Vraag

Server niet bereikbaar (Samsung toestellen, waaronder Note 10 Pro)

• 23 september 2019
  • 5 reacties
  • 473 Bekeken

Op dit moment kun je niet bellen naar nummers, maar wel gebeld worden, dit komt omdat de optie VoLTE aanstaat, de oplossing is om VoLTE uit te zetten.

Dit probleem begon zaterdagmiddag en is vandaag bevestigd door een t-mobile engineer.

Vandaag al 2x met een engineer gesproken, het schijnt een bekend probleem te zijn, kennelijk wordt je op een niet werkende server aangemeld. Vanmiddag werd aangegeven even VoLTE uit en weer aan te zetten zodat je op een nieuwe server wordt aangemeld, helaas geen oplossing. Morgen maar weer bellen.

Dit moet opgelost worden, terug naar mindere bel kwaliteit is geen oplossing.

(Sim kaart wisselen, opnieuw opstarten, locatie etc maakt allemaal niets uit, het ligt aan het netwerk).

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @pvanmever

Ik zie dat mijn collega ermee bezig is geweest. Ervaar je nog steeds problemen met bellen of is het inmiddels opgelost? Ik hoor graag van je!
Hi @pvanmever

Ik zie dat mijn collega ermee bezig is geweest. Ervaar je nog steeds problemen met bellen of is het inmiddels opgelost? Ik hoor graag van je!

Dank voor je bericht, ik zag geen mogelijkheid om het bericht weer te wissen, het is inmiddels opgelost, bleek een server probleem te zijn, dus sluit dit topic gerust. En bedankt voor de goede service.
Reputatie 7
Badge +20
Bedankt voor het doorgeven. Fijn dat het weer is opgelost! Mocht je in de toekomst weer vragen hebben, laat het ons weten!
Ik ervaar exact hetzelfde probleem sinds 2 dagen. Hoe moet ik dit oplossen?
Reputatie 7
Badge +20
@Reanne,

Ik heb al op jouw andere bericht gereageerd. In het vervolg mag je het bij één bericht per vraag houden, we pakken namelijk alles op volgorde van binnenkomst op en alles komt aan de beurt.

Reageer