Beantwoord

Signaalsterkte niet goed

  • 26 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 435 Bekeken

Ik krijg constant maar 1 of 2 streepjes en soms 0 van signaalsterkte in plaats van 3 of 4 boven in het scherm. Mijn postcode gebeid is 5581 Dus er zou voldoende sterkte moeten zijn. resetten en opnieuw starten helpt niet. Wat kan ik heb beste doen?
icon

Beste antwoord door David 26 augustus 2017, 17:10

Hoi Vectra,

Goed dat je even aan de bel trekt, een goede netwerkervaring is belangrijk natuurlijk!

In jouw omgeving zie ik een goede dekking van het netwerk, maar het kan binnenshuis natuurlijk altijd anders zijn voor jou persoonlijk. Kun je aangeven of het alleen thuis is of overal? Als het overal gebeurt, dan kan het namelijk aan de simkaart of het toestel liggen.

Als het op één locatie voorkomt, dan kun je via de dekkingskaart een melding maken van de problemen. Onze netwerkspecialisten gaan dan voor je kijken wat er aan de hand is en of zij iets voor je kunnen doen. Doorgaans zijn zij hier altijd erg snel mee!

Mocht het probleem nou op meer locaties voorkomen of zelfs overal, probeer dan eens een kruistest. Je test dan jouw simkaart in een ander toestel en een andere simkaart in jouw telefoon. Als het dan in een andere telefoon wél goed gaat, dan ligt het aan de telefoon en anders kan het ook aan de sim liggen.

Ik ben benieuwd naar jouw reactie, maar nu weet je in ieder geval hoe je uit de voeten kunt! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Vectra,

Goed dat je even aan de bel trekt, een goede netwerkervaring is belangrijk natuurlijk!

In jouw omgeving zie ik een goede dekking van het netwerk, maar het kan binnenshuis natuurlijk altijd anders zijn voor jou persoonlijk. Kun je aangeven of het alleen thuis is of overal? Als het overal gebeurt, dan kan het namelijk aan de simkaart of het toestel liggen.

Als het op één locatie voorkomt, dan kun je via de dekkingskaart een melding maken van de problemen. Onze netwerkspecialisten gaan dan voor je kijken wat er aan de hand is en of zij iets voor je kunnen doen. Doorgaans zijn zij hier altijd erg snel mee!

Mocht het probleem nou op meer locaties voorkomen of zelfs overal, probeer dan eens een kruistest. Je test dan jouw simkaart in een ander toestel en een andere simkaart in jouw telefoon. Als het dan in een andere telefoon wél goed gaat, dan ligt het aan de telefoon en anders kan het ook aan de sim liggen.

Ik ben benieuwd naar jouw reactie, maar nu weet je in ieder geval hoe je uit de voeten kunt! 🙂

Reageer