Beantwoord

signaal ( bereik ) valt weg

Sinds enige tijd heb ik problemen met het netwerk.( dan praten we niet over data want dat is al slecht (g) sinds begin ) Plotseling zakt de sterkte omlaag op zelfde locatie of valt helemaal weg. Vaak probleem verholpen na opnieuw opstarten. Maar ja je kan toch niet hele tijd signaal checken.
Ik hoop dat na het krijgen van advies dit probleem snel verholpen kan worden. BVD greetzz HS
icon

Beste antwoord door Bram 9 augustus 2014, 12:56

Hey Harry,

het beste kun je dan wanneer het voorkomt de dekkingskaart invullen. Op die manier kun je zelf in alle rust de voorbeelden verzamelen (maximaal 3 dagen oud) Dan kan de afdeling dit samen met jou nakijken.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
@ harryslabbers

Oei wat vervelend! Ondervind je deze problemen overal of alleen op specifieke locaties? Kun je anders de postcode geven waar je problemen ondervind? Ondervind je daarnaast ook problemen als je sim een ander toestel zit?
Ik wil je allereerst bedanken voor je reactie.Het is me eigenlijk alleen nog thuis opgevallen ( 6075 ) Ik ondervind deze problemen ongeacht het toestel. Dit gebeurd sporadisch maar ik ben naruurlijk niet constant mijn ontvangst ah checken.

Greetzz Harry
Reputatie 4
Hey Harry,

het beste kun je dan wanneer het voorkomt de dekkingskaart invullen. Op die manier kun je zelf in alle rust de voorbeelden verzamelen (maximaal 3 dagen oud) Dan kan de afdeling dit samen met jou nakijken.

Reageer