Vraag

Problemen versturen/ontvangen sms (deel 1)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

438 reacties

Reputatie 2
hier ook het probleem dat er soms geen sms of zelfs telefoontjes binnenkomen... erg handig als je overal druk aan het solliciteren bent...
(soms gebeurd het weleens dat je ineens een sms binnenkrijgt van gemiste oproep, terwijl er de oproep zelf niet een doorgekomen is)
maar ik heb geen idee wat ik er mee moet, ik moet dus gewoon kunnen vertrouwen dat ik altijd bereikbaar ben.. maar bij wie moet ik me melden: t-mobile / pro assist ??? (en simkaart in andere telefoon doen, schiet dus ook niet op, omdat het willekeurig gebeurd).. ppfffttt nog een jaartje en dan eindelijk van de satio af... wat een "miskoop".. is namelijk al een keer ter reparatie weggeweest.
Reputatie 3
Als je een geen internet gebruikt op je toestel is het handig om op je toestel, de netwerkmodus te zetten naar 2G.
In de satio: Menu-Instellingen-Connectiviteit-Netwerk-Netwerkmodus en kies voor alleen GSM.
Dit verhelpt vaak deze problemen.
Reputatie 2
dankjewel voor deze tip, maar ik zal er geen gebruik van maken.. wil ook tussendoor email kunnen checken.. vind het gewoon belachelijk dat je voor zo'n "duur" toestel incl alle kosten niet eens meer uit kunt gaan van bereikbaar zijn...
Reputatie 2
is er misschien nog een medewerker met een antwoord hoe ik het het beste kan aanpakken????
Reputatie 2
weet je wat het tegenwoordig allemaal is. je kan onderhand alles met je telefoon alleen het gebeld en gesmst worden word en een heel stuk lastiger op.. t is makkelijk internet enzo op je foon maar vroeger had je het toch ook niet. geen probleem dat t er allemaal opzit maar dat ze dan ook zorgen dat t allemaal goed doet en niet de schuld bij de verzender (in dit geval) leggen is het ook niet erg
Reputatie 2
prima, maar dan kunnen de kosten ook wel omlaag... gemiddeld 50 euro per maand kwijt en niet altijd bereikbaar zijn ... tja, dan hoor je mij wel klagen ja..
Reputatie 2
@suzebol75
Als je klacht betrekking heeft op het netwerk, kun je klacht kenbaar maken via de dekkingskaart op onze website?

Je dient op het formulier 7 korte vragen te beantwoorden via een dropdownmenu. Verder ontvangen we graag 1 voorbeeld van een mislukt gesprek, sms'je of dataverbinding. Naar aanleiding van het formulier nemen we binnen maximaal 4 dagen telefonisch contact met je op.

Mogelijk heb je het formulier al een keer ingevuld. Indat geval verzoek ik je het formulier nogmaals in te vullen omdat we nu direct telefonisch contact met je opnemen om de mogelijkheden te bespreken en je verder te informeren.

Als je het idee hebt dat het aan je toestel of je simkaart ligt kun je contact opnemen met de T-Mobile Klantenservice (06 2400 1200) en overleggen met een collega aan de lijn. Zij kunnen dan wellicht een oplossing aandragen.
Reputatie 2
bedankt voor het antwoord, heb 3 keer het formulier ingevuld... ik wacht af :)
ik dacht eerst dat het misschien met het toestel te maken kan hebben, omdat ik al eerder problemen ermee heb gehad en ter reparatie is weggeweest... maar goed, lees meerdere klachten, dus neem aan dat het ook met t-mobile te maken heeft.
Reputatie 2
ik heb problemen met het versturen van smsjes naar anderen. ik heb het ook al naar mezelf geprobeerd. Elke keer als ik het verstuur krijg ik later een bericht (unable to send message) met uitroepteken.
ik heb een relaxbundel 300+100 sms gratis
Reputatie 6
@rakuen2115

Ik kan niet achterhalen welk toestel je gebruikt, zou je willen controleren in de instellingen van de telefoon of de sms-centrale goed ingesteld staat? dit moet zijn : +31 624000000

Hoe je dit kunt instellen kun je vinden in de handleiding van jouw toestel.
Reputatie 2
Ik heb inmiddels al een tijdje dat mensen mij niet kunnen smsen...af en toe komen ze wel aan en van sommige mensen altijd...maar er zijn een aantal belangrijke mensen voor mij die mij niet of zelden per sms kunnen bereiken.Ik vind dit ?cht h??l vervelend!!!!Wat kunnen jullie hieraan doen???
Reputatie 2
@Deejoy79
Je geeft aan dat sms-berichten niet aankomen en in de volgende zin geef je aan dat er sommige berichten niet aankomen. Dat maakt het voor mij niet gemakkeleijk om een oplossing aan te dragen. Ik heb daarom nog een paar vragen.

Heb je nummerbehoud gedaan en zoja, waar vandaan?
Hoe vaak komt het voor?
Welke telefoonnummers en Van welke provider(s).
Maak je regelmatig de inbox van je ontvangen berichten leeg?
Staat het nummer van de T-Mobile berichtencentrale (+31624000000) wel juist in je toestel?

Ik hoor het graag van je.
Reputatie 6
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden [thread=118230]Problemen versturen/ontvangen sms (deel 2)[/thread].

[/modbreekt]