Beantwoord

Signaal versterker beschikbaar?

  • 4 april 2017
  • 6 reacties
  • 2062 Bekeken

Een collega van mij (ik kan deze vraag niet stellen via ons gewone zakelijke account) heeft slecht bereik in huis. Hebben jullie toevallig signaalversterkers?

Het gaat om bellen en internet.
icon

Beste antwoord door Sam- 4 april 2017, 15:01

Hoi suzannevdlee,

Oh vervelend zeg. Begrijpelijk dat je dit navraagt.

We hebben geen signaalversterkers die gebruikt kunnen worden om het bellen en internetten te verbeteren. Zou je kunnen aangeven om welke postcode het gaat? Dan kunnen we meekijken naar de dekking op deze locatie. Heeft je collega hier trouwens ook last van op andere locaties? Zou je mij voor de zekerheid zijn of haar 06-nummer willen sturen in een privébericht? Dan kan ik controleren of de desbetreffende persoon geen gebruik maakt van een verouderde simkaart en of de simkaart goed staat geregistreerd in ons systeem.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi suzannevdlee,

Oh vervelend zeg. Begrijpelijk dat je dit navraagt.

We hebben geen signaalversterkers die gebruikt kunnen worden om het bellen en internetten te verbeteren. Zou je kunnen aangeven om welke postcode het gaat? Dan kunnen we meekijken naar de dekking op deze locatie. Heeft je collega hier trouwens ook last van op andere locaties? Zou je mij voor de zekerheid zijn of haar 06-nummer willen sturen in een privébericht? Dan kan ik controleren of de desbetreffende persoon geen gebruik maakt van een verouderde simkaart en of de simkaart goed staat geregistreerd in ons systeem.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie.
Hi, ik heb een prive bericht gestuurd!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Suzanne,

Issam is op dit moment vrij, maar zal vrijdagochtend gelijk op jouw bericht reageren! 😉
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Suzanne,

Ik heb inmiddels je privébericht beantwoord. 🙂
Reputatie 2
Hallo

Ik heb ook slecht ontvangst.
Kom ik ook in aanmerking voor een versterker?
Heb thuis geen of weinig bereik.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Bassievlie,

Zoals mijn collega Issam ook had aangekaart bieden wij geen versterkers aan. Je kunt wel via onze dekkingskaart een melding maken van het slechte bereik bij je thuis. Onze netwerkspecialisten kunnen dan kijken of er de komende tijd verbetering verwacht wordt of dat ze iets voor je anders kunnen betekenen. Doorgaans pakken ze de meldingen binnen 14 dagen op, dan heb je gelijk meer duidelijkheid!

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer