Vraag

Problemen met het netwerk


  • Doet lekker mee
  • 1 reactie
Waarom betaal ik me altijd blauw aan abonnementkosten, terwijl ik bijna geen bereik heb! Ik ben al jaren

5 reacties

Reputatie 4
@ TMD.

Welkom op het T-Mobile Forum!

Mijn excuses voor de zeer late reactie! Ik vind het vervelend om te horen dat je problemen ervaart met je bereik. Sinds wanneer speelt dit? Ik zie dat hier tot op heden namelijk geen melding van is gemaakt. Ervaar je het probleem overal of is het locatiegebonden?

Indien het locatiegebonden is, dan kan je hier een melding van maken via onze dekkingskaart. Een netwerkspecialist zal jouw melding dan onderzoeken en je binnen 10 werkdagen voorzien van een terugkoppeling.

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!
Heel typisch dat ik nu al meer als een week aan het proberen ben om te reageren. En geen enkele reactie van mij wordt geüpload. Maar ik zal nogmaals mijn situatie uitleggen want de vorige keer kwam het er maar half op. Mijn internet en bereik zijn waardeloos. Ik heb eigenlijk alleen maar thuis goed bereik. Buiten en in et openbaar vervoer heb ik bijna tot geen bereik. En met name internet bereik. Terwijl mijn vriend precies dezelfde telefoon heeft en ook T-mobile als provider maar dan prepaid en hij heeft altijd en overal bereik. Ik vind dit niet kunnen want ik betaal iedere maand veel geld voor diensten waar ik vaak niks aan heb!! En dan kunnen jullie welk komen met ja kijk naar de dekkingskaart, maar dat vind ik onzin als mijn vriend we gewoon overal bereik heeft!
Reputatie 1

@ TMD.

Welkom op het T-Mobile Forum!

Mijn excuses voor de zeer late reactie! Ik vind het vervelend om te horen dat je problemen ervaart met je bereik. Sinds wanneer speelt dit? Ik zie dat hier tot op heden namelijk geen melding van is gemaakt. Ervaar je het probleem overal of is het locatiegebonden?

Indien het locatiegebonden is, dan kan je hier een melding van maken via onze dekkingskaart. Een netwerkspecialist zal jouw melding dan onderzoeken en je binnen 10 werkdagen voorzien van een terugkoppeling.

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!



Helpt allemaal niks krijg je melding over een terugkoppeling en daarna hoor je niks meer.
Reputatie 4
@ TMD.

Dat is vreemd! Wanneer je vriend met precies hetzelfde toestel en ook T-Mobile als provider geen problemen ervaart, lijkt het niet te gaan om een netwerkprobleem. Ik wil je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te bekijken of je toestel mogelijk defect is. Ik hoor graag van jouw bevindingen! 🙂
Reputatie 4
@ Harm1959

Vervelend dat je hier zo over denkt! Ik zie dat we je op 19/12 hebben geprobeerd te bereiken om de uitkomsten van het netwerkonderzoek met je te bespreken. We zullen dit nogmaals proberen en je dan voorzien van een terugkoppeling.

Reageer