Beantwoord

Signaal versterking in de woning

• 12 april 2017
  • 3 reacties
  • 266 Bekeken

All!

Ik heb al even gezocht op het onderwerp en kwam wel e.e.a. tegen, maar hier werd eigenlijk alleen verwezen naar het feit dat T-Mobile dit niet zelf aanbiedt. Zijn er hier ervaringen met producten om het signaal te versterken in een appartement. Ik woon op de 2e van de 5 woonlagen, jaren 80 bouw. Het signaal binnen is heel erg slecht, dit kan ik niet toeschrijven aan T-Mobile gezien de aard van de woning, alleen zoek ik dus een manier om te versterken.

Dus mensen met ervaring op dit gebied zijn van harte welkom!

Groet, Yoeri
icon

Beste antwoord door Tabali 19 april 2017, 16:20

@GosuYuri

Welkom op het forum en bedankt voor je post.

Vervelend dat je last hebt van verminderd bereik, dat blijft altijd lastig!!
Voor het gebruik van repeaters worden er strenge richtlijnen gehanteerd. Dit kan resulteren in een boete van het overheidsorgaan dat toezicht houdt op de telecomsector. Repeaters kunnen het mobiele netwerk flink storen. Wij bieden deze daarom zelf ook niet aan.

Zie onderstaande link voor meer informatie.

https://www.agentschaptelecom.nl/onderwerpen/openbare-netwerken/toezicht-op-openbare-netwerken/gsm-repeaters
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Zelf geen ervaring mee maar er zijn repeaters te verkrijgen.
Zoek maar eens op Google op umts repeater.
Badge +2
@GosuYuri

Welkom op het forum en bedankt voor je post.

Vervelend dat je last hebt van verminderd bereik, dat blijft altijd lastig!!
Voor het gebruik van repeaters worden er strenge richtlijnen gehanteerd. Dit kan resulteren in een boete van het overheidsorgaan dat toezicht houdt op de telecomsector. Repeaters kunnen het mobiele netwerk flink storen. Wij bieden deze daarom zelf ook niet aan.

Zie onderstaande link voor meer informatie.

https://www.agentschaptelecom.nl/onderwerpen/openbare-netwerken/toezicht-op-openbare-netwerken/gsm-repeaters
Dit wist ik dus niet, top. Verklaart wel waarom er zo moeilijk informatie over te vinden is. Laten we maar niet gaan klooien met de frequenties, dacht dat er een simpele oplossing zou zijn. Had ik maar niet in een betonnen bunker moeten gaan wonen ;-)

Thanks!

Reageer