Vraag

Signaalverlies van uren

Reputatie 2
Hallo,

Sinds 3 dagen heb ik elke dag een signaalverlies van 3 tot 6 uur. Ik kan niet bellen en smsen.

Internet doet het daar in tegen wel weer.

Graag tips om dit te verhelpen.

Bedankt, Glenn

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 5
@Glenn9

Ervaar je het probleem met het signaalverlies op dit moment nog steeds?

Wanneer dit nog steeds het geval is zou ik willen vragen of je misschien iets specifieker kunt zijn in de informatie omtrent het wegvallen van het signaal. Valt de verbinding langdurig weg wanneer je op een bepaalde locatie bent? Gebeurt dit altijd op hetzelfde tijdstip of op verschillende tijdstippen?
Hallo, ik heb regelmatig dat ik totaal geen netwerk heb. Ik bel met een Samsung Galaxy en alles valt dan weg. Internet, bellen en sms'en. Als mensen mij proberen te bellen is het heel lang stil voordat ze mijn voicemail krijgen ook daar krijg ik later geen bericht van.
Ik heb ook alles al gedaan...aan/uit gezeten, batterij eruit gehaald maar het helpt gewoon niet.
Qua locatie lijkt het niet heel veel uit te maken...het gebeurt namelijk thuis(1567) en op mijn werk(1941).....snap er niets van, maar baal enorm!!!!!!!
Reputatie 2
Ik ervaar hetzelfde, vooral in de buurt van de Amsterdam ArenA!
Reputatie 2
Zie mijn opmerkingen bij een ander onderwerp: "verbinding". Met name het onbereikbaar zijn herken ik. Ik merk dat als je de telefoon op gsm zet ipv dual, dat je dan beter bereikbaar bent. Misschien dat dit je tijdelijk helpt; het kan namelijk nogal lang duren voordat tmobile een onderzoek heeft uitgevoerd (ik wacht nog steeds). Inderdaad niet locatie gebonden.