Vraag

Problemen inkomende/uitgaande gesprekken



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

229 reacties

Reputatie 2
Het is weer zo, ineens geeft mijn telefoon aan: "ongeldige servernaam" wat is dat toch???
heel vervelend in ieder geval!!

(edit) telefoon weer opnieuw opgestart en het werkt weer, T-mobile wat is er nou aan de hand, dit kan toch niet de bedoeling zijn??
Reputatie 2
Ook hier hetzelfde probleem, dit slaat werkelijk nergens op, ik heb een telefoon om bereikbaar te zijn maar is niet mogelijk omdat het bereik steeds wegvalt op de een of andere duistere manier, als ik dan mijn telefoon opnieuw opstart werkt hij weer, maar heb nu al diverse keren gehad dat mijn vriendin en vrienden mij dringend nodig hadden en mij vertelde dat ik niet bereikbaar zou zijn, dit is waardeloos, jammer genoeg wordt ik er niet wijzer van wanneer ik de klantenservice bel die legt het probleem bij mij of gooit het op dat het allemaal over 2 maanden opgelost is, terwijl ik hier op het forum lees dat dit ook is verteld tegen mensen die dit meer dan 2 maanden geleden te horen kregen, internet is precies hetzelfde verhaal kan heel vaak geen verbinding maken en kom er op die manier dan achter dat ik mijn telefoon weer opnieuw moet opstarten want ook mijn telefoon verbinding is dan weer weg, ik ben nog niet zo lang klant van t-mobile en kan alvast melden dat ik dit op deze manier ook niet zal blijven, als er geen verbetering in komt ga ik mijn abonnement opzeggen en kunnen ze mijn telefoon weer op komen halen want dit is niet de bedoeling en niet wat er is beloofd waarvoor we toch echt flink betalen.

Greetz.
Reputatie 2
Hier in 9062 ook totaal geen bereik. kan helemaal niks en dat is behoorlijk vervelend!!!!
Reputatie 2
Ik heb het zelfde probleem (Nokia N97 mini).
Telefoon staat aan, maar ik ben gewoon niet bereikbaar. Wel irritant, omdat smsjes ook pas na 4 uur binnenkomen. Telefoon uit/aan gedaan, geen nut.
Klantenservice gebeld, daar zeggen ze dat het ligt aan het feit dat de telefoon de internetmasten opzoekt, en de telefoonmasten niet..dat zou volgens mij geen probleem moeten zijn toch?

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?


Ik heb dezelfde telefoon en heb er ook last van....tot grote ergernis.
Reputatie 2
Ik heb op de rekening van afgelopen maand al compensatie gekregen. De email dat ik een compensatie kreeg kwam zelfs later dan die rekening.
Reputatie 2
Ik heb T-mobile twee weken geleden gebeld omdat ik ook last heb gehad en nog steeds ondervindt. Maar tot heden nog geen compensatie gehad.

Heeft iemand eventueel een e-mail adres waar ik ze kan mailen om te vragen wanneer ik mijn compensatie kan verwachten?

Hartelijk dank.
Reputatie 2
hallo,
ik heb sinds 2 dagen web and walk. Nu hbe ik er ook last van. Als ik hem op 3g heb staan dan ben ik niet te bereiken...maar zet ik hem op gsm dan heb ik er geen last meer van en krijg ik ook alle berichten binnen van gemiste oproepen. ik probeerde telkens met een ander nummer naar mijn telefoon te bellen, maar dat ging gewoon niet!
Wel knap irritant...
Reputatie 2
Ook hier geen beloofde tegemoetkoming op de factuur te bekennen graag nadere informatie gevraagd.
Reputatie 4
@kimmerly
Ervaar je dit probleem op 1 locatie of juist overal? Heb je de simkaart al in een ander toestel getest?

@Lisap & Beowulf1
Kun je je simkaart testen in een ander toestel?
Reputatie 7
@ezz,
Vervelend dat het bij jou nog niet goed werkt. Misschien kan een moderator je antwoordt geven? Een paar voorbeelden met tijd, data en postcode aan een moderator geven, kan het bekeken worden. Maar ik neem aan dat je dit al weet?
Succes ermee, ik weet hoe ontzettend irritant het is, als je internet niet of heel slecht werkt!


Er wordt idd aan het probleem gewerkt. Maar toch bedankt hoor, altijd fijn als er mensen meedenken/meeleven ;-)
Bij jou is het ook in orde gekomen dus dat zal hier ook ongetwijfeld gebeuren. Zodra alles weer werkt zal ik het melden!

Gr.
Reputatie 2
ik zou ook wel erg graag willen weten wanneer de compensatie op het factuur verschijnt.;)
Reputatie 4
@ezz,
Vervelend dat het bij jou nog niet goed werkt. Misschien kan een moderator je antwoordt geven? Een paar voorbeelden met tijd, data en postcode aan een moderator geven, kan het bekeken worden. Maar ik neem aan dat je dit al weet?
Succes ermee, ik weet hoe ontzettend irritant het is, als je internet niet of heel slecht werkt!
Reputatie 2
Regelmatig ben ik niet te bereiken terwijl het toestel naast me op tafel ligt en vol bereik aangeeft. De bellende kant krijgt dan direct de voicemail uren later komt er dan een sms-je van een gemist gesprek.
Dit gebeurd met name in postcode gebied 2741.

Hebben jullie nog wat van T-Mobile gehoord over dit fenomeen??
Dit heeft volgens mij nl niks te maken met 3G of GPRS! Het is nl gewoon bellen
Reputatie 7
Vind de compensatie toch ook wel belangrijk, je hebt tenslotte voor iets betaald waar je geen gebruik van hebt kunnen maken.
Fijn dat bij jou internet weer goed werkt, is bij mij echter helaas nog niet het geval.

Gr.
Reputatie 4
Ik heb het ook nog niet gekregen, het zal nog allemaal verwerkt moeten worden. Ik wacht rustig af, als je een e-mail gehad hebt, zul je echt wel je compensatie krijgen.
T-mobile even de tijd geven om alles te regelen.

Ben blij dat mijn internet nu wel goed werkt. Vindt ik nog belangrijker dan de compensatie.
Reputatie 2
Helemaal mee eens, zou wel handig zijn dat erbij staat op WELKE facturen het dan gecompenseerd zal worden he....

We wachten het wel weer af, net als al die keren dat het netwerk niet in orde was!

Groeten, Ramon
Reputatie 7
Bij mij stond tegemoetkoming ook nog niet op de factuur. Ga ervan uit dat dat op de volgende 2 facturen zal gebeuren.

Gr.
Reputatie 4
Net factuur gekregen, maar de beloofde tegoemoetkoming voor de netwerkproblemen is er niet op toegepast.

Komt deze pas volgende maand? Het mailtje zegt niet in wanneer. Wat meer duidelijkheid is wel gewenst.
Reputatie 2
Klinkt stom. maar wat ben ik blij dit te lezen dat ik niet de enige ben.Ik heb een toestel van T-mobile HTC vario 4. ook ik dacht dat het aan mijn toestel lag maar helaas ik heb nog nooit zoveel mijn simkaart gewisseld. Het stelt mij alleen teleur dat ik geen directe oplossingen lees welke geboden zouden moeten worden.

Als dit wel gebeurt is dan zou ik die graag ook willen lezen dan weet ik wat ik eraan kan doen
.


andere provider nemen. dat ga ik ook doen.
kheb 2 abbo's bij t-mobile. 1 verloopt volgend maand en die andere over 11 maanden.
kheb 1 abbo al opgezegd en een nieuwe abbo afgesloten bij vodafone.
kan niet wachten tot dat die andere ook verloopt zodat ik weg kan bij t-mobile.
8 jaar lang trouwe klant geweest van t-mobile, maar nu laten ze je vallen.
Reputatie 2
Ik heb dit probleem al 1,5 jaar en dus niet onlangs begonnen! Steeds gemiste oproepen terwijl toestel niet overgaat, krijg ineens allemaal smsjes! Zodra m'n abonnement afloopt stap ik weer over naar telfort! Daar had ik nooit problemen. Vind het vooral irritant dat T-mobile de klanten wijsmaakt dat het niet aan hen ligt! GRRR!!!
Reputatie 2
Klinkt stom. maar wat ben ik blij dit te lezen dat ik niet de enige ben.Ik heb een toestel van T-mobile HTC vario 4. ook ik dacht dat het aan mijn toestel lag maar helaas ik heb nog nooit zoveel mijn simkaart gewisseld. Het stelt mij alleen teleur dat ik geen directe oplossingen lees welke geboden zouden moeten worden.

Als dit wel gebeurt is dan zou ik die graag ook willen lezen dan weet ik wat ik eraan kan doen.
Reputatie 2
Hier nog iemand met hetzelfde probleem. Sinds ik mijn G2 ( HTC hero) heb met regelmaat alleen Noodnummer melding in het scherm, maar ook het schermpje krijgen met kiezen welk netwerk en dan bij T mobile de melding krijgen dat SIM niet toestaat te verbinden met dit netwerk.
Hiervoor een HTC P3300 gehad en nooit problemen gehad.
Inmiddels ook al een vervangende SIM ontvangen, maar nog steeds problemen.
Reputatie 3
@HMK, Wil je de volgende gegevens doorgeven zodat wij een onderzoek kunnen starten?
* vanaf wanneer ervaar je dit probleem,
* welk merk en type toestel gebruik je,
* wat is het adres en de postcode van de locatie waar je problemen ervaart?


Ik kreeg inderdaad op 04-05-2010 een SMSje over mijn klacht van een echo als ik naar vaste lijnen bel (wat overigens ook naar mobiele nummer is). "Het probleem zou vandaag verholpen moeten zijn. Er is een aanpassing gedaan. excuses voor het ongemak.

De echo klachten zijn inderdaad met 50% verminderd (maar niet geheel verholpen!)
De wegvallende gesprekken gebeuren nogsteeds, ik had al slecht geluid, maar nu is het nog slechter, en tot ovemaat van ramp is het geluid niet alleen bij mij slecht, maar nu hoort ook de tegenpartij mij erg slecht. Er ruist en stoort de hele tijd iets, waardoor mensen steeds zeggen "Wat zeg je? Ik kan je heel moeilijk verstaan."
Ik moet mensen regelmatig via m'nn vaste lijn terug bellen om een normaal gesprek te kunnen voeren. Dat is toch niet normaal?!
Wat is het toch met T-mobile at ze steeds deze problemen hebben?!
Reputatie 2
Zelfde problemen met mijn Nokia E71, geen/slecht bereik, geen web n walk verbinding. Klantenservice gebeld, waren geen problemen bekend, dus nieuwe simkaart gekregen.

Helaas bleven de problemen bij mij en bij mn vriendin hetzelfde, ook met een ander toestel.

Langs de Tmobile shop geweest in Rotterdam en het blijkt dat er een probleem is met het umts/G3 netwerk. Netwerk op de telefoon op GSM gezet en het probleem was over. Echter is web n walk nu zo vreselijk traag dat je er gewoon niks aan hebt. WAARDELOOS.

Ook zo lekker dat ze je 10 keer de klantenservice laten bellen en dat ze bij de klantenservice niet gewoon kunnen zeggen dat ze problemen hebben!!?? Binnen 2 minuten in de Tmobile shop weet je waar je aan toe bent. Probleem zijn ze mee bezig en zou snel opgelost zijn. al heb ik daar weinig vertrouwen in als ik alles hier zo lees.

Het is dus blijkbaar niet een regionaal probleem maar heel Nederland heeft er last van...

TMobile los het op, dit kost je klanten.....
Reputatie 2
Hier hetzelfde probleem. Dacht eerst ook dat het aan mij of mijn toestel lag maar hoor er meer mensen over. De laatste paar weken is het wel erger dan daarvoor. Ik kan ook vaak niet bellen omdat er gewoon ineens geen verbinding meer is. Niet echt handig midden in een gesprek. En gebeld worden is ook een ramp inderdaad.
Hopelijk wordt er wel door T-Mobile naar gekeken want mijn toestel is het echt niet zo te zien...