Vraag

S10 slecht bereik

• 20 september 2019
  • 8 reacties
  • 646 Bekeken

Mijn S10 heeft slecht bereik. Sim-gegevens vernieuwen melding krijg ik meermaals per dag, in het buitenland duurt het soms meer dan 40 minuten voor ik fatsoenlijk bereik heb en helaas worden mijn berichten op social media ook niet direct verzonden. Soms blijft het klokje bij whatsapp hangen, soms moet ik wachten totdat hij hem verstuurt en dan pas offline gaan.

Ik heb reset, apps opnieuw gedownload, wifi/4g geprobeerd. op wifi doet hij dit allemaal veel minder.

De klantenservice is niet per chat of Facebook bereikbaar, krijg niet eens een welkomstbericht.

Hoe kan ik een nieuwe simkaart krijgen? Deze sim heb ik al een tijdje namelijk, nooit nieuwe gekregen..

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @J.Namek

Wat jammer dat je een mindere dekking ervaart. Heb je je simkaart in een ander toestel getest en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kun je controleren of het aan je simkaart of toestel ligt. Je kan heel eenvoudig een nieuwe simkaart bestellen via My T-Mobile. Je ontvangt de simkaart binnen 3 werkdagen thuis.

Laat je even weten wat de uitkomst is?
....
En nu ineens doet mijn telefoon het niet. Van het een op de andere moment staat er 'alleen noodoproepen' op me telefoon. resetten, kaart eruit erin, niks helpt. Is wel grappig dat ik dus een sim van 2014 of zo moet gebruiken, T-mobile niet via Chat bereikbaar is en ik niet kan bellen. fijn... ook geen betaalachterstand niks.
Reputatie 7
Badge +11
@J.Namek is jouw woonplaats wel in een gebied waar de dekking goed is? En anders moet je gewoon een nieuwe simkaart aanvragen misschien helpt dat.
Ik heb het zojuist getest, het bereik verslechtert zich ook in een ander toestel. Om honderd procent zeker te zijn zal ik het blijven testen tot het eind van de dag.

Maar als de SIM zich na een tijd begint te begeven.. waarom moet een klant dan eigenlijk betalen voor een nieuwe SIM?

Ik bedoel, bij mijn verlenging heb ik ook geen nieuwe SIM gekregen...
Reputatie 7
Badge +11
Er is momenteel een storing in het netwerk blijkbaar. @J.Namek
Ja, er is voldoende dekking. Daarnaast ben ik vaker hier en daar dan op een vaste plek.

• Ik vind het eigenlijk niet logisch dat je daarvoor moet betalen... Hoor je niet gewoon een nieuwe te krijgen na zoveel jaar?
Die storing klopt inderdaad. Gaat nu via Duits netwerk. Ben benieuwd
Reputatie 7
Badge +11
Ah oké, Ik woon in Terneuzen en heb prima bereik dus je zult even moeten afwachten totdat de storing is verholpen.

Reageer