat er steeds woorden wegvielen van hetgeen de ander tegen mij zij, deze kon mij wel gewoon normaal verstaan.
Hierna probeerde ik iemand anders te bellen, toen viel de verbinding helemaal weg, toen ik daarna nog eens probeerde te bellen kreeg ik meteen een fout. Wel kon ik smsen, en mijn telefoon gaf aan dat signaalsterkte gewoon volledig was, maar toch kon ik niet bellen.
Een paar minuten hierna kreeg ik een sms binnen dat ik een gemiste oproep had, die niet doorgekomen was op mijn telefoon, van nog een ander persoon. Dus met 3 verschillende mensen had ik problemen met bellen, dus moet de fout wel bij mij liggen.

Dit is echt een probleem wat de laatste maanden vaker voorkomt. Paar jaar terug al een keer eerder problemen hiermee gehad, toen had tmobile problemen met de dekking en kon ik alleen bellen als ik bij het raam ging staan. Dat is nu het probleem niet, aangezien mijn telefoon gewoon volle antenne balkjes aangeeft, maar ik weet niet wat wel het probleem is nu.

Het is alleen verschrikkelijk vervelend, want ik ben op deze manier nu al een paar belangrijke telefoontjes misgelopen.

Telefoon is een nokia 5800
Probleemgebieden waarin ik het tot nu toe gemerkt heb:
- Rijswijk zh,
- snelweg a15 richting gorinchem
- spijk (lingewaal)
- culemborg

Hopelijk kan t-mobile hier iets mee en is het snel opgelost.
Reputatie 2
Hier hetzelfde probleem. Ze weigeren te ontbinden en wacht al 2,5 maand op verbetering! Ik vind het ronduit belachelijk dat ze zo met de klanten omgaan!

Ik ga hier dus NIET verlengen!
Reputatie 2
Ik heb een i-150 icm een Iphone. Mensen konden mij soms slecht verstaan met die Iphone. toen heb ik een Nokia N97 gekocht en leek het prbleem verholpen. Nu komt dat mensen mij slecht verstaan weer terug.

Ik heb speciaal voor dit gedonder een abonnement bij KPN afgesloten, en dat gaat beter.

Ik ben altijd tevreden geweest met T-Mobile, maar de komst van die Iphone is geen zegen voor de abonnees.

Je kunt je afvragen, ik heb dan wel een contract, maar moet ik betalen voor services die slecht geleverd worden?

Maar er zijn vast meer mensen met dit probleem.
Reputatie 2
Ik heb de compensatie op de eerst volgende maand gezien op mijn factuur.
Nu heb ik voor de 2e maand Augustus geen Compensatie gehad!
Reputatie 2
Dag, heb de eerste maand wel de coulance regeling gefactureerd gekregen, echter de tweede maand niet. Wanneer gaat dat alsnog gebeuren?
Reputatie 4
Ik heb de klantenservice hierover maar gebeld, ik heb waarschijnlijk ook voor mijn mobiele abonnement coulance gekregen wat ik niet (meer) wist. Dus voor de anderen zal het ook wel komen. Mijn laptop abonnement werkt nu trouwens goed.
Reputatie 4
Ik heb even een vraag over de compensatie voor een moderator. Ik heb bevestiging gekregen dat ik voor mijn laptop abonnement compensatie zou krijgen, maar ik heb bij dit abonnement niets gehad. Maar voor mijn flex abonnement heb ik wel compensatie gekregen.
Nou zul je wel zeggen, maakt niets uit. Maakt wel uit, want de maandkosten van mijn laptop abonnement zijn hoger dan mijn flex. Of krijg ik op mijn flex de waarde van 2 maanden korting van laptop economie, zou dan 40 euro inclusief btw zijn. (Het liefst heb ik zelf compensatie op het abonnement waar deze regeling voor geldt)
Misschien komt deze verwisseling omdat ik mijn telefoonnummer opgegeven heb voor eventuele communicatie, heb wel het nummer van mijn laptop abonnement opgegeven waarmee ik problemen ondervond.
Reputatie 2
Ik heb de afgelopen weken precies hetzelfde probleem. Soms wordt sms niet verstuurd. Andere keren komen telefoon gesprekken helemaal niet aan en krijg ik een sms van een gemiste oproep pas uren later (HTC hero).
Reputatie 4
@arry25
De vergoeding is op 6/07/2010 ingevoerd in ons systeem. De factuurdatum van je laatste factuur is 05/07/2010. Vandaar dat het bij jou pas zichtbaar zal zijn op de eerst volgende factuur. Het scenario van je vrouw is dus anders. Zie ook de uitleg van Anne-Marie op de eerste pagina.
Reputatie 2
bedankt voor het melden dat mijn vraag verplaatst is.maar dan ook nog eens niet beantwoord?
dus nogmaals ik heb een vraag,mijn vrouw en ik hebben beide bij t-mobile een abbonement.
mijn vrouw heeft voor de bar slechte verbingsperiode wel al een deel gekregen.
ook ik had mijn netjes aangemeld, maar op mijn vacature staat geen korting.
maar wel de mail ontvangen dat ik het in twee maanden zou krijgen.
dus is er nou echt niemand van t-mobile die mijn vraag wil/kan beantwoorden?



gr.arry
Reputatie 2
ze zien je nog steeds niet,is wel een beetje een slechte zaak van t-mobile.
dit is toch ook een serieuse zaak
Reputatie 2
ik ben bang dat ze je nu over het hoofd zien.
nog eventjes geduld en anders de klantenservice bellen.;)
Reputatie 2
ik heb een vraag,mijn vrouw en ik hebben beide bij t-mobile een abbonement.
mijn vrouw heeft voor de bar slechte verbingsperiode wel al een deel gekregen.
ook ik had mijn netjes gemeld, maar op mijn vacature staat geen korting.
zouden jullie daar naar kunnen kijken??
want dit klopt volgens mij niet helemaal.


gr.arry
Reputatie 2
Ik post wel een bericht zodra ik op mijn factuur zie dat ik een compensatie heb gekregen.
Reputatie 4
Zie reactie moderator. Ik heb ook nog geen compensatie gehad, maar omdat t-mobile sinds begin deze maand bezig is dit te verwerken, kan iedereen deze compensatie simpelweg niet ontvangen hebben. Ik denk dat dit wel 2 maanden kan duren.
Ik heb er wel vertrouwen in dat dit gebeurd, het is allemaal bevestigd door t-mobile.
Anders meld ik mij zeer zeker bij de klantenservice.
Reputatie 2
ik heb ook hetzelfde, heb nog eens goed gekeken maar onder geen enkele vermelding staat iets

hoe kan dit, en wanneer word dit wel rechtgetrokken of zijn het weer loze beloftes!!

gaarne een antwoord T-mobile!
Reputatie 3
Heb ik ook.
Reputatie 2
heb precies hetzelfde
Beste heer/mevrouw,

Ik heb 13 dagen geleden een email ontvangen dat ik 2x mobiel internet niet gefactureerd zou krijgen, terwijl ik vandaag zie dat ik een factuur heb gekregen voor deze maand, met de internet kosten erbij.

Hoe kan dit..
Reputatie 5
[modbreekt]We zijn begin juli begonnen met het toekennen van de kortingen. Als je je beltegoed/minuten in het begin van de maand ontvangt dan zul je de eerste korting op de factuur van augustus ontvangen. We hebben de korting dan helaas niet meer kunnen verwerken op de factuur van juli.

Op de facturen die later deze maand worden verstuurd zal al wel de eerste korting staan vermeld. [/modbreekt]
Reputatie 2
Ik heb sinds afgelopen week precies hetzelfde probleem. Ook ik heb een nieuwe telefoon aangeschaft ( en een nieuwe simkaart gehad), maar dit blijkt niet te helpen.

Alstublieft T-mobile weet je wat er her aan de hand is en wat hiervoor de oplossing is.

Groeten
Reputatie 2
iedereen massaal weg bij t-mobile :)
altijd gezeik bij t-mobile.
eerst met de site dat je je belstatus niet kon bekijken en dan krijg je ineens rekeningen waar je u tegen zegt terwijl je belgedrag niet is veranderd en nu dit gezeik weer.