Beantwoord

Problemen met inloggen ING app i.c.m. Extra Veilig Online

• 23 november 2016
  • 1 reactie
  • 142 Bekeken

Ik kan sinds enige tijd niet meer inloggen op de INGapp bij 4G op de wifi geen probleem. Nu lees ik vaak terug dat het aan veilig online zou liggen zouden jullie die van mijn abbo kunnen verwijderen? Het zou namelijk fijn zijn als je "gewoon " overal kan inloggen.
icon

Beste antwoord door Amy 24 november 2016, 09:06

Hey Brenda1970,

Er zijn inderdaad problemen met de ING app in combinatie met Extra Veilig Online. Het probleem is nu in onderzoek.

Ik heb bij jou zojuist wel de Extra Veilig Online bundel voor je gedeactiveerd. Zou je jouw toestel eens opnieuw op willen starten? Ik ben benieuwd of de ING app daarna wel weer helemaal naar behoren werkt! Mocht dat niet het geval zijn zou je dat dan aan ons willen laten weten in dit topic?

Omdat er al een lopend topic is over dit onderwerp en om dubbele topics te voorkomen heb ik jouw topic gesloten. Reacties kunnen achtergelaten worden in dit topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Brenda1970,

Er zijn inderdaad problemen met de ING app in combinatie met Extra Veilig Online. Het probleem is nu in onderzoek.

Ik heb bij jou zojuist wel de Extra Veilig Online bundel voor je gedeactiveerd. Zou je jouw toestel eens opnieuw op willen starten? Ik ben benieuwd of de ING app daarna wel weer helemaal naar behoren werkt! Mocht dat niet het geval zijn zou je dat dan aan ons willen laten weten in dit topic?

Omdat er al een lopend topic is over dit onderwerp en om dubbele topics te voorkomen heb ik jouw topic gesloten. Reacties kunnen achtergelaten worden in dit topic.